Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:21 Saxon schreef: Creamypaw schreef: Haaii :3 ! Ewa, Apprenticeje~ xD Ja <3 !
Maartje (マーチ) 3589 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:30 Heb net FFXIII agkeken op Youtube, zo awesome.. Man, ik moet FFXIII-2 gewoon echt gaan kijken D:
Firedance Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:34 Mousefur schreef: Heb net FFXIII agkeken op Youtube, zo awesome.. Man, ik moet FFXIII-2 gewoon echt gaan kijken D: You must see awesome Goddess Lightning and Academy Director Hope!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:35 Fireheart schreef: Mousefur schreef: Heb net FFXIII agkeken op Youtube, zo awesome.. Man, ik moet FFXIII-2 gewoon echt gaan kijken D: You must see awesome Goddess Lightning and Academy Director Hope! Eh, whut? x'D
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:36 Mousefur schreef: Fireheart schreef: Mousefur schreef: Heb net FFXIII agkeken op Youtube, zo awesome.. Man, ik moet FFXIII-2 gewoon echt gaan kijken D: You must see awesome Goddess Lightning and Academy Director Hope! Eh, whut? x'D Met andere woorden, je moet FFXIII-2 kijken xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:38 Fireheart schreef: Mousefur schreef: Fireheart schreef: Mousefur schreef: Heb net FFXIII agkeken op Youtube, zo awesome.. Man, ik moet FFXIII-2 gewoon echt gaan kijken D: You must see awesome Goddess Lightning and Academy Director Hope! Eh, whut? x'D Met andere woorden, je moet FFXIII-2 kijken xD Dat gaat zeker gebeuren <3
IhavetoseeHopewhenhe'sadult.. ;-;
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:43 Mousefur schreef: Fireheart schreef: Mousefur schreef: Fireheart schreef: Mousefur schreef: Heb net FFXIII agkeken op Youtube, zo awesome.. Man, ik moet FFXIII-2 gewoon echt gaan kijken D: You must see awesome Goddess Lightning and Academy Director Hope! Eh, whut? x'D Met andere woorden, je moet FFXIII-2 kijken xD Dat gaat zeker gebeuren <3IhavetoseeHopewhenhe'sadult.. ;-; I was like fangirling, en mijn vader zat echt zo van; whatthehell ?? O.O
291 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:45 En toen had ik mijn tekst weer! :3
derpyderp 202
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:45 Ik krijg de neiging om een clankat aan te maken. Nee Rebecca, eerst Aether actief. xD
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:50 Alleen mn voorbeeldpost afmaken en dan weer posten als een gek
25 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:57 Iemand zin in een topic met deze Skyclan kit?
derpyderp 202
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:58 Burblekit schreef: Iemand zin in een topic met deze Skyclan kit? Ik wel, als je een Rogue niet erg vindt.
Danii 285
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 18:58
25 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 19:00 Rebecca: Nja, ze kan het kamp uit sneaken xD Dat ze ergens buiten het kamp van Skyclan elkaar ontmoeten? Danii: Sure ~ Maak jij?
derpyderp 202
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 19:01 Burblekit schreef: Rebecca: Nja, ze kan het kamp uit sneaken xD Dat ze ergens buiten het kamp van Skyclan elkaar ontmoeten? Danii: Sure ~ Maak jij? Is goed! Wie maakt?
25 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 19:02 Aether schreef: Burblekit schreef: Rebecca: Nja, ze kan het kamp uit sneaken xD Dat ze ergens buiten het kamp van Skyclan elkaar ontmoeten? Danii: Sure ~ Maak jij? Is goed! Wie maakt? Ik doe wel, dan kan hij tenminste het kamp uitsneaken xD
Danii 285
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 19:02 @Linn; Is goed. Nu eerst aan mijn huiswerk, ik denk dat ik vanavond wel tijd heb.
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 19:08 Zoo mn aanmeldinkje af, nu posten en een topicje openen
Soepsas ^.^ 3339 Actief CAT'S PROFILE Age :
18 moons already... Time flies i guess. Gender :
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 19:08
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 nov 2012 - 19:10 VIDEO Ik ga mijn crush zo hard dwingen dat met me te dansen. :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic