Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Darkblood
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 7:54

Lyan! Wij hebben geen last van jou! Iedereen is hier down omdat jij weg gaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 7:57

Zayn schreef:
Heb geen goede morgen gehad >.< Ben misselijk... Maar jullie zullen geen last meer van mij hebben Wink

D''OHHHHHH ik ken je niet zo goed maar jij blijft hier anders ga ik je vastbinden aan een pc waar je alleen op wc kan
Honeyspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 8:03

Oohohoooo ;u;
Ik ben zo nerveus D:
Over een half uurtje ga ik weg en om 12 over 9 zit ik in mijn trein naar Horst :c
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 8:08

Waarom heb ik het toch uitgesteld?
*rage*
Nu moet ik er een uur eerder voor naar school..
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 8:10

Weehw, straks afspraak huisarts... Daarna tandarts... en daarna heeft school geen nut meer 8D
YAY

G'morning btw
Owlcoat
Member
28
Actief

CAT'S PROFILE
Owlcoat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 8:33

Komen die van SkyClan nu bij andere clans?
James
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 8:35

Goedemorgen

Normaal moeten de skyclan katten idd naar een andere clan^^
Firestripe
Member
Danii
285

CAT'S PROFILE
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 8:50

Jeah, eindelijk klaar met mijn huiswerk. Zo alleen nog even een uurtje leren en dan vind ik het genoeg xD
Showtime
Member
Marieke
273
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Showtime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:18

ik haat mezelf ;_;
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:22

Me loves this bitch
James
Member
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:29

Showkit schreef:
ik haat mezelf ;_;

Wat is er?
Showtime
Member
Marieke
273
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Showtime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:30

Gewoon... ik ben de slechtste admin ooit...
James
Member
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:32

Marieke, dat is niet zo hoor. Er zijn waarschijnlijk velen die niet eens proberen om een forum te maken dus je moet zeker niet zo denken <3
Northerndancer
Member
The Northern Dancer
81
Actief

CAT'S PROFILE
Northerndancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:38

Ik hou vn mn nieuwste charrie en dr bitchy bff
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:40

Showkit schreef:
Gewoon... ik ben de slechtste admin ooit...

Marieke,

Ik heb hiervoor twee forums gehad. Beide hadden ze wat weg van andere fora. Zoals bijvoorbeeld de indeling enzo. Dit kwam omdat ik niet zo goed wist hoe het beter moest en dat is ook moeilijk.
Beide fora waren een tijdje heel actief, mensen spraken er leuk over, maar hadden ook veel kritiek. Uiteindelijk, ondanks de leden etc. liepen ze beide dood.
Maakt dit mij dan nu een slechte admin?
Het is wat je ervan maakt in de tijd dat het loopt, want ja, heel veel fora sterven. Ik weet zelf niet eens hoe het precies is gelukt dat Warrior Cats zo groot is geworden. Wees blij dat jouw forums het nog een lange tijd hebben volgehouden, want meestal zijn ze al eerder dood. Het is heel moeilijk en ergens gebaseerd op een beetje geluk hebben om een forum echt zo actief te krijgen. Zoals ik al zei, de mensen die een groot forum hebben, weten zelf ook niet zo goed hoe het nu precies zo groot is geworden. Maar zij zijn wel goede admins en mensen die veel hebben gedaan voor hun site. Ongeacht hoe groot of klein hun forum is of was.
Showtime
Member
Marieke
273
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Showtime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:43

maar als mensen accounts aan gaan maken alleen om te zeggen dat mijn forum helemaal is nageaapt van WC en dat het geen toeval is dat ze allebei op de zelfde dag een neiwue layout hebben gekregen... dat gaat gewoon rte ver ;_;

vaarwel WotF....
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:48

Dat was meer een reactie op de dingen die er over WC werden gezegd, waardoor mensen kwaad waren en blijkbaar de hele site erbij betrokken.
Als ik me zo veel aantrok van wat iedereen af en toe zou zeggen (ja als ik het goed heb heeft iemand me zelfs een keer dood gewenst ofzo) zou ik er allang aan ten onder zijn gegaan.

Showtime
Member
Marieke
273
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Showtime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:53

maar jij bent ouder dan mij....

en jij kan vast veel beter tegen kritiek...

Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:54

Zooo, net terug van h.arts
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 9:57

Showkit schreef:
maar jij bent ouder dan mij....

en jij kan vast veel beter tegen kritiek...

Om eerlijk te zijn, nee. Eigenlijk kan ik helemaal niet zo goed tegen kritiek. Hoewel ik ouder ben, ik ben wel heel onzeker. Misschien zie je dat niet door de computer heen, maar dat is hoe ik me op stel. Ik doe alsof ik me er niets van aan trek (in sommige gevallen), maar dingen komen echt wel hard aan. Er zijn situaties geweest waar ik huilend voor de computer heb gezeten om dingen die bepaalde mensen zeggen enzo, maar dit zie je als lid niet, omdat ik dat niet van de daken ga schreeuwen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: