We thank you <3 - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

We thank you <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Lostkit
Member
We thank you <3 - Pagina 3 DPKsfdL
Ann :3
61

CAT'S PROFILE
Lostkit
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimema 19 nov 2012 - 10:39

Sorry doordat hij op de iPad is gemaakt is hij gekanteld

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimema 19 nov 2012 - 14:38

Wow, ze zijn allemaal zo mooi en leuk, echt bedankt <3

Lol, die kitkat xD
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimema 19 nov 2012 - 18:45

Ik ga ook iets maken, beloofd :3
Silverpaw**
Member
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 20:36

Bedankt,

Bedankt zeg je tegen dingen iets wat goed was, goed is, goed zal blijven
Bedankt zeg je aan mooie dingen fantasitische dingen leuke dingen

BEDANKT VOOR ALLES WAT JULLIE DOEN DEDEN AAN HET DOEN ZIJN.

bedankt aan warrior cats en aan iedereen die er aan meewerkt

i love warrior cats I love you I love you love happy

lieve grt Silverpaw**
Frostclaw
Member
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 22:41

Spoiler:
Omdat jullie awesome zijn (:
Hij is niet beledigend bedoeld.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 9:25

Awhhh thank you all <3
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimema 26 nov 2012 - 20:33

Aii , ik had dit topic niet gezien.

Ik kan totaal niet tekenen dus maar en tekstje, hopelijk ben ik niet te laat.

Wel ik zit hier denk ik 1 maand en een paar dagen op WC. Maar zo blij dat ik deze site leerde kennen. Zonder deze site zat ik mij waarschijnlijk heel hard te vervelen en kan ik mijn spam nergens kwijt Smile

Waz en Sanne ; Heel erg bedankt dat jullie deze site hebben opgestart. Ik heb amper gesprekjes met jullie omdat ik jullie nog niet zo goed ken en ik hier nog niet zo lang ben. Toch heb ik een Facebook-Groep gemaakt en jullie zitten daarin jeej Very Happy Maar ik zweer het niemand doet dit jullie na. Jullie hebben hier heel veel tijd en werk ingestoken en daar ben ik jullie ontzettend dankbaar voor <3

Maaike ; Jij hebt de nieuwe lay-out gemaakt en daar ben ik je ook heel dankbaar voor. Jij kan dat echt heel goed en je was een prima Moderator. Het verbaast me niet dat je nu Admin bent. Veel succes.

Maartje, Joos en Babs ; Jullie ken ik helemaal niet zo goed maar ik weet ook dat jullie heel veel tijd en werk in deze site hebben gestoken. Heel erg bedankt voor al die moeite Very Happy

Zsa-Zsa ; De nieuwste Mod. En je doet het ontzettend goed. Ook al corrigeer je me heel erg vaak maar dat hoort erbij. Je bent een prima Mod en heel erg bedankt voor het onderhouden van deze site en voor de tijd die je er hebt ingestoken x3.

Bedankt aan heel het team voor deze GEWELDIGE EN PRACHTIGE SITE !!! <333333 (Jongen met hartjes, hoe origineel)
Heathercloud
Member
We thank you <3 - Pagina 3 OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:01

Weet je, ik bump dit topic weer even (:

Even om duidelijk te maken dat we nog steeds om jullie geven en we echt {of naja we, tenminste ik (A)} willen duidelijk maken dat we respect voor jullie hebben.

Zodra ik op Thunderfeel zit zal ik ook de nieuwe namen erbij zetten die er nu nog niet staan, maar het team mag dit best weten (; <3

Team, hardstikke bedankt voor alles, jullie zijn awesome <3
Tallshadow
Member
We thank you <3 - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:16

Inderdaad, you guys have taken so much heat de laatste tijd, maar despite all that blijven jullie het zo geweldig doen. Diep respect voor wat jullie doen, en waanzinnig bedankt. Geen van ons hier kan het beter doen, en heel erg bedankt dat jullie ondanks de studies toch nog tijd vinden om alles hier in goede banen te leiden <'3

Just.. Thanx <3
Creamyfrost
StarClan
We thank you <3 - Pagina 3 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 14:14

Dat vind ik ook. Ik was echt blij dat ik na een jaar warrior cats niet open gehad te hebben het hier nog steeds zo actief zag. Ik ben daarom ook met plezier terug gekomen. Dus ik heb zeker respect voor wat jullie doen. Thanks :3 !

yay
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 14:21

Ik ben echt de domste op aarde dat ik deze site pas dit jaar heb gezien. De site is echt zo goed en mooi gemaakt en iedereen hier is zo tof! Waz, Sanne, Linn, Quinty, Soof, Nathz, Maartje en Maaike, jullie zijn awesome! En Babs en Cees natuurlijk! Warriorcatsnl rules forever!
Ik ga nog iets zien te maken, maar dat komt nog wel :3
Dauntrose
StarClan
We thank you <3 - Pagina 3 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 17:00

Inderdaad. Ik blijf mij maar verbazen hoe jullie dit doen. Jullie steken hier enorm veel tijd in waardoor ik naar deze site blijf komen. Echt Thankx for everything >:3

xD xxxxxxx <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: We thank you <3   We thank you <3 - Pagina 3 Icon_minitime

We thank you <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Events-
Ga naar: