[GZ] "Start with a memory, end with a story"

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lilium
Member
[GZ] "Start with a memory, end with a story" DPKsfdL
I'm Angel for u.
59
Actief

CAT'S PROFILE
Lilium
BerichtOnderwerp: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:20

[GZ] "Start with a memory, end with a story" Nqqsch

Zacht schraapten nagels door de vochtige grond heen. De geur van de natuur, maar ook van de tweebenen omringde haar en leken haar te verstikken. Witte pluizige poten strekten zich zo ver mogelijk uit. Het waaide hard en het leek een grauwe dag te worden. Bladeren dwarrelden naar beneden en bedekten langzaam het witte bolletje, die zich verscholen hiel tussen de wortels van een boom. Ze opende haar bekje waarin kleine scherpe tandjes glinsterden, zo wit als haar vacht. Wanhopig strekte ze opnieuw haar klauwtjes uit richting de buitenwereld, hopend dat ze de zachte vacht van haar moeder zou voelen of de warmte van haar broertjes en zusjes, maar ze vond enkel kou. Een klagerige piepende poging tot gemiauw stierf langzaam weg en de stilte omringde haar in een ijzige deken. Ze zou wachten. Wachten tot ze haar zouden vinden. Het moest. Niemand zou haar achter laten, dat mocht niet. Ze rolde zich zo veel mogelijk op en probeerde zich zelf warm te houden. Ze was niet alleen. Dat was het gene wat ze in haar hoofd bleef herhalen. Ze was niet alleen. Haar ogen prikten en ze kroop nog verder weg. Langzaam zakte de zon achter de hemel weg. Opnieuw was er een dag verstreken.

~Lilium~Rogue

Good evening/morning/afternoon "wie dit leest",

Ik had een aantal ideeen voor dit acc en wou kijken of er iets mee zou kunnen bereiken. Ik heb een verhaal in mn hoofd, van het begin tot het eind. Maar ik begin rustig bij het begin. Het stukje hierboven is van een van de momenten die ze alleen doorbracht. Een tweebeen (pestkop) heeft er voor gezorgd dat ze haar familie kwijt is geraakt. Ze werd door de tweebeen meegenomen en wist later aan diens greep te ontsnappen. Ze wist niet waar ze was of waar ze eigenlijk heen wilde. Ze was nog maar net 1 maan oud. Ze verstopte zich bij de eerste de beste boom die ze vond, wachtend op haar familie, die niet eens wisten of ze nog in leven was.

Wat ik nu precies zoek:

Ik bouw het verhaal stapje voor stapje op, aangezien het nog een vers idee is en er nog vele mogelijkheden zijn. Af en toe zal ik dit topic dus iets wat vernieuwen.

(part 1): In dit topic besluit Lilium haar schuilplaats te verlaten. Ze sterft bijna van de honger en heeft alle hoop opgegeven. Het gebied waar ze is kent ze niet, ze weet enkel dat het grenst aan het gebied van de tweebenen en dat er donderpaden lopen. Haar angsten voor die wereld en de wereld waarin ze nu zit groeien met de seconde. Uiteindelijk zal iemand haar vinden. Het maakt eigenlijk niet uit wie, zo lang diegene maar vriendelijk voor haar is en wel een poging wil doen om haar te helpen of in ieder geval bescherming, voedsel of onderdak te geven, een plaats waar ze bij kan komen. Iemand waar ze wat vertrouwen op kan bouwen of in ieder geval aan haar laat zien dat ze er niet helemaal alleen voor staat.

Het mag van alles zijn, kittypet, rogue, een bepaalde clan. Leeftijd en geslacht doen er daarnaast ook niet toe.
De enige eis, die ik stel is dat diegene zich zal ontvermen over Lilium voor een bepaalde tijd. Diegene is trouwens niet verplicht om 24/7 bij haar te blijven. Haar af en toe bezoeken is ook al genoeg. Wie weet ontstaat er wel een goede vriendschap tussen hen beiden.

En toch nog een tweede eis: Blijf actief, hoeft niet alle dagen van de week, maar in ieder geval minimaal 1x per week. Zo niet, dan zoek ik een ander.

First Topic (Skinny Love): A little hope in this big world

(part 2): Comming soon

Laatst aangepast door Lilium op za 10 nov 2012 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
[GZ] "Start with a memory, end with a story" 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:24

"I will help her"
Naam: Firestone ^.^
Clan/soort: Mede rogue >D
Karakter: Hij is aardig tegen de katten die hij kan vertrouwen, maar tegen clankatten is ie NOOIT aardig. Die hebben namelijk zijn ouders vermoord.
Motivatie: Lilium is cute en Firestone is awesome c=
Enige bijzonderheden wat ik zou moeten weten over jouw kat/poes: Hij heeft een hut onder een boom, heeft ie helemaal zelf uitgegraven enz ^.^

Sucks don't it?
[GZ] "Start with a memory, end with a story" Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Creamyfrost
StarClan
[GZ] "Start with a memory, end with a story" 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:38

"I will help her"
Naam: Skinny Love
Clan/soort: Poesiepoes
Karakter: Ze is een mokkende oude tante. Ze kan flink tegen je uitvallen als je haar irriteert. Je moet daarom ook niet te veel aan haar kop zeuren, want ze aarzeld niet om je te bezeren als je dat verdiend. Alleen diep van binnen heeft ze eigenlijk een klein hartje.
Motivatie: Het lijkt me super leuk en misschien lukt het Lilium om Skinny een beetje te ontdooien. Skinny zou haar namelijk niet dood laten gaan. Ze zou voor haar zorgen, maar wel tot een bepaalde hoogte XD .
Enige bijzonderheden wat ik zou moeten weten over jouw kat/poes: Ze kan kittens eigenlijk niet uitstaan. Alleen dat komt omdat haar eigen kittens allemaal te vroeg bij haar weggehaald zijn, omdat de tweebenen dachten dat ze haar daar een plezier mee deden.

I'm hunting with StarClan
[GZ] "Start with a memory, end with a story" R8Pdsgr
#ButterForPresident
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 21:54

I will help her"
Naam: Camarovi
Clan/soort: Rouge
Karakter: Een vrolijke poes die graag vrienden maakt. Camarovi vecht niet graag, en is erg nieuwsgierig.
Motivatie: Lilium = cute!! + ...
Enige bijzonderheden wat ik zou moeten weten over jouw kat/poes: Camarovi woont in een oud vossenhol samen met Sparklez, die vroeger Kittypet was. (Dit weet ik nog niet 100% zeker, we zijn nog bezig met het topic. Maar ik denk het wel)

[GZ] "Start with a memory, end with a story" 33u2yc7
[GZ] "Start with a memory, end with a story" Hldt
Art:
Lilium
Member
I'm Angel for u.
59
Actief

CAT'S PROFILE
Lilium
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 19:13

Vergeten dat ik zo vreselijk 'goed' ben in kiezen >,< maar toch heb ik nu mijn keus al gemaakt, aangezien ik ook niet te lang wil wachten.

Mijn eerste keuze gaat uit naar 'Skinny Love' De reden daarvoor is, dat skinny Lilium nog in contact kan brengen met mensen, waar ze zelf als de dood voor is. Het zal daarnaast ook een uitdaging voor Lilium worden om Skinny Love niet te veel aan het hoofd te zeuren of in de weg te lopen. Gefeli bij deze ^^

Voor 'Firestone' heb ik daarnaast ook nog een idee gekregen. Mocht de eigenaar daar nog aan mee willen werken ;3 let me know.

And 'Camarovi' Ik wil je bedanken voor het feit dat jij er graag ook in mee had willen doen. Ik wil daarnaast dus ook graag wel een topic met jou starten. Het is dan niet met een betaalde betekenis er achter, maar mocht je willen ^^ let me know

Bij deze wacht ik eerst even af voor ik mijn vervolg op Lilium hier zal plaatsen, thank u, ik zal hier van zelf wel weer een melding plaatsen mocht ik iets of iemand zoeken... of gewoon voor het vervolg dus ;3

Skinny Love
Deceased
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 20:19

Oeh, super leuk <3 !
Dankjewel, Ik heb er helemaal zin in (: !
Lilium
Member
I'm Angel for u.
59
Actief

CAT'S PROFILE
Lilium
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 20:26

Creamyfrost
StarClan
[GZ] "Start with a memory, end with a story" 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 20:28

Ik ga straks wel the Voice kijken, dan komt de post wel wat later vanavond. If you don't mind (a) .

I'm hunting with StarClan
[GZ] "Start with a memory, end with a story" R8Pdsgr
#ButterForPresident
Lilium
Member
I'm Angel for u.
59
Actief

CAT'S PROFILE
Lilium
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 20:33

That's okay ^^ Ik zie je antwoord van zelf verschijnen ;3 can't wait XD En de voice... helemaal vergeten dat die der voor kwam o.o
Jaytail
Member
[GZ] "Start with a memory, end with a story" 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 20:55

Ik ben Firestone, Wat is je idee? Tell Meh ;D

Sucks don't it?
[GZ] "Start with a memory, end with a story" Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] "Start with a memory, end with a story"   [GZ] "Start with a memory, end with a story" Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: