I always thought I never would get a friend like you xx~

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smoketear
StarClan
I always thought I never would get a friend like you xx~ DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 13:27

Ja, Mim heeft me ook zo'n topic laten openen, al dacht ik er al eer gister avond over na om een bedank topic te opnenen xxx

Eergisteren lag ik in mijn bed te bedenken hoe ik om jullie allemaal geef. Hoe veel jullie voor mij betekenen. Ook al heb ik geen enkel persoon van jullie ooit in het echt ontmoet is er toch wel een sterke band ontstaan. Al vanaf de eerste dag dat ik hier terecht kwam voelde ik me al thuis. Ik wist niet precies hoe het allemaal werkte, maar Moon was er om me te helpen. Ik had toen de chatbox gevonden, en daar zat Moon toen ook in, ik vroeg me af hoe ik mijn Lightpaw (toen destijds) aan moest melden in een clan, Moon stelde voor om dat voor mij te doen, en daar was ik mee akkoord gegaan. En zo kwam mijn Lightpaw in Riverclan, en daar wil ik Moon voor bedanken, voor het helpen en mijn vriendin worden. Moon jij betekent heel veel voor mij, en jouw ben ik ook echt al een vriendin gaan zien, iemand die ik niet meer uit mijn leven kan denken, ook al is het maar via MSN//WC. Ik wil je ook bedanken dat ik een kitten van Storm x Mouse worden, door dat heb ik een super leuk karakter gekregen, en ben ik je ook beter leren kennen. En dan onze topics tussen Bright x Dark, hoe erg zijn die? Ik vind het zo knap van jouw hoe jij zo'n badass figuur kan spelen, ik vind ze echt awesome. Jouw zie ik als een vriendelijk, grappig, begripvol, awesome mensje, bij jouw kan ik een hoop kwijt, en ik vertrouw je <3
Mimi in het begin leerde ik je vooral kennen als Dreamheart, jij was de gene die mijn Smokepaw (toen destijds) aan pakte op de Gathering, super grappig. Ik wist ook nooit precies wat ik van je denken moest, stiekem was ik ook best wel bang voor jouw. Ik leerde je pas echt kennen toen ik jouw koos als kitten van Smoketear x Lotusleaf. En daar heb ik nooit spijt van gekregen, en ik ben daar heel blij mee. Ik kan goed met je praten, en ik merk dat we heel veel gemeen hebben. Soms zitten er wel eens conflicten tussen ons, maar dat hoort er bij. Ik zie jouw als een echte vriendin, als een leuk meisje met een groot hart, ik zie je ook als iemand die super grappig is en te vertrouwen is. Ik wil je graag bedanken voor de super goede vriendschap die tussen ons is ontstaan <3
Quinty ook al heb ik je op WS ontmoet als Lune waar Ceylen een vreselijke hekel aan had, wil ik je hier toch laten weten hoe veel jij voor me betekend en dat ik je echt als een super goede vriendin bent gaan zien. We hebben hier niet vaak topics gehad of zo, maar toch beteken jij heel veel voor mij, op WS hebben we daar in tegen wel een hoop awesome topics gehad. Ik praat graag met jouw, en onze gesprekken zijn altijd awesome, we helpen elkaar ook vaak, en kunnen ook zeker onze hartjes bij elkaar luchten. Ik ben je als een echte goede vriendin gaan zien, en ik kan niet wachten om je eens te huggen <3
Chii in het begin vond ik je een beetje raar, ik wist niet precies hoe en wat, en wat ik van je verwachten kon, ik weet eigenlijk ook niet precies wanneer ik je echt ben gaan ontmoetten en hoe onze vriendschap is ontstaan. Nog steeds vind ik je wel eens raar, maar toch mag ik je, en ik help je ook graag. Met jouw posten is super awesome, hoe jammer het nu ook is dat jij Softcream niet langer meer zal bespelen. Maar daar in tegen is ons koppeltje Flame x Inner toch wel super awesome, en jij bespeelt Flame ook gewoon super stoer. Jij bent echt mijn post maatje, en hoop dat dat nog lang mag duren <3
Iro raar persoon dat je bent, maar dat vind ik juist zo leuk aan jouw. Soms denk ik echt van, whuut, maar toch hebben we wel eens leuke gesprekken. Ben blij jouw ontmoet te hebben <3 Al weet ik niet precies hoe xD
Daan, Danii, Lyan, en Bo, Tiny, zo goed ken ik jullie niet echt of zo, daarom stop ik jullie allemaal samen, maar toch heb ik wel eens contact met jullie, en als we contact hebben is het toch wel super awesome.
Soof ik vind jou echt zo super awesome, met jouw posten is gewoon super leuk, Light x Wild. Vaak praat ik niet echt met jouw, al zou t wel eens tijd worden.
Juul en Joos jullie zijn zo awesome, praten met jullie via Whatsapp is super grappig, ook al ken ik jullie niet echt super goed.
Tessa(Fallenpaw) jij awesome persoon dat je bent! Ik praat super graag met jouw, en jij bent echt een vriendin voor mij, ik ben blij jouw hier op WC gekregen te hebben, en door jouw heb ik Inner, Inner x Fallen zijn zo awesome, en onse toekomstige Flicker x Time topics zullen ook super awesome worden. Ik heb je leren kennen via WS met Remeria x Roman, en dat was super awesome, en toch bedank ik je hier even, jij betekent heel veel voor mij, en het voelt goed om mijn hart bij jou te luchten, luffye Teszel <3'
Zsa-Zsa jij bent echt super speciaal voor mij, ik ken je niet heel persoonlijk ofzo, maar op een andere manier ben jij toch wel een vriendin in mijn ogen. Een RPG maatje, onse topics tussen Bright x Moon, hoe awesome waren die? Gewoon super awesome, die tijd moet echt weer terug komen, ook al is er een hoop veranderd. Luff you <3
Babs ja, jou zie ik ook als een persoontje die ook wel een soort maatje is, af en toe hebben we wel eens gesprekjes, soms wat langere, soms kortere. En het is altijd wel grappig. Af en toe hebben we ook wel eens een topic samen, en die zijn dan wel leuk, en ik mag je gewoon, al kan ik ook doodsbang voor je zijn <3

