| [gz] A face from the past | |
|
|
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: [gz] A face from the past di 13 nov 2012 - 20:45 | |
| Haar haren ze waren zo zacht als satijn en haar trekken zo fijn ik kan hierbij verklaren: zij was de mooiste die er was en die er ooit zal zijn Zoals in sommige topics van Mr. Tips te lezen is, werd hij vroeger wel eens gebruikt voor de fok. Niet voor de fok van raskatten, want hij is een mengeling, maar om de beste eigenschappen van verschillende rassen te kunnen combineren. Meestal werd Mr. Tips niet echt verliefd op de poezen, maar er was een uitzondering: Miska Seryi. Miska woonde met haar baasjes in Rusland en was een kruising tussen een blauwe rus en een Turkse van kat. Mr. Tips werd meteen verliefd op haar zodra hij haar zag en haar lieve karakter versterkte dat alleen maar. Zij zijn langer bij elkaar gebleven dan bij andere kruisingen het geval was. Op een gegeven moment kreeg Miska een nestje kittens. Mr. Tips heeft de pluizenbolletjes één keer gezien, voordat hij weer naar huis teruggenomen werd. Nu komt één van zijn dochters toevallig in zijn buurt wonen. Mr. Tips ziet meteen dat ze op Miska lijkt en gaat naar haar toe. Zij kan zich hem niet herinneren, want ze heeft hem maar één keer gezien en toen was ze nog heel klein, maar ze ruikt wel iets bekends in zijn geur. Nu zoek ik dus iemand die de dochter van Mr. Tips en Miska Seryi wil spelen. Mr. Tips is een kruising tussen een pers en een britse korthaar met amberkleurige ogen. Voor het uiterlijk: zie onderschrift. Hij is vriendelijk, beleefd en trots. Miska Seryi is een kruising tussen een blauwe rus en een turkse van. Daardoor heeft ze de bouw van een Turkse van, maar de zilverkleurige vacht van een blauwe rus. Ook heeft ze witte pootjes, net als Mr. Tips. Haar ogen zijn groen. Ze is vriendelijk, heeft gevoel voor humor, is trots en kan best fel zijn. Je mag de naam, het uiterlijk en het karakter zelf verzinnen, maar ze moet wel op haar ouders lijken. Ze heeft sowieso een voornaam en een achternaam. Die achternaam hoeft niet hetzelfde te zijn als die van haar ouders, want hij wordt gewoon verzonnen door het baasje/de baasjes. Lijstje: - Code:
-
[b]Naam dochter:[/b] [b]Naam bekendste account:[/b] [b]Uiterlijk:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Andere informatie die interessant kan zijn:[/b] [b]Voorbeeldpost:[/b] (Als ik iets ben vergeten in het lijstje, zeg het even, dan kan ik het veranderen :=) ) Geïnteresseerden:-Spottedleaf met Hyuna Suyaki -Bo met Tatja Seryi - - - Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
Laatst aangepast door Mr. Tips op zo 25 nov 2012 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past vr 16 nov 2012 - 7:18 | |
| (sorry voor dp) Niemand? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past vr 16 nov 2012 - 17:00 | |
| Naam dochter: Ben ik nog niet uit ^^ Naam bekendste account: Moonpaw. Uiterlijk:Ze lijkt op haar moeder. Ze heeft dezelfde zilverkleurige vacht, groene ogen en witte pootjes. Ze heeft ook een wit puntje aan haar staart. Karakter:Ze is nieuwsgierig en ondeugend. Ze wil de hele wereld ontdekken, en is dat ook altijd bezig met onderzoeken of dingen wel of niet mogen. Ze doet alles om haar ouders trots op haar te maken. Andere informatie die interessant kan zijn: nvt Voorbeeldpost: In de maak |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past vr 16 nov 2012 - 17:33 | |
| Wel één ding (nou ja, eigenlijk twee), Mr. Tips is al best oud, dus de dochter is intussen ook al volwassen (in ieder geval ouder dan vijf jaar), bovendien kent ze haar ouders nauwelijks, want ze is maar iets meer dan twee manen bij haar moeder geweest voordat ze werd verkocht. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 18 nov 2012 - 16:54 | |
| Oh, oki, dan zal ik haar karakter wat veranderen. Ik zat aan de naam Cyra te denken... Voorbeeldpost komt morgen! ^^ |
|
| |
Floriske 431
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 18 nov 2012 - 17:58 | |
| Oké Verder niemand...? Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past do 22 nov 2012 - 20:32 | |
| Sorry voor dp
Verder echt niemand? Ik bijt niet, hoor :3 Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past za 24 nov 2012 - 21:06 | |
| Sorry dat ik dit pas zo laat meldt, maar ik denk niet dat ik Cyra actief zal kunnen houden. Sorry! |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 25 nov 2012 - 9:32 | |
| Oké, geeft niet.
Is er nog iemand anders die wil? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 25 nov 2012 - 9:41 | |
| Naam dochter: Hyuna Suyaki Naam bekendste account: Spottedleaf-Wolftail-Ziva-Graystripe? Dunno it xD Uiterlijk: Zilveren tabby met felle gele ogen. Karakter: Zachtaardig, al kan ze toch wel eens heel fel uit de hoek schieten. Andere informatie die interessant kan zijn: Misschien dat ze vroeger Rogue/Bloodclan is geweest en dan weer Kittypet? Voorbeeldpost: Echt nodig? Zo ja dan stuur ik die dadelijk op.
