|
|
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:03 | |
| OMG BABS OWO WIL IK OOK D= Ik sta een 7 xD But ik heb onder Duits een tekening gemaakt <3 maar mijn broertje heeft net vandaag de camera mee xP |
|
| |
Gasai-san 130
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:05 | |
| Ik heb ook een 8.8 gehaalt maar dan voor natuurkunde x3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:11 | |
| Ik heb vandaag zo'n k*t dag gehad ;-; |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:13 | |
| |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:13 | |
| Gaat misschien naar Breaking Dawn part II<33 -Ook al heb ik de vorige films nog niet gezien x'3 Alleen één en twee, but who cares? xD- |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:14 | |
| Epic!! Rodehaarverf is leuk =3
Laatst aangepast door Thrushkit op vr 16 nov 2012 - 15:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:15 | |
| Ik laat mijn plukkies nog wel zitten. Haha dan komt die turkooise er echt uit geknald man xD |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:15 | |
| Coowl Waz ;3 Ow, wie vindt deze post mooi? - Look:
Slaperig opende Rhymekit haar oogjes. Ze voelde nattigheid onder haar poten, waaruit bleek dat ze die nacht in een plas water had gelegen zonder het te merken. Och ja, ze was ook zo moe geweest, en het had vannacht ook geregend. Rillend stond ze op, en schudde haar doorweekte vacht uit. Druppels koud water vlogen in het rond. Buiten de Nursey begon het heel hard te waaien. Ze werd een beetje bang. Intussen was het ook gaan regenen, en in het kamp waren katten ineens onrustig. Rhymekit voelde dat er meer aankwam dan vies weer. Van haar kleine pootjes tot in het puntje van haar te grote oren. Bang en nieuwsgierig tegelijk rende ze naar de ingang van de Nursey. Niemand lette op haar, iedereen rende de druk heen en weer en de kleine kittens kropendicht tegen hun moeder aan. Maar zijzelf zag haar moeder niet. Ze kon haar gewoon niet vinden! Ineens begon het te onweren. Modderstromen liepen langs de ingang. Een harde windvlaag deed haar wankelen. Ze viel voorover in de modder. Daarbij verstuikte ze haar rechterpootje. Rhymekit begon te huilen. Haar poot deed pijn, en ze zat onder de modder. Hulpeloos strompelde ze richting de veilige plaats. Maar de stromende regen verblinde het zicht, en ze liep tegen een boom op. Toen gleed ze weer uit, en stootte haar kopje aan een steen. Op dat moment verloor Rhymekit het bewustzijn. Het laatste wat ze voelde was dat ze uit de modder getrokken en meegenomen werd.
|
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:17 | |
| - Fireheart schreef:
- Ik laat mijn plukkies nog wel zitten. Haha dan komt die turkooise er echt uit geknald man xD
Ik doe binnen kort weer paars in mn haar en ik ga er nog blauw bij halen =3 |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:18 | |
| Ik heb besloten om geen buitengewone kleuren in m'n haar te proppen :3 Nu zit ik na te denken over zwarte lokken in m'n haar. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:20 | |
| Ik gleed daarnet bijna van mijn paard af. Het is koud buiten dus daar wordt zij ook nog al fris van. Meestal laat ik haar even gaan op een zandpad en ze spoot er nog al hard vandoor. Niet dat ik dat erg vind, dat geeft je dus pas echt een gevoel van vrijheid (: . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:21 | |
| - Thrushkit schreef:
- Fireheart schreef:
- Ik laat mijn plukkies nog wel zitten. Haha dan komt die turkooise er echt uit geknald man xD
Ik doe binnen kort weer paars in mn haar en ik ga er nog blauw bij halen =3 Das ook awesome! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:23 | |
| - Creamypaw schreef:
- Ik gleed daarnet bijna van mijn paard af. Het is koud buiten dus daar wordt zij ook nog al fris van. Meestal laat ik haar even gaan op een zandpad en ze spoot er nog al hard vandoor. Niet dat ik dat erg vind, dat geeft je dus pas echt een gevoel van vrijheid (: .
Wij gaan misschien een haflinger veulen kopen :3 Dat maakt dus vier paarden bij m'n vader en eentje bij mijn moeder x'D |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:25 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:26 | |
| - Wingpaw schreef:
- Coowl Waz ;3
Ow, wie vindt deze post mooi?
- Look:
Slaperig opende Rhymekit haar oogjes. Ze voelde nattigheid onder haar poten, waaruit bleek dat ze die nacht in een plas water had gelegen zonder het te merken. Och ja, ze was ook zo moe geweest, en het had vannacht ook geregend. Rillend stond ze op, en schudde haar doorweekte vacht uit. Druppels koud water vlogen in het rond. Buiten de Nursey begon het heel hard te waaien. Ze werd een beetje bang. Intussen was het ook gaan regenen, en in het kamp waren katten ineens onrustig. Rhymekit voelde dat er meer aankwam dan vies weer. Van haar kleine pootjes tot in het puntje van haar te grote oren. Bang en nieuwsgierig tegelijk rende ze naar de ingang van de Nursey. Niemand lette op haar, iedereen rende de druk heen en weer en de kleine kittens kropendicht tegen hun moeder aan. Maar zijzelf zag haar moeder niet. Ze kon haar gewoon niet vinden! Ineens begon het te onweren. Modderstromen liepen langs de ingang. Een harde windvlaag deed haar wankelen. Ze viel voorover in de modder. Daarbij verstuikte ze haar rechterpootje. Rhymekit begon te huilen. Haar poot deed pijn, en ze zat onder de modder. Hulpeloos strompelde ze richting de veilige plaats. Maar de stromende regen verblinde het zicht, en ze liep tegen een boom op. Toen gleed ze weer uit, en stootte haar kopje aan een steen. Op dat moment verloor Rhymekit het bewustzijn. Het laatste wat ze voelde was dat ze uit de modder getrokken en meegenomen werd.
Nobody? D: |
|
| |
Julia 532 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: I died when I was 170 moonsGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:26 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Creamypaw schreef:
- Ik gleed daarnet bijna van mijn paard af. Het is koud buiten dus daar wordt zij ook nog al fris van. Meestal laat ik haar even gaan op een zandpad en ze spoot er nog al hard vandoor. Niet dat ik dat erg vind, dat geeft je dus pas echt een gevoel van vrijheid (: .
Wij gaan misschien een haflinger veulen kopen :3 Dat maakt dus vier paarden bij m'n vader en eentje bij mijn moeder x'D Dat zijn ook van die leuke paarden <3 ! Ik wil wel foto's zien als het door gaat hoor *fluit onschuldig* Veulens zijn super leuk, maar ook altijd zo ondeugend XD . |
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:30 | |
| Ik lief Jay <3 He's just cute <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 15:31 | |
| Hahaha okee xD //Gaat nog steeds maybe :3 |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| - Fireheart schreef:
- Thrushkit schreef:
- Fireheart schreef:
Ik doe binnen kort weer paars in mn haar en ik ga er nog blauw bij halen =3 Das ook awesome! Indeed =3 Hmmm... Eigenlijk moet er dan nog een foto komen van de haarverfendehaarverfers |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Ik mag geen verf in mijn haar ;-; Ik wil net zoals Juul wat kleurtjes, maar dan mag dus niet.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|