Thank you peepz, I just can not be without you..

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Swiftbreath
Member
Thank you peepz, I just can not be without you.. DPKsfdL
Daan :3
206
Actief

CAT'S PROFILE
Swiftbreath
BerichtOnderwerp: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:58

Ik wilde der ook 1 maken!

Zoals jullie weten was ik pas vanplan om te gaan stoppen met WC. Ik heb hier kunnen lachen, huilen, alles gewoon. Pas zat ik er doorheen, maar jullie hebben me geholpen, gesteund. Sommige hier vinden me misschien een trut die zich aansteld, maar dat mogen jullie lekker blijven denken van mij ;o Maar goed, even een beter onderwerp. Ik ga hier dus mensjes bedanken die echt wat voor me betekenen, dit staat niet van goed naar slecht ect.

Bo Je hebt me echt veel gesteund de laatste tijd. Ik heb bij jou uitgehuild en alles er lekker uit kunnen gooien. Je weet niet hoeveel jij voor mij betekend. Ik leerde jou kennen als Ty, toen ik hier als noobje kwam. Ik was meteen al fan van hem, aangezien hij zo mooi was :3 Ik heb met jou kunnen lachen, praten, zo nu en dan wat meligheid. Je bent gewoon een echte topper!
Cesanne Tsja, ik kende jou al voordat ik op WC kwam. We speelden samen op hn en waren dikke maatjes. Helaas hadden we ook wel's ruzie, maar dat hoort derbij he? Vedder zijn wij zowat tegelijk op WC gekomen, ook jij hebt me wel gesteund, we hebben vreselijk kunnen lachen, praten, ook wel melig zijn. Weet je nog met Sas? Wij, met z'n 3en? Gewoon de beste maatjes. Dat zal ik dan ook echt nooit meer vergeten, mijn lieve Ceesje!
Tazz JA! BAM! Ik heb ook bij jou uitgehuild. We hebben samen veel plannen gemaakt en lekker kunnen spammen bij elkaar. Skippy&Destiny, Leaf&Raddle.. Jij bent volgens mij een vreselijk vreselijk vreselijk vriendelijk persoon, maar eigenlijk weet ik dit al 100% zeker x]
Cato Nouja, wij hebben gewoon veel meligheid gehad samen. Ik heb jou hier leren kennen met Sunkit*, weet je nog? Dat Splash haar pleegmoeder werd. Toen met BramblexFrost, we hebben gewoon een super leuke tijd samen, maar dat is nu gewoon nog steeds zo! Mijn cadeautje x'D!
Lyra Ik en Cees waren zoooo blij toen je je aanmeldde bij LeafxFear kittens. We kozen je en ik kan nog steeds niet geloven dat je Summer nog steeds in je bezit hebt. Vedder vind ik je een aardig persoontje x] We hebben wel lol, praten.. praten... Euhh, Mrs.Malik x'D
Danii Jij bent mijn awesome naamgenootje! We hebben lol, bedenken leuke ideeën, tsja, wat moet ik zeggen >3 We hebben elkaar leren kennen omdat mensen onze namen door elkaar heen haalde x'D Toen bestonden er 2 nieuwe namen, Daan en Danii :}
Tiny De laatste tijd praat ik gewoon steeds meer met je =D Ik weet niet waarom.. But, je bent altijd grappig met leuke antwoorden op reacties van anderen. So, pas maar op of ik ga je spammen >3
Quinty, Soof, Lizle Ik begin eigenlijk meer met jullie om te gaan, met Quinty onze plannen van Fox&Rebel, en Soof is de awesome trainer van Bravepaw, en Lizle met haar Heartdestroyer >3. Ik ga lekker door met jullie posten, wie weet hoe onze banden gaan groeien x'D
Nath, Rosa, Juul, Mim Ik spreek/sprak eigenlijk niet echt veel met jullie, maar jullie zijn echt om te lachen! Altijd zo lekker melig, grappige video's van Rosa en Juul. Ik zou jullie nooit kunnen missen. Ook zijn jullie vanaf het begin voorbeelden geweest van goede RPGers voor mij, ik keek gewoon tegen jullie op!
Moon, Wazz, Sanne, Babs, Zsa-Zsa, Joos, Linn Wow, grote lijst x'D Ook met jullie kan ik best goed praten. Ik ben gek van jullie katten. En eigenlijk, ik ken jullie persoonlijk niet zo goed, maar weet wel dat jullie toffe mensen zijn!
Iro, Lyan, Tanya, Chi Ik weet 1 ding over jullie alle 4, jullie zijn te gek! Ik vind jullie aardige mensen en zijn erg positief over van alles en nog wat. Eigenlijk heb ik hier niet echt woorden voor *shame* but, jullie zijn altijd wel vriendelijk tegen my.

Ja, mijn teksten zijn niet erg lang, maar ik heb m'n best gedaan. Ga niet lopen klagen dat ik je vergeten ben, want dit zijn de mensen die gewoon meteen in me opkwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:59

Bedankt voor het jatten he (;
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 22:46

Thanks meis<3!!
Dovekit
Member
115

CAT'S PROFILE
Dovekit
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 22:49

haha thanks meis! idd gezellige tijden <3!
Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 22:50

Ghege, Thanks ^^
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 22:52

Thank you meis <3
xxx
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 0:18

Dankje, idd, Summer is gewn zo a w e s o m e <3
Zoals jij en Cees <33
Guidetti
Member
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 9:27

Amg dankje liefffffffieeeee <3 graag gedaan hoor ^^ ik vond het fijn om je te helpen ^^
|Frostpaw
Member
Danii.,
99

CAT'S PROFILE
|Frostpaw
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 17:23

Ah, naamgenootje <3

Dankjewel lieverd : )
Frostclaw
Member
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 22:40

Dank je sooooo much <3
En jij bent awesome too <33
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 17:50

D'awh meis <'3 echt bedankt dat ik het waard ben om hierop te staan c:
En dat met Heart hehe heb echt om verder te gaan met storyline >3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Thank you peepz, I just can not be without you..   Thank you peepz, I just can not be without you.. Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: