|
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Kittens RainbowxCrow! zo 11 nov 2012 - 19:59 | |
| Haaai! Annemeike en ik hebben besloten dat het zover is! Rainbowstar en Crowstrike krijgen kittens! Ze zitten in de Neonclan. Wil jij een van die kleine pluizenbolletjes spelen? Grijp je kans! - Code:
-
[i] Ik wil! Ik wil! [/i] [b] Kitten naam: Geslacht: Karakter: Uiterlijk: Real name: Motivatie: Eventuele voorbeeldpost (Als je dit doet, heb je meer kans!); [/b]
Geïnteresseerden: Lyan met Deathkit Stijn met Colorkit ~~~~~~~~~~~~ Gekozen:~~~~~~~~~~~~ We hopen op aanmeldingen! MVG, Annemeike & Tanya
Laatst aangepast door Darkblood op zo 11 nov 2012 - 20:44; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! zo 11 nov 2012 - 20:22 | |
| Ik wil! Ik wil! Kitten naam: Deathkit - Deathpaw - Deathstar Geslacht: Kater Karakter: Death is een onaardige kater die voor niemand bang is en ook niet bang voor hoeft te zijn. Hij valt snel aan, en dan ben je de pineut... Innerlijk: Dat is het karakter xD Real name: Lyan Motivatie: Dit had Graystripe moeten zijn ;_; Eventuele voorbeeldpost: Je weet mijn posts.
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! zo 11 nov 2012 - 20:38 | |
| Owh met Innerlijk bedoelde ik Uiterlijk xD, maar Er staat Deathkit- Deathpaw- Deathstar, je weet toch nog niet of Hij leader word?xD maar je staat bij geïnteresseerden (: |
|
| |
Kiana 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! zo 11 nov 2012 - 20:42 | |
| Ik wil! Ik wil! Kitten naam: colorkit/colorpaw/colorstripe Geslacht: kater Karakter: hij is aanmoedigend en vrolijk hij houd er van om katten te helpen, hij wor daardoor zeer aardig gevonden. hij is alleen een beetje onzeker over zich zelf. Innerlijk: vredig maar onzeker Real name: stijn Motivatie: ik vind dit een super leuk idee. en de neonclan is awsome. Eventuele voorbeeldpost (Als je dit doet, heb je meer kans!); colorkit lag in de kraam kamer, het licht sijpelde zachtjes door de kraam kamer wanden. hij werd wakker van het zachte licht, hij deed zijn kleine oogjes open en keek rond. iedereen lag nog te slapen, behalve zijn moeder rainbowstar. hoi mam ben je echt wakker? "ja ik ben wakker jongen" zijn moeder gaf colorkit een was beurt, color kit vond het grappig hoe zijn moeders tong over zijn vacht schuurde. colorkit sprong alsof hij schrok boven op rainbowstars hoofd en klauwde zijn nageltjes in haar vacht, zijn moeder speelde grappig mee. ze liet zich omvallen alsof ze had verloren. color kit sprong op haar buik en liet een overwinning's kreet horen. zijn moeder en hij stoeide totdat de zom zo hoog stond dat iedereen al wakker was. colorkit liep nog steeds lachend naar zijn broertjes en zusjes en begon ze wakker te likken. wakker worden slaap koppen het is zonhoog. zijn broertjes en zusjes stonden kreunend op, kom op jongens vandaag mogen we voor het eerst naar buiten! meteen was iedereen wakker, iedereen begon aan rainbowstars vacht te hangen en riepen mogen we naar buiten alsjeblieft!!! rainbowstar trapeerde met haar kittens naar buiten en liet ze spelen. colorkit liep naar haar toe en zij dankje mama, en gaf haar een lik. daarna rende hij naar zijn broertjes en zusjes om te spelen.
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! zo 11 nov 2012 - 20:44 | |
| zet je bij geïnteresseerd |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! ma 12 nov 2012 - 7:50 | |
| - Darkblood schreef:
- Owh met Innerlijk bedoelde ik Uiterlijk xD, maar Er staat Deathkit- Deathpaw- Deathstar, je weet toch nog niet of Hij leader word?xD maar je staat bij geïnteresseerden (:
Ohja, uhuh, domme ik x3 Andere namen zijn ook erg handig >3 Maar toch, ik ga, het weekend is voorbij, you know? Mijn tijd zit erop |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! ma 12 nov 2012 - 7:52 | |
| Lyan ;_; Maar, moet ik je als kitten dan weg halen? |
|
| |
Anne 15
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! ma 12 nov 2012 - 8:45 | |
| Ik wil! Ik wil! Kitten naam: Cornkit-Cornpaw-Cornpop Geslacht: kater Karakter: Hij zit vol goede humor, trouw, maar is af en toe wat sluw. Uiterlijk: Witte, langharige kat, met een zwarte stip op zijn staart. Real name: Anne (van metaljuice) Motivatie: S cute!!! Eventuele voorbeeldpost (Als je dit doet, heb je meer kans!); Kijk naar de posts van metaljuice en je ziet het..
Laatst aangepast door Sharkteeth op do 29 nov 2012 - 16:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! ma 12 nov 2012 - 20:37 | |
| - Darkblood schreef:
- Lyan ;_; Maar, moet ik je als kitten dan weg halen?
Dat mag je doen, maar ik weet niet of ik weg ga, aangezien er nog iets gaat gebeuren.. |
|
| |
Stijn~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! wo 14 nov 2012 - 17:32 | |
| ik ben stijn van color kit mog je het uiterlijk nog willen weten hij is wit met zwarte poten en een zwart puntje aan zijn staart. |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! wo 14 nov 2012 - 17:47 | |
| MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH
Ik wil! Ik wil! Kitten naam: Dawnkit-Dawnpaw-Dawnheart Geslacht: Poesjkee Karakter: een lief poesje, die altijd het grote voorbeeld volgt. Ze hangt heel erg aan haar moeder, maar haar vader krijgt ook genoeg aandacht. Verder is ze heel nieuwsgierig en leergierig. Uiterlijk: Een grijs langharig pluizenbolletje met schattige witte sokjes. Real name: YOUKNOW Motivatie: YOUKNOW TOO I THINK? Eventuele voorbeeldpost (Als je dit doet, heb je meer kans!); Is dat nodig voor mij? Dan komt het eraan xD
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Kittens RainbowxCrow! | |
| |
|
| |
|