|
|
Wel of niet? | Ja | | 98% | [ 47 ] | Nee | | 2% | [ 1 ] |
| Totaal aantal stemmen : 48 | | |
|
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event zo 11 nov 2012 - 22:03 | |
| Maar over die foto's per ding: Kan er dan niet bij elk ding hetzelfde plaatje gedaan worden? Dan is het weer simpel ^.^ Of ben ik nou dom :3 En er kunnen toch ook goede dingen zijn? Eehh... *denkt* Voor Leaf-fall: - Badger in territorium - *river en thunderclan* Rivier vol modder en bladeren. - Extra veel tweebenen met honden. - Aardig wat prooi - abnormaal veel eekhoorns en muizen. Winter: - hevige sneeuw - Matig veel sneeuw - Weinig sneeuw maar ijzige kou - rivier bevroren - Voedselschaarste Lente: - Ratten in territorium - Badger gesingaleerd - Rivier treedt buiten zijn oevers door smeltend ijs - Tweebenen met vreemde monsters die door territorium kunnen komen (fietsen ^.^) Zomer: - Extreme hitte - Te veel prooi - oke :3 meer komt misschien nog |
|
| |
Han 47
| |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event zo 11 nov 2012 - 22:12 | |
| @Spotlight: Foto's? Sorry maar ik heb het niet over foto's gehad xD Het kunnen ook goede dingen zijn inderdaad Aangezien het leven gelukkig ook up's heeft en neit alleen downs ^^ In mijn hoofd zou het er zeg maar zo uitzien: Random Events
Hevige winden tergen het gebied. Kittypets worden binnengehouden door het slechte weer.
Rogue's hebben last van de regen.
Windclan de grond is heel glad
Shadowclan kijk uit voor vossen
Riverclan glij niet uit in de modder
Thunderclan het land is gehuld in mist
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event zo 11 nov 2012 - 22:14 | |
| - Softbreath schreef:
- @Spotlight: Foto's? Sorry maar ik heb het niet over foto's gehad xD
Het kunnen ook goede dingen zijn inderdaad Aangezien het leven gelukkig ook up's heeft en neit alleen downs ^^
In mijn hoofd zou het er zeg maar zo uitzien:
Random Events
Hevige winden tergen het gebied. Kittypets worden binnengehouden door het slechte weer.
Rogue's hebben last van de regen.
Windclan de grond is heel glad
Shadowclan kijk uit voor vossen
Riverclan glij niet uit in de modder
Thunderclan het land is gehuld in mist
Littlepaw volgens mij :3 met dat Dice systeem ofzo :3 *faalt zoals altijd zeker weer* |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event zo 11 nov 2012 - 22:21 | |
| Op de vorige pagina staat ook nog een lijst van dingen die ik in gedachten had. - Leafbare:
- Greencough - Blackcough - Enorm veel sneeuw - Tekort aan prooidieren - Tweebeners die bomen omhakken - Bevroren rivier - Hevige windvlagen en stormen - Weinig tot geen kruiden te vinden / voor de medicine cats.
- Leaffall:
- Een ratten nest dicht bij het kamp - Voedsel tekort - Kleine/grote overstroming. - Boom omgevallen dicht bij het kamp - Bijen nest - Moedervos met kinderen in het woud - Veel roofvogels opzoek naar voedsel
- Newleaf:
- De bloemen beginnen te bloeien. - Overschot aan voedsel - Wezels en Marters teisteren het kamp door voedsel te stelen. - Giftige kruiden/planten beginnen te bloeien. - Das/vos/etc. in het territorium. - Veel regen, weinig zon. - Veel zon, weinig regen.
- Greenleaf:
- Hittegolf - Het regent weinig tot niet, waardoor water schaars word. - Een hittegolf - Kampeerders in het territorium - Tweebenen die vaak met hun hond in het territorium wandelen. - Ratten nest dicht bij het kamp. - Veel [tweebeen]vissers bij de rivieren. - Overschot aan voedsel
|
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event do 20 dec 2012 - 9:50 | |
| Weet iemand een goede overzichtelijke site waar je deze events zou kunnen invoeren en random laten genereren (het liefst dan wel per categorie, zodat je kan aanklikken welk seizoen het is)? Dat dobbelsysteem van Actieforum werkt niet zo goed. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event do 20 dec 2012 - 10:22 | |
| |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event do 27 dec 2012 - 18:14 | |
| Of je doet het op de ouderwetse manier: je schrijft het op kaartjes, husselt ze en pakt een willkeurige :3 (of is dat teveel werk?) |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event za 5 jan 2013 - 15:11 | |
| Nee, dat werkt niet denk ik..
Ik kan me nog herinneren dat we op school weleens zo'n site gebruikten voor engels. Dan kon je zelf woorden invoeren, die sloeg ie dan op in een bestandje, en ging ie je random ondervragen. Iemand enig idee waar ik 't over heb, want zelf zou ik echt niet meer weten hoe dat heette. xD
Edit: dat programma van Linn kunnen we in principe ook gebruiken, is idd vrij handig. Alleen dan moet de lijst wel steeds gekopieerd worden.
Laatst aangepast door Littlepaw op za 5 jan 2013 - 15:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event za 5 jan 2013 - 15:21 | |
| @Maaike; Het enige wat er bij in de buurt kom, wat ik ken, is WRTS x'D |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event za 5 jan 2013 - 15:23 | |
| Jah, volgens mij was dat 't! Zal even kijken, anders gebruiken we gewoon die fruitmachine. c: |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event za 5 jan 2013 - 16:01 | |
| Dan moet je de beta versie proberen ^.^ Die is makkelijker (Vind ik persoonlijk :3) |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event zo 6 jan 2013 - 12:02 | |
| beta versie waarvan? c:
Zover ik dus kan zien moet je je bij wrts aanmelden, maar dan kan je wel lijsten opslaan. Bij de fruitmachine hoef je niet in te loggen, maar dan moet je de lijst wel steeds kopiëren en plakken. Ik twijfel dus nog wat handiger is.. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event zo 6 jan 2013 - 15:34 | |
| Van WRTS ^.^
Die vind ik beter dan de officiele wrts. (Dit is dus de nieuwere en heeft een paar dingen die best handig zijn die de andere niet heeft)
|
|
| |
Just call me sand. 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event wo 9 jan 2013 - 16:17 | |
| Sand supports! :3
Awsome idee zorgt voor meer detail in de rpg en maakt het duidelijker wat er zo'n beetje gebeurt hoera voor natuurevents |
|
| |
| Onderwerp: Re: Idee: Random Event | |
| |
|
| |
|