|
|
Ann :3 61
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 ma 19 nov 2012 - 10:39 | |
| Sorry doordat hij op de iPad is gemaakt is hij gekanteld - Spoiler:
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 ma 19 nov 2012 - 14:38 | |
| Wow, ze zijn allemaal zo mooi en leuk, echt bedankt <3
Lol, die kitkat xD |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 ma 19 nov 2012 - 18:45 | |
| Ik ga ook iets maken, beloofd :3 |
|
| |
Jutte 78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 di 20 nov 2012 - 20:36 | |
| |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 di 20 nov 2012 - 22:41 | |
| - Spoiler:
Omdat jullie awesome zijn (: Hij is niet beledigend bedoeld. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 wo 21 nov 2012 - 9:25 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 ma 26 nov 2012 - 20:33 | |
| Aii , ik had dit topic niet gezien. Ik kan totaal niet tekenen dus maar en tekstje, hopelijk ben ik niet te laat. Wel ik zit hier denk ik 1 maand en een paar dagen op WC. Maar zo blij dat ik deze site leerde kennen. Zonder deze site zat ik mij waarschijnlijk heel hard te vervelen en kan ik mijn spam nergens kwijt Waz en Sanne ; Heel erg bedankt dat jullie deze site hebben opgestart. Ik heb amper gesprekjes met jullie omdat ik jullie nog niet zo goed ken en ik hier nog niet zo lang ben. Toch heb ik een Facebook-Groep gemaakt en jullie zitten daarin jeej Maar ik zweer het niemand doet dit jullie na. Jullie hebben hier heel veel tijd en werk ingestoken en daar ben ik jullie ontzettend dankbaar voor <3 Maaike ; Jij hebt de nieuwe lay-out gemaakt en daar ben ik je ook heel dankbaar voor. Jij kan dat echt heel goed en je was een prima Moderator. Het verbaast me niet dat je nu Admin bent. Veel succes. Maartje, Joos en Babs ; Jullie ken ik helemaal niet zo goed maar ik weet ook dat jullie heel veel tijd en werk in deze site hebben gestoken. Heel erg bedankt voor al die moeite Zsa-Zsa ; De nieuwste Mod. En je doet het ontzettend goed. Ook al corrigeer je me heel erg vaak maar dat hoort erbij. Je bent een prima Mod en heel erg bedankt voor het onderhouden van deze site en voor de tijd die je er hebt ingestoken x3. Bedankt aan heel het team voor deze GEWELDIGE EN PRACHTIGE SITE !!! <333333 (Jongen met hartjes, hoe origineel) |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 di 7 okt 2014 - 22:01 | |
| Weet je, ik bump dit topic weer even (:
Even om duidelijk te maken dat we nog steeds om jullie geven en we echt {of naja we, tenminste ik (A)} willen duidelijk maken dat we respect voor jullie hebben.
Zodra ik op Thunderfeel zit zal ik ook de nieuwe namen erbij zetten die er nu nog niet staan, maar het team mag dit best weten (; <3
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 di 7 okt 2014 - 22:16 | |
| Inderdaad, you guys have taken so much heat de laatste tijd, maar despite all that blijven jullie het zo geweldig doen. Diep respect voor wat jullie doen, en waanzinnig bedankt. Geen van ons hier kan het beter doen, en heel erg bedankt dat jullie ondanks de studies toch nog tijd vinden om alles hier in goede banen te leiden <'3
Just.. Thanx <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 wo 8 okt 2014 - 14:14 | |
| Dat vind ik ook. Ik was echt blij dat ik na een jaar warrior cats niet open gehad te hebben het hier nog steeds zo actief zag. Ik ben daarom ook met plezier terug gekomen. Dus ik heb zeker respect voor wat jullie doen. Thanks :3 ! |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 wo 8 okt 2014 - 14:21 | |
| Ik ben echt de domste op aarde dat ik deze site pas dit jaar heb gezien. De site is echt zo goed en mooi gemaakt en iedereen hier is zo tof! Waz, Sanne, Linn, Quinty, Soof, Nathz, Maartje en Maaike, jullie zijn awesome! En Babs en Cees natuurlijk! Warriorcatsnl rules forever! Ik ga nog iets zien te maken, maar dat komt nog wel :3 |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 wo 8 okt 2014 - 17:00 | |
| Inderdaad. Ik blijf mij maar verbazen hoe jullie dit doen. Jullie steken hier enorm veel tijd in waardoor ik naar deze site blijf komen. Echt Thankx for everything >:3
xD xxxxxxx <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: We thank you <3 | |
| |
|
| |
|