We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [GZ] een aantal dingetjes voor een aantal chars ma 12 nov 2012 - 13:14
Oke, ik wil dus fam zoeken voor meerdere accounts xD Om te beginnen zoek ik familie voor Robinkit. Hij is een Thunderclan katertje en ik zoek dan ook echt familie ALLEEN uit de Thunderclan! Het mag echt van alles zijn, broers/zussen/ouders/vrienden en etc.
Dan voor Northernkit en haar bff ~Northernkit zoeken we pleegouders(op haar verzoek staat ook de andere Northern erbij.) Hier kohmtnog wel een verhaaltje voor maar dat kan besproken worden (: Maar voor deze dame zoek ik wel 1 oudere zus die haar haat(dat kan ook nog besproken worden waarom) en die zus is de reden dat deze jonge dame meer naar haar bff trekt en daardoor word hun band sterker
Lijstje:
Code:
[b]Naam acc:[/b] [B]voor wie wil je iets zijn:[/b] [B]wat wil je zijn:[/b] [B]Bekendste account:[/b] [B]Motivatie:[/b] [B]Extra:[/b]
Onderwerp: Re: [GZ] een aantal dingetjes voor een aantal chars di 13 nov 2012 - 21:17
Naam acc: Owlcoat voor wie wil je iets zijn: Northernkit wat wil je zijn: Pleegouder Bekendste account: Camarovi Motivatie: Ik heb nog niks voor Owlcoat en het leek me leuk om hier mee te doen. Extra: nx
Onderwerp: Re: [GZ] een aantal dingetjes voor een aantal chars wo 14 nov 2012 - 13:26
Naam acc: Bloodyeyes voor wie wil je iets zijn: Robinkit wat wil je zijn: echte vader Bekendste account: Nightsky Motivatie: Bloody moet actief. Iris heeft ja gezegd Extra: KIJK EEN MEGA BIJ!!!! *rent weg*
Onderwerp: Re: [GZ] een aantal dingetjes voor een aantal chars wo 14 nov 2012 - 13:30
Naam acc: Honeytail voor wie wil je iets zijn: Northern :33 wat wil je zijn: Pleegvader Bekendste account: Darkblood Motivatie: het is gwn epic:3 Extra: OEMPALOEMPA DOEMPADIEDEE
Onderwerp: Re: [GZ] een aantal dingetjes voor een aantal chars wo 14 nov 2012 - 15:23
Naam acc: Lionblaze voor wie wil je iets zijn: North wat wil je zijn: pleegvader Bekendste account: I think... Strawpaw maar het meest zit ik op Stormclaw Motivatie: Ik moet Lion actief houden maar het lukt momenteel niet echt... Extra:no extra's.
Onderwerp: Re: [GZ] een aantal dingetjes voor een aantal chars do 15 nov 2012 - 10:04
Naam acc: Eclipseyowl voor wie wil je iets zijn: Robinkit wat wil je zijn: Tante Bekendste account: Brightpaw // Smoketear Motivatie: Ik moet helemaal actief zijn met Eclipse om dat ik die naam lieft en Robin is wel cute <3 Extra: Love you <3333
Onderwerp: Re: [GZ] een aantal dingetjes voor een aantal chars do 15 nov 2012 - 19:14
YAY =3 Zullen we anders doen dat de moeder van Robinkit is gedood ofzo, en dat Eclipse door het verlies van haar zus helemaal verdrietig was en eerst niet één keer naar Robinkit om keek, tot ze zag dat Robinkit haar écht nodig had en dat Eclipse dus een soort van moeder is gaan zien <3 Lijkt me wel sweet <3
Onderwerp: Re: [GZ] een aantal dingetjes voor een aantal chars do 15 nov 2012 - 19:16
Das echt schattig, en dan heeft ze geluk dat Robinske vergevingsgezind is. Maar pas op hoor, once he can't stop caring he will always stalk her>3 (positive way)
Spoiler:
FACE IT!:
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [GZ] een aantal dingetjes voor een aantal chars