Laatst aangepast door Spottedleaf op zo 25 nov 2012 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 25 nov 2012 - 9:42 | |
| OMGGGGG TURKSE VAN KRUISING?! WAAROM LAS IK DIT NIET EERDER *turkse van gek* ME WANTS Naam dochter: Tatja Seryi lol de achternaam van haar moeder xDNaam bekendste account: Jaypaw/Beautysoul Uiterlijk: Een kortharige poes, Ze heeft de bouw & De kleuren van een Turkse van *als het mag xD* - picture ~:
Karakter: Ze heeft echt het karakter van een Turkse van. Dat betekent dat ze erg veel van Zwemmen houd. Ze ligt het liefste in het water, en is niet bang om haar vacht vies & nat te maken. Ze is verder speels. Maar ze heeft 1 zwak puntje. 1 van haar pootjes is heel zwak. Ze kan er wel op lopen, maar niet rennen. Daarom vind ze zwemmen zo fijn. Omdat lopen al een beetje zeer doet. Maar zwemmen niet. Ze is ook erg lomp. Maar haar baasjes kunnen er intussen om lachen. Andere informatie die interessant kan zijn: Haar zwakke pootje *Rechtsvoor* En haar liefde is helaas overleden voor ze hem de liefde kon verklaren. Haar liedje is; https://www.youtube.com/watch?v=JNhTNGC9vTo&list=FLl2GW0d0z8rfHPPaor4MKrg&feature=g-listVoorbeeldpost: xxx Tatja Seryix What hurts the most Was being so close And having so much to say (much to say) And watching you walk away (away) Never knowing What could have been And not seeing that loving you Is what I was tryin' to do x
Haar groene ogen staarden uit het raam. Een zucht verliet haar mond. Ze was nu opweg naar haar nieuwe huis. Haar zucht kwam een beetje trillerig eruit. De kater van wie ze hield, weg. Een traan rolde over haar zachte witte wang. Ze was te laat. Hij was er niet meer. Ze liet haar kopje zakken. Haar vrouwelijke baasje, Miranda, aaide haar over haar kopje.
I can take the rain on the roof of this empty house
That don't bother me
I can take a few tears now and then and jus' let 'em out
Ze kwamen een straat binnen. Er waren veel huizen. Kleine huizen, grote huizen, rijtjeshuizen. De auto stopte voor een redelijk groot, vrijstaand huis. Miranda pakte haar eerst op. Miranda’s man, Richard, aaide haar ook nog even over haar kopje terwijl ze in de armen van Miranda lag. Richard opende de deur van het huis, en Miranda liet Tatja rustig los om het huis te kunnen verkennen. Tatja zuchtte even, Dit was het dan. Ze kon niet meer terug. En ookal kon ze terug, dat had geen verschil gemaakt. Maar meteen zag ze toen ze de woonkamer in kwam iets geweldigs. Ze kon de tuin zien en daar zat... een privezwembad! Ze zou dus kunnen zwemmen wanneer ze maar ook wou! Dat vrolijkte haar echt op. Eerst kon ze alleen maar zwemmen in de zomer, nu altijd! Ze sprong op de tafel en... ‘KLENGELENG!’ Jep, dat was een vaas. Ze keek er even naar, en daarna naar Miranda. Maar die schoot in de lach. Ze ruimde het op en kriebelde over haar kopje. Miranda liep naar de achterdeur, en opende het. Tatja twijfelde geen moment en sprong rustig van de tafel af, rende met drie poten zo het huis uit. En plonsde in het water. Het water was lekker cool vond ze.
x Still harder Getting up Getting dressed Living with This regret But I know If I could do it over I would trade Give away All the words That I saved In my heart That I left unspoken x
--302 woorden 8D--
EDIT;; Heb wat toegevoegd bij Andere Info :3
Laatst aangepast door Smokedust op zo 25 nov 2012 - 14:17; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 25 nov 2012 - 9:55 | |
| Ik zet jullie in mijn lijstje :3 En ik heb liever wel een voorbeeldpost, want dan heb ik meteen ook een beter beeld van het karakter.
@Smokedust Ik vind het goed, maar ze moet wel iets hebben waardoor ze Mr. Tips meteen bekend voorkomt, zoals haar ogen. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 25 nov 2012 - 9:56 | |
| @Floriske; Oke :3 Dan doe ik haar oogjes groen? :3 want dat heeft de ma ook :33 |
|
| |
Floriske 431
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 25 nov 2012 - 9:58 | |
| Is goed ^^ Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 25 nov 2012 - 9:58 | |
| btw, VBP komt er dan aan ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 25 nov 2012 - 14:14 | |
| *Sorry, DP* Ik heb de VBP toegevoegd ^^ |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past zo 25 nov 2012 - 16:08 | |
| Bedankt ^^ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past di 27 nov 2012 - 20:30 | |
| Weet je al wanneer je misschien gaat kiezen? :3 |
|
| |
Floriske 431
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past do 29 nov 2012 - 7:44 | |
| Ik ga zaterdag of zondag kiezen En als mensen zich nog aan willen melden, dat kan ^^ Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past do 29 nov 2012 - 16:45 | |
| oke ^^
Hoop dat tatja gekozen word <33 |
|
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A face from the past | |
| |
|
| |
|