| a year full of despair, depression and giving up all hope | |
|
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 0:20 | |
| my little girl with pure brown eyes looking full of joy Mijn meisje Romy is nu bijna een jaar geleden gestorven in mijn armen. Ik heb het er verdomt moeilijk mee gehad en zelfs dit word getypt zonder droge ogen. Twee opleidingen verprutst omdat ik niet kon focussen, een heel jaar naar de klote. Liters tranen zijn er uit gekomen, waar ik ze heb gelaten in in de prullenbak net als dat iedereen hier met jou heeft gedaan. Mijn verdriet kon ik niet uiten ik stelde mij aan. Ik heb nooit goed kunnen rouwen om jou, nog steeds elke dag mis ik jou aan mijn zijde. Elke dag wens ik weer dat dit jaar een grote boze droom was waaruit ik kan ontwaken, wakker worden en naar beneden kan lopen waar jij dan lekker naast mijn andere vriendinnetje ligt te slapen. Maar ik weet dat dit geen droom is, maanden zijn voor bij gegaan waar in in emotieloos en zielloos in geleefd heb. Maanden waarvan ik mij niet kan herinneren hoe die zijn geweest. December, januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, augustus deze maanden zijn een grote waas voor mij. Jou dood deed mij zo veel pijn dat ik in de eerste instantie het liefste met jou zou sterven. Als de grote klap op de vuurpijl stierf op 29 Juli onze lieve Camel jou grote vriendinnetje ook nog eens. Ik weet in ieder geval dat je daar boven niet meer alleen bent. Nooit geweest, er zijn zo veel van mijn dierbare gestorven. Maar nooit zo een die zo dicht bij mijn hart stond. Een dier dat ik boven mensen verkies zal waarschijnlijk wel raar klinken. Maar mensen ik heb niets met mensen, in mijn ogen zijn het parasieten die de aarde naar de klote helpen, dieren slachten voor hun velletjes en vlees. Meisje rust zacht op 25 November zal ik je gedenken elk jaar weer tot we elkaar weer ontmoeten. dit eerste jaar van mijn leven dat ik mij bewust ben is zwaar geweest zonder jou. sorreeh voor het gejammer. Moest het even kwijt kom je om te zeuren stop dat gezeik maar in je reet want ik react dan tovh niet vriendelijk op je. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 0:28 | |
| Niemand gaat hier zeuren Tes. En anders word ik boos. En ik weet dat je het moeilijk gehad hebt en nog steeds hebt. Ik denk niet dat ik het kan bevatten aangezien ik nooit een dier gehad heb dat gestorven is maar het lijkt me vreselijk. So whenever, ik ben er voor je aye meis <3 xx |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 0:51 | |
| |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 8:43 | |
| Ik wist realy niet hoe zwaar jij het had. Ik zit hier nu ook gewoon te huilen voor je. Veel sterke!!
xxx,
Christina
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 10:38 | |
| Wou, dit soort berichtjes raken me niet vaak, maar zojuist rolde er een traan over mijn wang. Sterkte meis <3 Het is gewoon vreselijk om een maatje te verliezen...
xxxx |
|
| |
.x. Miss. Christina .x. 79 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 10:39 | |
| Oowh schat, dat is echt vreselijk voor je. Ik ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik zit nu dubbel te janken. Ik weet hoe dat voelt en het is echt vreselijk. Je kan altijd bij mij terecht :] xx Chriss |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 10:49 | |
| Jeetje... wat erg ): ... Heel veel sterkte :3 !
x Julia |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 12:27 | |
| Echt erg voor je ;c Zat gewoon zelf bijna met tranen in mijn ogen toen ik het las, ik kan me voorstellen dat het voor jou nog vele erger is. Veel sterkte <'3 |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 12:59 | |
| Sterkte ik leef met je mee |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 13:54 | |
| Dank jullie allemaal had echt niet zo veel reacties verwacht <3
|
|
| |
Danii., 99
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope za 10 nov 2012 - 17:50 | |
| Ah, Tessa.. <3
Ik weet hoe vreselijk het is om een dierbaar iemand te verliezen, nogsteeds heel veel sterkte meid! |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope di 13 nov 2012 - 19:42 | |
| Dank jullie allemaal, het geeft toch best veel steun dat er wel mensen zijn die meeleven ipv hier thuis waar iedereen denkt dat ik mij aanstel |
|
| |
| Onderwerp: Re: a year full of despair, depression and giving up all hope | |
| |
|
| |
|