|
|
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 20:02 | |
| - |Frozenpaw schreef:
- Polarbear schreef:
- Wolla ~
En toen behoorde Polarbear officieel tot Thunderclan <3 That means topic Polar x Bright =3 ANOTHER TOPIC D; Wait, nee, heel eventjes niet. Eerst posten met Silver, Timey en Losty, daarna zie ik wel verder XD Sorry Nath <3 |
|
| |
Joos 1456
| |
| - Mallowkit schreef:
- @Joos; Ja.. IK HEB ME SCHANDALIG GEDRAGEN. Ik ga Sanne, Waz & Maaike straks allemaal persoonlijk via PM bedanken~<3
It's not just you c: Je bent niet de enige die erover begonnen is ~ |
|
| |
Juliaaatje~ 38 Actief
| |
| Ik kan nu zelf setjes maken En heb awesome code gekregen voor postsheet |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| en toen had ik geen zin & inspi meer -.-
DAMN YOU >< |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| - Dotpaw schreef:
- Kan iedereen eventjes rekening gaan houden met Waz?
Ze heeft dit weekend bijna compleet weggegeven aan die lay-out. Heeft iemand haar daar al voor bedankt? Maaike ook overigens. Ze hebben het gedaan voor jullie, for god sake, niet voor zichzelf.
Waz heeft vaak genoeg gezegd dat ze het druk heeft, en dat ze niet altijd tijd heeft om al die accs weg te geven moet je zelf kunnen begrijpen. Wees blij dat ze überhaupt nog haar best doet actief op WC te blijven en al dit voor jullie mogelijk maakt. Ze wordt echt te weinig bedankt voor al haar harde werk. Ik zou het echt niet zo lang vol kunnen houden hoor. Want er zijn me toch een paar leden en die kunnen je af en toe behoorlijk uitputten. Als er dus niet snel een account wordt overgegeven, je naam wordt niet snel genoeg verandert, je wordt niet snel in een Clan gelaten, Denk er dan alsjeblieft aan dat zij, en overigens Maaike en Sanne ook, ook een druk genoeg privéleven hebben en hier niet de hele dag tijd voor hebben.
Zo. Bedankt.
+10 99---- Mijn niveau is gedaald tot katjes tekenen in mijn wiskunde schrift. Zucht. |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 20:04 | |
| Uhm uhm uhm Hoe zeg ik dit Q.
Dat plaatje ea ea D: Dat is een wisselsetje van Swiftheart :$ :$ |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 20:05 | |
| - Strawberry schreef:
- Dotpaw schreef:
Ze heeft dit weekend bijna compleet weggegeven aan die lay-out. Heeft iemand haar daar al voor bedankt? Maaike ook overigens. Ze hebben het gedaan voor jullie, for god sake, niet voor zichzelf.
Waz heeft vaak genoeg gezegd dat ze het druk heeft, en dat ze niet altijd tijd heeft om al die accs weg te geven moet je zelf kunnen begrijpen. Wees blij dat ze überhaupt nog haar best doet actief op WC te blijven en al dit voor jullie mogelijk maakt. Ze wordt echt te weinig bedankt voor al haar harde werk. Ik zou het echt niet zo lang vol kunnen houden hoor. Want er zijn me toch een paar leden en die kunnen je af en toe behoorlijk uitputten. Als er dus niet snel een account wordt overgegeven, je naam wordt niet snel genoeg verandert, je wordt niet snel in een Clan gelaten, Denk er dan alsjeblieft aan dat zij, en overigens Maaike en Sanne ook, ook een druk genoeg privéleven hebben en hier niet de hele dag tijd voor hebben.
Zo. Bedankt.
+1099
----
Mijn niveau is gedaald tot katjes tekenen in mijn wiskunde schrift. Zucht. Ik heb Waz via pb bedankt. Maaike doe ik zodadelijk ook nog. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 20:05 | |
| ik ga denk naar huis.. heb bij mn oma geen inspi ... derp |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 20:06 | |
| - Highfive schreef:
- Uhm uhm uhm Hoe zeg ik dit Q.
Dat plaatje ea ea D: Dat is een wisselsetje van Swiftheart :$ :$ Wisselsetje, dus geen huidig setje, dus mag ik 'm gebruiken (: Sorry, ik ben vijandig, ik heb ziek lang naar dit plaatje gezocht en geen zin om 'm wéér te veranderen >> |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 20:06 | |
| ik heb zin om sheets te maken ookal kan ik niet coderen xd DE PLAATJES ZEG MAAR |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 20:07 | |
| ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe lay-out... |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| - Autumnpaw. schreef:
- Strawberry schreef:
- Dotpaw schreef:
Zo. Bedankt.
+1099
----
Mijn niveau is gedaald tot katjes tekenen in mijn wiskunde schrift. Zucht. Ik heb Waz via pb bedankt. Maaike doe ik zodadelijk ook nog. Joos, helemaal met je eens ^^ |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| - Suntail schreef:
- ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe lay-out...
+1. |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 20:08 | |
| Ik wil ook sheets maken!
Maar even: Heeft niemand zin in een topic met Autumnpaw. of Mothwing? |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| long time ago I posted here. With someone. Wow. ;_; |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| - Foxface schreef:
- ik heb zin om sheets te maken ookal kan ik niet coderen xd DE PLAATJES ZEG MAAR
miss kan ik la plaatje zoeken voor snowcrystal |
|
| |
| |
| I want to cry myself to sleep.. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 20:09 | |