|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 22:18 | |
| IK GA BUIZEN LALA.
Zo, nu is het hopelijk al officieël? |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 22:19 | |
| |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 22:20 | |
| En toen zat je uit verveling je collega's te zoeken op facebook en uit te nodigen als vriend xD
Ik ga maar eens naar bed, het is saai hier en Synkk antwoord toch niet >> Die is vast en zeker te druk met z'n vriendin x'D |
|
| |
you can't know yet 5 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 22:25 | |
| I reached the limit, first they say i can now i cant what the hell. This was my shot to activation |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 22:42 | |
| Nja ik ga lezen in mijn engels boek (:
Bye ye'all =D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 22:46 | |
| Death Note another note boek gevraagd voor Sinterklaas, althans aan één van mijn nichtjes/neven dus. Als m'n oudere neef m voor me moet halen geen probleem, maar de rest weet wss nie eens wat het is xD |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 22:52 | |
| Nieuwe verslaving: The vampire archives
Twee oude engelse boeken met allemaa l verschillende mythes over vampiers ;3 |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 22:53 | |
| Kan. Niet. Slapen. Doei. x3. |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 7:06 | |
| - ~Butterkit schreef:
- I reached the limit, first they say i can now i cant what the hell. This was my shot to activation
Gaat het over de naam Butterscotch? Want volgens mij heeft het team hier eerder iets over gezegd. -- Goodmorning <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 7:31 | |
| - Hopepaw schreef:
- ~Butterkit schreef:
- I reached the limit, first they say i can now i cant what the hell. This was my shot to activation
Gaat het over de naam Butterscotch? Want volgens mij heeft het team hier eerder iets over gezegd. -- Goodmorning <'3 nee het zijn een hele hoop dingen op elkaar maar als er meteen nee was gezegt had ik haar niet eens aangemaakt had ik dr anders genoemt maar er is eerst Ja op gezegt |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 7:34 | |
| - ~Butterkit schreef:
- Hopepaw schreef:
- ~Butterkit schreef:
Gaat het over de naam Butterscotch? Want volgens mij heeft het team hier eerder iets over gezegd. -- Goodmorning <'3 nee het zijn een hele hoop dingen op elkaar maar als er meteen nee was gezegt had ik haar niet eens aangemaakt had ik dr anders genoemt maar er is eerst Ja op gezegt Echt? Want dat betwijfel ik, aangezien er ooit ook een aanmelding was bij FirexIce met het voorvoegsel Scotch - wat jouw achtervoegsel is/was - en daar meteen op werd gezegd dat dat niet mogelijk was. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 7:37 | |
| - Hopepaw schreef:
- ~Butterkit schreef:
- Hopepaw schreef:
- ~Butterkit schreef:
Gaat het over de naam Butterscotch? Want volgens mij heeft het team hier eerder iets over gezegd. -- Goodmorning <'3 nee het zijn een hele hoop dingen op elkaar maar als er meteen nee was gezegt had ik haar niet eens aangemaakt had ik dr anders genoemt maar er is eerst Ja op gezegt Echt? Want dat betwijfel ik, aangezien er ooit ook een aanmelding was bij FirexIce met het voorvoegsel Scotch - wat jouw achtervoegsel is/was - en daar meteen op werd gezegd dat dat niet mogelijk was. Dat heb ik niet gevolgd omdat ik pas terug ben en ik probeer elke keer een topic te maken maar ik krijg dr niets uit Mijn Engels - Nederlands woordenboek zegt scotch: snee, wig (om een wiel te blokeren), een einde aan maken (bv een roddel) Scotch: wiskey, broth (vleesnat gebonden met gerst) Cap (schotse baret) Fir (grove den) T ape (plakband) Mist (zeerfijne mot regen) Google translate zegt zelfstandig naamwoord Schotse whisky - Scotch blok aan wiel - scotchstreep - stripe, line, streak, score, scratch, scotch de Schotten - Scotchbijvoeglijk naamwoord Schots - Scottish, Scotchwerkwoord onschadelijk maken - disarm, detoxify, scotch vastzetten met blok - scotch |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 7:40 | |
| - ~Butterkit schreef:
- Hopepaw schreef:
- ~Butterkit schreef:
- Hopepaw schreef:
- ~Butterkit schreef:
Gaat het over de naam Butterscotch? Want volgens mij heeft het team hier eerder iets over gezegd. -- Goodmorning <'3 nee het zijn een hele hoop dingen op elkaar maar als er meteen nee was gezegt had ik haar niet eens aangemaakt had ik dr anders genoemt maar er is eerst Ja op gezegt Echt? Want dat betwijfel ik, aangezien er ooit ook een aanmelding was bij FirexIce met het voorvoegsel Scotch - wat jouw achtervoegsel is/was - en daar meteen op werd gezegd dat dat niet mogelijk was. Dat heb ik niet gevolgd omdat ik pas terug ben en ik probeer elke keer een topic te maken maar ik krijg dr niets uit
Mijn Engels - Nederlands woordenboek zegt
scotch: snee, wig (om een wiel te blokeren), een einde aan maken (bv een roddel) Scotch: wiskey, broth (vleesnat gebonden met gerst) Cap (schotse baret) Fir (grove den) Tape (plakband) Mist (zeerfijne mot regen)
Google translate zegt
zelfstandig naamwoord
Schotse whisky - Scotch blok aan wiel - scotch streep - stripe, line, streak, score, scratch, scotch
de Schotten - Scotch bijvoeglijk naamwoord
Schots - Scottish, Scotch werkwoord onschadelijk maken - disarm, detoxify, scotch vastzetten met blok - scotch Waarschijnlijk is 'scotch' toch een woord dat niet mag. Ik zou het eigenlijk ook niet weten, ben niet zo'n expert in namen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 7:43 | |
| - Hopepaw schreef:
- ~Butterkit schreef:
- Hopepaw schreef:
- ~Butterkit schreef:
- Hopepaw schreef:
- ~Butterkit schreef:
Gaat het over de naam Butterscotch? Want volgens mij heeft het team hier eerder iets over gezegd. -- Goodmorning <'3 nee het zijn een hele hoop dingen op elkaar maar als er meteen nee was gezegt had ik haar niet eens aangemaakt had ik dr anders genoemt maar er is eerst Ja op gezegt Echt? Want dat betwijfel ik, aangezien er ooit ook een aanmelding was bij FirexIce met het voorvoegsel Scotch - wat jouw achtervoegsel is/was - en daar meteen op werd gezegd dat dat niet mogelijk was. Dat heb ik niet gevolgd omdat ik pas terug ben en ik probeer elke keer een topic te maken maar ik krijg dr niets uit
Mijn Engels - Nederlands woordenboek zegt
scotch: snee, wig (om een wiel te blokeren), een einde aan maken (bv een roddel) Scotch: wiskey, broth (vleesnat gebonden met gerst) Cap (schotse baret) Fir (grove den) Tape (plakband) Mist (zeerfijne mot regen)
Google translate zegt
zelfstandig naamwoord
Schotse whisky - Scotch blok aan wiel - scotch streep - stripe, line, streak, score, scratch, scotch
de Schotten - Scotch bijvoeglijk naamwoord
Schots - Scottish, Scotch werkwoord onschadelijk maken - disarm, detoxify, scotch vastzetten met blok - scotch Waarschijnlijk is 'scotch' toch een woord dat niet mag. Ik zou het eigenlijk ook niet weten, ben niet zo'n expert in namen. Maar ik baal nu zo dat ik nu al weet dat ik butter niet actief ga houden zoals al die andere accs.. anders had ik een andere naam gekozen. Maar ik ben niet boos op mensen ik geef hier niemand de schuld van ik baal gewoon dat dit echt op een verkeerde tijd komt omdat ik had gevraagd mag dit word ja gezegt en nu mag het niet.. Dus je moet niet denken dat ik boos ben op waz of waz zelf, |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 7:47 | |
| Maar als je haar niet actief kan houden, dan kan je haar altijd nog weggeven :3 Of een ander achtervoegsel verzinnen, niet zo leuk maar heel veel anders kan niet, toch? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 7:50 | |
| nee ik meld me af voor dat nest en weet niet of ik uberhaupt een acc actief kan houden
want Butterscotch paste zo goed bij haar |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 8:03 | |
| Echt, ik heb gewoon elke dag tot 15.20, en heb ik eens een vrijdag tot 14.20, heb ik decor tot 17.00 ;-; |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 8:13 | |
| Je kan toch ook gewoon een andere naam bedenken Tess, eentje die ook leuk is en goed past. Er zijn er zo veel. |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 8:16 | |
| - Dotpaw schreef:
- Echt, ik heb gewoon elke dag tot 15.20, en heb ik eens een vrijdag tot 14.20, heb ik decor tot 17.00 ;-;
Vertel mij wat. Omdat we er Latijn bijkrijgen zit ik vanmiddag tot 16:15 :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 nov 2012 - 8:19 | |
| - Firestripe schreef:
- Dotpaw schreef:
- Echt, ik heb gewoon elke dag tot 15.20, en heb ik eens een vrijdag tot 14.20, heb ik decor tot 17.00 ;-;
Vertel mij wat. Omdat we er Latijn bijkrijgen zit ik vanmiddag tot 16:15 :') Normaal heb ik ook altijd tot 16.10 of 17.00, alleen ben ik met toetsweek vandaag gelukkig om 12.10 uit. Anders had ik tot 5 uur op school gezeten. Sterker nog, vanaf volgende week heb ik volgensmij dagen waarop ik tot 18.00 op school moet zijn. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|