Sanne, ja jouw wil ik ook bedanken. Ik ken je niet heel goed ofzo, maar toch zie ik je wel als een super aardig persoon, en een toffe admin. Ik wil jou in het speciaal bedanken om dat dankzij jou WarriorCats hier is samen met Waz. In het begin van WC ben ik er niet geweest, al kwam ik niet heel veel later hier.

Wazzy, jou wil ik ook in het speciaal bedanken. Als we topics hebben zijn die super leuk, want met jouw posten post gewoon goed. Ik mag jouw, hoe bang ik ook voor jouw kan zijn, nog steeds. Dankzij jou en Sanne is WC er, en door WC heb ik een hoop vrienden gemaakt en een hoop accounts om op allerlei manieren mijn hart te luchten.

San en Waz bedankt <3

Mocht ik mensen gemist hebben, sorry daar voor, en dan voel ik me super dom, maar toch, ik hou van iedereen hier op WC, en jullie allemaal zijn op verschillende manieren speciaal, of ik je nou goed ken of minder goed <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 19:07

Thanks u sweetheart<33
Did u know, that most of the great/genius people are crazy and weird? 8D
Whirlpool
StarClan
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 19:10

Awesomest persoon ever schreef:
Iro raar persoon dat je bent, maar dat vind ik juist zo leuk aan jouw. Soms denk ik echt van, whuut, maar toch hebben we wel eens leuke gesprekken. Ben blij jouw ontmoet te hebben <3 Al weet ik niet precies hoe xD

ikhebgeengeheugen

Naths Gedachte:
Brightspots
StarClan
I always thought I never would get a friend like you xx~ O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 20:32

@Iró, love you too xxx <3
@Chii, xxx <3
Timekit.
Member
Tess'
116

CAT'S PROFILE
Timekit.
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 20:43

You....
Sweet girl....
I really love you sweety
Je kan alles bij me kwijt he, zal er altijd voor je zijn,

en onze katten, wolfjes en tijgers zullen elkaar nog vaak zien >3

Love You
Swiftbreath
Member
Daan :3
206
Actief

CAT'S PROFILE
Swiftbreath
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:16

Ghihi, ik sta derbij :3 But pssst Nath, je bent Ceesje vergeten geloof ik Laughing 8)
Jaytail
Member
I always thought I never would get a friend like you xx~ 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:18

Omg Nath sweety that you are <3333333

You are sweeeeeet <3333
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:30

Whiiii ik voel me zo goed nu -.-"
Niet gemeen bedoeld, maar ik voel hier al niet zo welkom dus. Nyaa, niet jouw schuld sweety, maar het doet me er wel aan denken..
Dovekit
Member
115

CAT'S PROFILE
Dovekit
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:32

Lyr, niet gemeen bedoeld, maar ik sta er ook niet bij, ze kan ook niet íedereen vermelden right? :3

In elk geval Nath, hartstikke lief dat je dit neerzet <'3
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:36

Het deed me er gewn aan denken catjeee. Srry voor spam Nath ;S
Innerstar
StarClan
I always thought I never would get a friend like you xx~ R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:43

Sorry voor de mensjes die ik vergeten ben - ik kan ook niet alle namen onthouden xD

Maar zoals ik al zei in mn post;
of ik je nou goed ken of niet goed (geld dus ook voor als ik je naam niet ken) jullie zijn allemaal speciaal voor mij <3
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:51

Oeh wacht, nu vraag ik het maar meteen in dit topic voordat ik het vergeet lol;
Mag ik jouw msn? c:
Ik zou je echt veel beter willen leren kennen, really. Wij praten niet vaak xD
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:52

sumi-neko-girl@hotmail.com voor de mensjes die me willen stalken en willen leren kennen zodat in mijn volgende thx topic (over een jaar denk) er ook in kan komen te staan =3
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:54

Je hebt een verzoek, ik ben Taiyo@hotmail.nl c:
|Frostpaw
Member
Danii.,
99

CAT'S PROFILE
|Frostpaw
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 17:21

NANA <3

Yes, it's Frost.

Haha, je bent speciaal meid <3
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 18:13

Ahww, dankjewel Danii <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I always thought I never would get a friend like you xx~   I always thought I never would get a friend like you xx~ Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: