|
|
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 15:52 | |
| FINELY!! ceremonie gepost |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 15:53 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 15:54 | |
| Daar was ik weer na een stressvolle dag op school .__. |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 15:57 | |
| Eindelijk mijn vb postje af~<3 Nu ga ik, dada<3 - Spoiler:
You’re name was fake, you’re blood was truth.
»Male »Apprentice »Status; Ok. Gapend werd Kira die morgen wakker. Hij strekte een voor een zijn poten en waste zijn kop. Hij maakte snelheid en denderde de den uit. Hij kwam een aantal katten tegen en liep nors door. Ik ben zoveel beter.. dacht hij dan bij zichzelf. Waarom ben ik niet gewoon leider. Het is dat het mijn moeder is, maar anders.. Hij zette zijn nagels uit en kraste in de grond. Dit is zinloos.. Hij sprong op en racete het kamp uit. Tijd voor echt bloed.. Een gemene grijns ontstond op zijn gezicht. Wind streek door zijn haren. Dit was de tijd van zijn leven! Naarmate hij verder weg van het kamp liep, hoe meer zijn bloeddorst steeg. Even buiten adem van het rennen ging hij opzoek naar water. Een paar minuten later zag hij een volle regenplas. Met gebogen hoofd liep hij richting de plas en dronk gulzig een paar slokken. Hij hief zijn kop en bekeek zichzelf in de plas. Lachend telde hij de hondentanden aan zijn halsband. 'Een.. Twee.. Drie.' Maar wat trots was hij hierop. Ondanks dat hij er natuurlijk veel meer zou moeten hebben. Hij was immers perfect! Kira ging zitten en waste grondig zijn kop en poten. Hij snoof even. Prooi! gierde het door zijn lijf. Prooi! Zonder het te beseffen liet hij zich in sluiphouding zakken. De massieve grijze kater waagde een sprong en zat meteen bovenop het beest. 'Hmm, eekhoorn..' Het was nog een dikke ook. Met genot liet hij zijn tanden in de nek van het beestje zinken. Warm bloed liep zijn mond binnen. Hij liet los en likte wat bloed van zijn lippen. Het liefst had hij het beest van al zijn bloed ontdaan, maar hij wist dat het niet goed voor hem was teveel bloed te drinken. Dus inplaats daarvan pakte hij het beestje aan zijn staart en liep een stuk terwijl zijn ogen de omgeving onderzochten naar een geschikte plaats om het op te bergen, zodat hij het later op kon halen. Zodra hij het beest ergens had weggestopt, ging hij op zoek naar meer prooi. Hij keek achterom, naar de plek waar hij zonet de eekhoorn van het leven had beroofd. Hij liep terug en zag dat hij een klein plasje bloed had achtergelaten. Voorzichtig deed hij een stap ernaartoe en boog zijn hoofd. Heel langzaam liet hij zijn hoofd naar de rode vloeistof zakken. Heel even raakte zijn neus het spul, maar hij trok zijn hoofd gelijk weer terug. Nog warm.. Hij likte langs zijn lippen. Hij was dol op bloed. Hij was gemaakt om te jagen. Hij wist het gewoon. Hij snoof even en rook opnieuw prooi. Kira stond op een besteedde verder geen tijd meer aan het bloed. Voor hij het wist had hij zijn tweede prooi al te pakken.
»OCC Sorry voor het vele 'Hij' in het begin, kon er echt ff niks beters van maken..
|
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 15:58 | |
| Nog nooit heb ik me na een schooldag zo uitgeput gevoelt. Prettig dat ik nu thuis ben, ook al moet ik zo door naar bijles.
EDIT;; @Lyra;; D'r staat You're name was fake, het moet Your zijn n.n
Laatst aangepast door Dotpaw op di 13 nov 2012 - 15:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 15:58 | |
| Please, people Just a click or two and he will hatch.... |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 15:59 | |
| Ik ga verder met WI :3 Bye mensjes ^.^ |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 15:59 | |
| Big suprise; Dragonkit = Dragonpaw geworden lol xD Van 'Just born' naar '6 moons' x3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:02 | |
| Freak O.o Zat net te denken:
Topic Beauty, Spot en Thistle en hun apprentices:
- 6/7 apprentices ofzo :3 - Heel veel vis xD - Meteen een hele prooistapel - Rest van het kamp vrij xD
Handig ^.^ |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:03 | |
| Hell yeah, Smoketear als mentor <'3 (aa')
|
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:09 | |
| Ik weet niet welke Leafkit* nou als mentor heeft o.O Mousefur or Aceheart xD |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:10 | |
| - Summernight schreef:
- Ik weet niet welke Leafkit* nou als mentor heeft o.O Mousefur or Aceheart xD
Is jouw leafkit dochter van MousexStorm? Dan is je mentor Mousefur. Als dit niet het geval is dan is het Aceheart. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:11 | |
| En trouwens, hoe kan het dat cutey Sandkit geen Sandpaw heet? D: |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:12 | |
| @Linn; Ik las net de PM van Moon, Het is Mouseh =D En jah, ik ben de kitten van MousehxStorm <3 OMG HET IS MOUSEFUR <3333 |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:17 | |
| De mijne Smoketear <'3 Yey, Ik heb weer inspiratie voor jonge Dragonkit. Even kijken, hoeveel huiswerk heb ik nog? Latijn, Engels en duits. Hm, dat gaat wel lukken :3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:18 | |
| Hihi ff snels heet maken en dan lekker beginnen met ceremonieposten (: |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:19 | |
| OMG <3 MOUSEH OMG <3 Vanavond dan maar ff setje maken =D |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:20 | |
| 't lijkt me best wel awesome wanneer oom getraind word door nichtje xD *kijkt naar Breaking* its just so weird ._. Dragon is you're uncle? xD |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:21 | |
| en yaay ff met nath regelen voor topic waar alles goed komt tussen Breakie en Smoke en natuurlijk topic tussen Breakie en Stormfrost with the playing and the saying that they love each other <3
NEE GUYS ZE KRIJGEN NOG GEEN KITS ._. hoop ik dan k zie break nog niet als moeder xD
@Dragon, ja Dragon is Breaks oom lol nou wou ik dat ik je mentor was xD
nou ja XD sowieso nichtje is veel ouder als oom |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 nov 2012 - 16:24 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |