Algemene Onzin Topic - Pagina 27

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
Shrewstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 17:51

Zoveel huiswerk voor morgen ><
Ach, ik skip het gewoon. Morgen tijdens tussenuur lekker hard werken x3

Wie wilt een topic met Shrew//Eriksen?
Wil me even kunnen afreageren c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 17:52

Shrewleap schreef:

Shrewleap en Snowberry?
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 17:52

Shrewleap schreef:

Ik wil wel =D
Maakt niet echt uit met wie :3
Silverpaw' (ShC)
Honeykit (RC)
Fluffytail (SkC)
Linepaw (WC)
Cursepaw (WC)
Nimblekit (RC)
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 17:53

Kestrelwing schreef:
Shrewleap schreef:

Shrewleap en Snowberry?
D'accord c:
Wil jij aanmaken? Dan post ik even snel voor Floriske x3

@Fluffy;;
Met Silverpaw? Aangezien die met Wolf heeft gesproken >D
En wil jij ook maken?
Bonecrusher
Member
Miss McDerp
118
Actief

CAT'S PROFILE
Bonecrusher
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 17:54

Bone blijft awesome xd
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 17:54

Shrewleap schreef:
Kestrelwing schreef:
Shrewleap schreef:

Shrewleap en Snowberry?
D'accord c:
Wil jij aanmaken? Dan post ik even snel voor Floriske x3

@Fluffy;;
Met Silverpaw? Aangezien die met Wolf heeft gesproken >D
En wil jij ook maken?
Ghege, is goed x3
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:00

Iemand die ervaring heeft met layouts? xD
Ik moet even om advies vragen ~
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:05

De witte wolf ging zitten en likte haar poot even af. Thuis, dit was verre van thuis, maar toch. Na die 11 jaar summonschap voelde elk deel van gras onder haar krachtige poten als Thuis. Er waren nog delen over waaraan je kon zien dat ze Summon was geweest. Waaraan je de ondoodheid die ze eens had geleefd kon voelen. Ze opende haar mond en snoof de lucht naar binnen. De lucht was vol van geuren die ze niet had kunnen ruiken in haar eerdere staat. De staat waar ze bijna 10 jaar in was gebleven. Verstopt voor de werkelijkheid. Weggedoken voor de herinneringen. En door Summonogen moeten zien hoe je dochter opgroeit. Hoe je dochter in niets meer gelooft en zichzelf verliest. Het was het meest pijnlijke wat Delaney ooit had meegemaakt. En toch kon ze nu het niet opbrengen direct naar haar dochter te stappen. Was ze bang, wist ze de werkelijkheid niet meer te onderscheiden van die hel waar ze zo lang in had geleefd. Ze ademde weer. Ze kon weer compleet op zichzelf denken en toch was er iets wat ze miste. Maylaine in haar armen. Ze had gezien hoe haar dochter was opgegroeid, hoe haar dochter sterk was geworden. Maar ze had haar dochter nooit vast kunnen houden. Enkel toen.. Zo lang geleden, de dag dat ze stierf en de dag dat Maylaine geboren werd. Sindsdien had ze haar dochter nooit meer kunnen aanraken. Zelfs niet als ze dat zelf had gewild. Mimi had haar moeder moeten worden. Maar May was slim. Te slim. Ze wist het. En ze had haar rug gekeerd naar diezelfde man die Delaney's onschuld en leven had afgenomen. En dan te bedenken dat Delaney naast hem had gestaan. Hem had willen steunen tot in haar dood. Vervolgens werd ze ook nog Summon door hem gemaakt inplaats van dat hij haar liet rusten zoals ze had moeten doen. Door hem was haar ziel vervloekt geweest voor 11 lange jaren. en nu nog besmeurd onder de herinnering.

Delaney was nog niet terug veranderd in haar menselijke staat sinds ze weer onder de levende was. Te bang om alleen al te zien hoe haar wolfvorm besmeurd was door de zielloosheid. Want hoe zou zij er dan werkelijk uitzien? Hoe was haar gehele lichaam mismaakt door dat wat ooit was geweest. Ze durfde niet. En of ze ooit nog zou terug veranderen durfde ze niet al haar gedachtes op te zetten. Ze was hier nu. Levend, en Maylaine was dichtbij, zij leefde ook. Als het moest. Zou Delaney voor eeuwig naast haar staan als Wolf. Zou ze Maylaine nog langer laten leven in de waan dat ze geen moeder had. Of zou ze toch naar haar dochter gaan. Het waren beslissingen die genomen moesten worden. Beslissingen die ze niet kon nemen. Maar onbewust had haar lichaam de weg richting het centrum van haar volk aangenomen. Dat kasteel waar haar dochter in leefde. Wachters keken op bij het eerste zicht van haar. Waarschijnlijk hadden ze haar vergist voor Maylaine maar al gouw zagen ze dat deze wolf veelste groot was voor zo'n jong meisje. Ze wouden haar tegenhouden en als op Automatische piloot veranderde Delaney terug in haar menselijke vorm.

Twee paar ijsblauwe ogen staarde de wachters aan die versteld hun ogen over haar heen lieten glijden. Waarschijnlijk probeerde ze te berekenen hoe zo'n vrouw als Delaney zo veel op hun Leader kon lijken. En uiteindelijk hadden ze geen andere keus dan haar doorlaten.

Eenmaal in het kasteel bleef Delaney bij de eerste de beste spiegel staan en staarde naar haar eigen lichaam. Het was erger dan ze verwacht had.. Haar blauwe ogen hadden grote zwarte kringen van de slapeloosheid en de luchtige zwarte jurk verhulde niets van haar armen die verteerd waren door de gevechten die ze onder Seth's naam had gepleegd. De bloeduitstortingen, kneuzingen en littekens waren nu allemaal zo duidelijk zichtbaar.. En op haar rechterarm was Seth's merkteken zichtbaar.. Nou ja, het leek eerder een soort tatoeage nu inplaats van een brandmerk. Maar toch, het was nog zo duidelijk zichtbaar en Delaney haatte dat. Haar lange witte haren waren dof en haar haarpunten gespleten door de jaren heen gewoonweg onverzorgd. Maar het hielt haar niet tegen van haar doel. Ze draaide haar hoofd terug en stapte door. Om uiteindelijk hoe dichter bij ze kwam te beginnen met rennen. Die deuren die ze in haar zicht had.. Dat was haar doel. En toen ze de deurkruk in haar hand had haalde ze een keer diep adem. Wou naar achter stappen en wegrennen. Maar daar was het nu te laat voor. Ze rukte de deuren open en bleef zo in het midden stilstaan.. Een vergadering..

'FUCK.' Schold Delaney zacht in haar hoofd tot haar ogen vielen op dat meisje wat opkeek.. En toen.. Was niets meer belangrijk. Want dat meisje dat opkeek.. Was haar dochtertje.. DANGERDANCE

voila stiekem best trots op x3
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:06

Jeej, blue star gaat beginnen. ~
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:07

yeeey :3

wait moesten we nit wachten op geboorte topic van kits van blue of?

derp x'3
Mallowkit
Member
Elvira
195
Actief

CAT'S PROFILE
Mallowkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:08

Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Cat-with-fish-350x262

"OMG ITS TOO BIG!"
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:09

Mallowkit schreef:

"OMG ITS TOO BIG!"

xDD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:10

Breakingpaw schreef:

derp x'3
Ik weet nog steeds niet of ik nu moet posten met Starling of niet x3
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:10

Shrewleap schreef:
Breakingpaw schreef:

derp x'3

Blue moest toch eerst?

ik dacht dat toen ik nog niet gepost had iedereen op mij zou zitten te wachten xD
Stormwise
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:11

Whispersong schreef:
Mallowkit schreef:

"OMG ITS TOO BIG!"

xDD

Littlepaw is denk ik niet geschikt voor RC X''D *fish to biig! XD*
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:11

Mimi, mooie sheet <33
Silversnow
Member
291
Actief

CAT'S PROFILE
Silversnow

Shrewleap schreef:
Breakingpaw schreef:

derp x'3
Topicje af :3
http://warriorcats.bigforumpro.com/t8575-just-tell-me-schrewleap
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:13

Breakingpaw schreef:
Shrewleap schreef:
Breakingpaw schreef:

derp x'3

Blue moest toch eerst?

ik dacht dat toen ik nog niet gepost had iedereen op mij zou zitten te wachten xD
In de volgorde staat dat x3

@Cees;;
Zal na het eten posten c;
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:14

Breakingpaw schreef:
Shrewleap schreef:
Breakingpaw schreef:

derp x'3

Blue moest toch eerst?

Sanne heeft het op dit moment heel druk, vandaar ook dat ik mag beginnen met the bluestar. ^^
Maar ik denk dat als je het aan haar vraagt, je waarschijnlijk wel mag posten met de kittens.

Stormstar schreef:
Whispersong schreef:
Mallowkit schreef:

"OMG ITS TOO BIG!"

xDD

Littlepaw is denk ik niet geschikt voor RC X''D *fish to biig! XD*

WHAHA. x"D
Dangerdance
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me

CAT'S PROFILE
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:15

@Marieke thanks <3
@Soof, miss moeten we gwn die volgorde aanhouden dat ze wel geboren worden of iemand Sanne pm stuur ofzo? ):

EDIT: @Maaike, ik stuur anders wel even pm xD
dat we gwn het geboortetopic overslaan ofzo (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: