|
|
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 7:54 | |
| Lyan! Wij hebben geen last van jou! Iedereen is hier down omdat jij weg gaat! |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 7:57 | |
| - Zayn schreef:
- Heb geen goede morgen gehad >.< Ben misselijk... Maar jullie zullen geen last meer van mij hebben
D''OHHHHHH ik ken je niet zo goed maar jij blijft hier anders ga ik je vastbinden aan een pc waar je alleen op wc kan |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 8:03 | |
| Oohohoooo ;u; Ik ben zo nerveus D: Over een half uurtje ga ik weg en om 12 over 9 zit ik in mijn trein naar Horst :c |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 8:08 | |
| Waarom heb ik het toch uitgesteld? *rage* Nu moet ik er een uur eerder voor naar school.. |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 8:10 | |
| Weehw, straks afspraak huisarts... Daarna tandarts... en daarna heeft school geen nut meer 8D YAY
G'morning btw |
|
| |
28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 8:33 | |
| Komen die van SkyClan nu bij andere clans? |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 8:35 | |
| Goedemorgen
Normaal moeten de skyclan katten idd naar een andere clan^^ |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 8:50 | |
| Jeah, eindelijk klaar met mijn huiswerk. Zo alleen nog even een uurtje leren en dan vind ik het genoeg xD |
|
| |
Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:18 | |
| |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:22 | |
| |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:29 | |
| - Showkit schreef:
- ik haat mezelf ;_;
Wat is er? |
|
| |
Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:30 | |
| Gewoon... ik ben de slechtste admin ooit... |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:32 | |
| Marieke, dat is niet zo hoor. Er zijn waarschijnlijk velen die niet eens proberen om een forum te maken dus je moet zeker niet zo denken <3 |
|
| |
The Northern Dancer 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:38 | |
| Ik hou vn mn nieuwste charrie en dr bitchy bff |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:40 | |
| - Showkit schreef:
- Gewoon... ik ben de slechtste admin ooit...
Marieke, Ik heb hiervoor twee forums gehad. Beide hadden ze wat weg van andere fora. Zoals bijvoorbeeld de indeling enzo. Dit kwam omdat ik niet zo goed wist hoe het beter moest en dat is ook moeilijk. Beide fora waren een tijdje heel actief, mensen spraken er leuk over, maar hadden ook veel kritiek. Uiteindelijk, ondanks de leden etc. liepen ze beide dood. Maakt dit mij dan nu een slechte admin? Het is wat je ervan maakt in de tijd dat het loopt, want ja, heel veel fora sterven. Ik weet zelf niet eens hoe het precies is gelukt dat Warrior Cats zo groot is geworden. Wees blij dat jouw forums het nog een lange tijd hebben volgehouden, want meestal zijn ze al eerder dood. Het is heel moeilijk en ergens gebaseerd op een beetje geluk hebben om een forum echt zo actief te krijgen. Zoals ik al zei, de mensen die een groot forum hebben, weten zelf ook niet zo goed hoe het nu precies zo groot is geworden. Maar zij zijn wel goede admins en mensen die veel hebben gedaan voor hun site. Ongeacht hoe groot of klein hun forum is of was. |
|
| |
Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:43 | |
| maar als mensen accounts aan gaan maken alleen om te zeggen dat mijn forum helemaal is nageaapt van WC en dat het geen toeval is dat ze allebei op de zelfde dag een neiwue layout hebben gekregen... dat gaat gewoon rte ver ;_;
vaarwel WotF.... |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:48 | |
| Dat was meer een reactie op de dingen die er over WC werden gezegd, waardoor mensen kwaad waren en blijkbaar de hele site erbij betrokken. Als ik me zo veel aantrok van wat iedereen af en toe zou zeggen (ja als ik het goed heb heeft iemand me zelfs een keer dood gewenst ofzo) zou ik er allang aan ten onder zijn gegaan.
|
|
| |
Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:53 | |
| maar jij bent ouder dan mij....
en jij kan vast veel beter tegen kritiek...
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:54 | |
| Zooo, net terug van h.arts |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 nov 2012 - 9:57 | |
| - Showkit schreef:
- maar jij bent ouder dan mij....
en jij kan vast veel beter tegen kritiek...
Om eerlijk te zijn, nee. Eigenlijk kan ik helemaal niet zo goed tegen kritiek. Hoewel ik ouder ben, ik ben wel heel onzeker. Misschien zie je dat niet door de computer heen, maar dat is hoe ik me op stel. Ik doe alsof ik me er niets van aan trek (in sommige gevallen), maar dingen komen echt wel hard aan. Er zijn situaties geweest waar ik huilend voor de computer heb gezeten om dingen die bepaalde mensen zeggen enzo, maar dit zie je als lid niet, omdat ik dat niet van de daken ga schreeuwen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|