A new, better life.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

A new, better life.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Swiftbreath
Member
A new, better life. DPKsfdL
Daan :3
206
Actief

CAT'S PROFILE
Swiftbreath
BerichtOnderwerp: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 20:51

Hooooi peepzz!!
En nee, ik ga geen acjes weggeven :3
Op dit moment zijn mijn acjes: Leafstorm, Swiftbreath, Dreamerpaw, Skippy, Mockingpaw, Whisperkit, Paradisekit, Foxsong, Bravepaw, Pebblepaw, Coppersong, Burnsoul, Pheasantfeather, Raspberry&Peachkit. Met deze katten wil ik voorlopig doorgaan in de RPG. Er zijn er een aantal bij die worden aangepast qua uiterlijk [Whisperkit, Coppersong, Burnsoul/half, Pheasantfeather, Raspberry&Peachkit] Dit is zowat de helft van al mijn acjes. Als je bereid bent een setje te maken PM Swiftbreath please! Ook heb ik nog een andere mededeling, wat betreft mijn hoofdaccounts. Ik ben van plan om dat de volgende accounts te laten worden: Swiftbreath, Bravepaw&nog 1, maar die is nog onbekend! Hier nog even een overzicht hoeveel katten ik in welke clan heb zitten. Riverclan: Foxsong, Paradisekit, Bravepaw, Pebblepaw. Thunderclan: Burnsoul, Pheasantfeather, Swiftbreath. Shadowclan: Mockingpaw. Windclan: Leafstorm, Whisperkit&Dreamerpaw. Skyclan: Raspberry, Peachkit&Coppersong. Ja, de Skyclan gaat weg, ik heb al besloten waar Raspberry&Coppersong heengaan. Raspberry gaat naar de Riverclan. Ze raakt in shock en haar zus Whisperwind gaat der meeslepen. Coppersong zal vertrekken naar de Thunderclan. Nu, dit gaat dus over Peachkit, hieronder wat meer info..

Peachkit is een kitten van Summernight. Ze is als 2e geboren en zal zich nooit echt thuis voelen in het grote nest. Als de clan zich gaat verdelen zal haar moeder met haar broers en zusjes vertrekken naar de Bloodclan, alleen, ze raken Peachkit kwijt. Peachkit zal door een andere kat worden meegenomen naar een andere clan. Ze zal erg bang zijn als de andere kat haar meeneemt. Nu zoek ik dus de kat die haar meeneemt naar 1 van de 4 andere clans. Naar die clan zal Peachkit dus komen :3 Vul please dit lijstje eff in voor me >3

Code:
[color=violet][size=18][u][b]Ik wil de 'meenemer' voor Peachkit zijn!![/b][/u][/size][/color]
[b]Naam[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Bekendste account:[/b]
[b]Naar welke clan:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
[b]Extra ideeën:[/b]

Hopelijk melden mensen zich aan :3

Groetsjes, Daan/Peachkit

A new, better life. 14y4jo
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
A new, better life. Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 21:06

Ik wil de 'meenemer' voor Peachkit zijn!!
Naam Oddeye
Geslacht: Kater
Bekendste account: James
Naar welke clan: Er is een klein verhaallijntje rond Oddeye en dus zal het nog afwachtten zijn totdat ik antwoord heb van een aantal mensen voordat ik echt kan zeggen naar welke clan hij gaat.
Motivatie: Het lijkt me wel leuk, maar is het de bedoeling dat hij haar meeneemt of dat Peachkit achter blijft en dat hij dan zegt dat ze mag meekomen met hem?
Extra ideeën: Niet echt...

A new, better life. 90vg07C
Spoiler:
Swiftbreath
Member
206
Actief

CAT'S PROFILE
Swiftbreath
BerichtOnderwerp: Re: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 21:10

@Vik, je staat op me onzichtbare lijstje :3 En het is de bedoeling dat hij haar gewoon meeneemt. Omdat hij weet dat haar moeder naar de BC is gegaan en haar toen perongeluk achterliet in alle drama. Summer zal er pas achterkomen dat ze een kitten mist als Peach al veilig in een clan is x'D

Swiftbreath
Member
206
Actief

CAT'S PROFILE
Swiftbreath
BerichtOnderwerp: Re: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitimema 12 nov 2012 - 16:48

Niemand meer :'P

Mallowkit
Member
Elvira
195
Actief

CAT'S PROFILE
Mallowkit
BerichtOnderwerp: Re: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitimema 12 nov 2012 - 17:07

Naam: Cloudwalker
Geslacht: Male
Bekendste account: Summerkit/Mallowkit
Naar welke clan: WindClan
Motivatie: Lijkt me wel leuk x3
Extra ideeën: Nou, Cloudwalker x Honeyfur. krijgt een nestje, dat ze daar in word opgenomen en dat ze hun beschouwt als familie?

[size=13.333333969116211]A new, better life. 2nsqk9w[/size]
Sandkit
Member
Esmee
93

CAT'S PROFILE
Sandkit
BerichtOnderwerp: Re: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitimema 12 nov 2012 - 17:12

Naam Kestrelwing
Geslacht: Kater
Bekendste account: Sandkit, Aurora of Kestrelwing
Naar welke clan: Thunderclan
Motivatie: Het is net iets voor hem, en ik zit vol inspiratie met Kestrel ;3
Extra ideeën:X

A new, better life. 2lkuydi
Destinyscar
Member
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitimema 12 nov 2012 - 19:53

Naam mijn : Tazz cat: Frostclaw
Geslacht: Male
Bekendste account: Destinyscar/Frostclaw
Naar welke clan: Riverclan
Motivatie: you know why ..? xD
Extra ideeën: née

A new, better life. 2q1rjur
{Cody}-{Destinyscar}-{Dangerdance}-{Jabberjay}-{Len}-{Linttail}-{Raddlefur}-{Passionkit}-{(Deel)Mintpaw}-{Silentpaw}
Voor een topic met bovenstaande accounts Pmmen naar Destinyscar! =)
[size=9]PM naar Destinyscar!
[/size]

You don't dare to click on this>D
Spoiler:

Mallowkit
Member
Elvira
195
Actief

CAT'S PROFILE
Mallowkit
BerichtOnderwerp: Re: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitimema 12 nov 2012 - 20:46

Oh w8, als Cloud gekozen word, hij gaat naar SkyCaln gebied om et helpen en komt daar Peach tegen ofss, aangezien Cloud een windclanner is x3

[size=13.333333969116211]A new, better life. 2nsqk9w[/size]
Swiftbreath
Member
206
Actief

CAT'S PROFILE
Swiftbreath
BerichtOnderwerp: Re: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 7:14

Mensen ik heb gekozen, sorry voor de gene die Peach niet mogen meenemen naar hun nieuwe clan. Maar ik heb de clan gekozen die mij het meeste aanspreekt :3

En het is geworden....:

Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 17:01

Swiftbreath schreef:
Mensen ik heb gekozen, sorry voor de gene die Peach niet mogen meenemen naar hun nieuwe clan. Maar ik heb de clan gekozen die mij het meeste aanspreekt :3

En het is geworden....:
Gefeli Tazz, ook al heb ik niet meegedaan x'D

(Maar wil wel even meedelen, gewoon voor alle zekerheid, dat Peachkit hierdoor niet wordt opgenomen in de famillie ;3)

A new, better life. Fluffytailos
A new, better life. Fluffytail
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A new, better life.   A new, better life. Icon_minitime

A new, better life.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: