|
| x 889
| |
| Onderwerp: Heeej! do 8 nov 2012 - 20:09 | |
| Nog steeds al te slaperig werd Fleckkit wakker door allemaal stemmen die al wakker waren. De ene had het over prooi en de ander weer over zijn leerling. Fleckkit probeerde haar kop weer terug te duwen in het mos maar kon al niet meer in slaap komen. Fijn wakker geworden terwijl ze het niet eens wilde... Langzaam stond ze op en probeerde niet te gapen en kneep haar kaken stijf tegen elkaar aan. Toen ze net uit haar hol stapte liet ze de grote gap ontsnappen en zag je haar kleine maar ook scherpe witte tandjes tevoorschijn komen. Het eerste waar ze aan dacht was voedsel. Gister had ze alleen in de ochtend gegeten dus had ze nu wel weer trek. Ze rende op de prooistapel af en pakte er een klein muisje vanaf. Ze rook het heerlijke bloed en besloot toch maar een paar meter op het muisje te eten. Ze ging liggen en nam er snel een hap vanaf. Bijna zonder te kauwen slikte ze het door. Snel nam ze nog een paar happen tot het beestje op was. Veel tijd had ze niet wand ze wilde vandaag naar de rivier gaan. Ze wist al een beetje waar de rivier voor stond maar had nog niet echt alles achterhaald en dat wilde ze nu ontdekken! Snel sprinten Fleckkit naar het einde van het kamp en sloop weg. Oke nu alleen nog maar de weg naar de rivier vinden. Ze keek voor zich uit en zag een paar gedeeltes liggen. Ze keek zorgvuldig links en rechts en zag de rivier heel klein voor zich uit liggen. Oke daar moest ze heen! Verder had ze niet echt zin in sprinten dus zette ze het over op lopen. Ze kwam een groepje katten tegen maar dat was het wel zo een beetje tot nu toe. Toen ze eindelijk bij de rivier aankwam ging ze ernaast liggen. De bomen rondom haar heen waren nogal kaal. De mooie gekleurde blaadje vielen eraf maar de bomen waren somber en bruin. Fleckkit schudde met haar kopje dit was duidelijk echt geen goede combinatie. Ze draaide haar kopje terug richting de rivier en zag een zwart oranje kater verder op staan. Ze herkende de kater maar vaag dus liep ze er aarzelend heen. Ze wist dat ze andere katten uit de rivierclan niet kon vertrouwen maar de katten in de rivierclan wel. Toen ze een meter van hem verwijderd was ging ze zitten. Ze krulde haar staart op haar pootjes en zei al weer hyper 'Heeej! Ik ben Fleckkit en jij? Kom je uit de rivierclan? Hoe heet je? Hou oud ben je? Trouwens ik herken je vaag heb ik je ooit eerder gezien? Hoe vaak ga jij meestal op jacht? Eet jij dan altijd eerst of houd je wat over voor de clan. Was dat heerlijke muisje wat ik net opat van jou? Ehh...' Kon ze nog meer vragen stellen aan deze kater die ze vaag herkende. Even later maakte ze een klein sprongetje door de lucht. 'En oohh jaa! Heb jij een partner? Zoja ook kittens? Hoe heten die kittens dan allemaal? Mag ik vragen hoe je dan aan die partner bent gekomen. Heb je al ooit vis gevangen voor je partner? Is ze aardig? Hoe heet je partner dan eigenlijk? Ze haalde adem en merkte nu pas dat ze bijna de kater kon aanraken. Ze ging weer terug zitten maar dit keer hyperder dan normaal... |
| | | Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Heeej! do 8 nov 2012 - 20:34 | |
| Langzaam opende een wit met zwarte en ginger kleurige vlekken zijn ogen, hij keek om zich heen en zag tot zijn opluchting dat hij nog niet de laatste warrior was die wakker werd. Hij ging zitten en likte zijn vacht even recht en netjes, toen stapte hij naar buiten. Een warme zonnegloed verwarmde zijn vacht en eventjes glimlachte hij. Hij liep naar de prooistapel en pikte er een klein visje uit die hij snel en binnen een paar grote happen op had. Hij pakte de grote graat die over was op en liep ermee het kamp uit, eenmaal buiten begroef hij het snel even zodat het niet opviel en vervolgens liep hij verder. Hij liep door het kleine bos naar een wat verder gelegen stukje rivier. Hij ging er zitten en tuurde in het water om even zijn gedachten op orde te brengen en om wakker te worden. Hij werd meteen rustiger van het ruisende water. Opeens hoorde hij zachte pootstappen, eerst schrok hij maar al snel begreep hij dat het geluid te zacht en te onhandig klonk voor een vijand of zelfs een clangenoot. De geur van de nursery drong tot zijn verbazing zijn neus binnen, een kit? Maar die mag hier niet komen! Een jonge apprentice dan? Misschien maar. Zijn gedachtestroom werd ruw onderbroken door een klein en piepend stemmetje. Hij keek waar het vandaan kwam: Een kitten! Hij herkende haar als Fleckkit, al wist hij het niet zeker. Het kleine meisje ging voor hem staan en begon een doodgewoon gesprek alsof het de normaalste zaak ter wereld was: 'Heeej! Ik ben Fleckkit en jij? Kom je uit de rivierclan? Hoe heet je? Hou oud ben je? Trouwens ik herken je vaag heb ik je ooit eerder gezien? Hoe vaak ga jij meestal op jacht? Eet jij dan altijd eerst of houd je wat over voor de clan. Was dat heerlijke muisje wat ik net opat van jou? Ehh...' Was de enorme stroom die uit haar mond kwam. Spotlight liet het even tot zich komen maar toen hij zag dat het kleintje op het punt stond om meer te zeggen begon hij snel met antwoorden: " Hoi, Fleckkit, ik ben Spotlight. De partner van Tailstorm die dus weer de moeder is van jouw dengenootjes. Ik ben oud genoeg om een warrior te zijn en je kan me kennen van de nursery." Hij keek haar even aan, ze scheen niet door te hebben dat ze de fout in was gegaan. Hij besloot gewoon mee te spelen. " Ik ga meestal elke ochtend en soms 's avonds op jacht omdat de clan gevoed moet worden en ik overdag Tailstorm help of mijn apprentice train. En ik geef alles wat ik vang aan de clan, zoals het hoort. " Hij dacht klaar te zijn maar herinnerde opeens de laatste vraag die ze gesteld had. " Dat zou kunnen maar ik vis vaker dan dat ik jaag, dus het kan zijn maar de kans is... tamelijk klein" Hij keek haar even begripvol aan.
En toen trok ze haar mondje weer open, Spotlight zuchtte even maar hoopte dat ze het niet gehoord had. Terwijl de drukke kitten met sprongetjes steeds dichterbij kwam babbelde ze enthousiast: 'En oohh jaa! Heb jij een partner? Zoja ook kittens? Hoe heten die kittens dan allemaal? Mag ik vragen hoe je dan aan die partner bent gekomen. Heb je al ooit vis gevangen voor je partner? Is ze aardig? Hoe heet je partner dan eigenlijk?" Ze kwam iets te dichtbij en net toen hij de neiging had haar weg te duwen leek ze te beseffen dat ze te dichtbij was en liep weer weg om iets verderop te gaan zitten. Hij keek even naar de rivier en begon toen met antwoorden " Pff... Daar vraag je me wat, laten we het rustig erover hebben: Zoals ik al zei heb ik een partner en kittens, je zult ze vast wel kennen... En Tailstorm: Ze is perfect: Ze is lief, zorgzaam en heel mooi. Beter kan haast niet" Behalve Scratch spookte er in zijn hoofd maar hij probeerde het snel weg te drukken. Hij haalde snel even diep in en begon weer met praten voordat zij weer kon ratelen: " Maar, Fleckkit, hoe oud ben jij eigenlijk? En heb je niemand bij je?" Hij moest weten of ze alleen was want dan zou ze terug naar het kamp moeten of gestraft worden.
pfff... klaar :3 |
| | | x 889
| |
| Onderwerp: Re: Heeej! vr 9 nov 2012 - 17:43 | |
| Ze keek de zwart oranje kater nog steeds aan. Pfoe dit duurde veel te lang... Kon hij gewoon niet even snel zijn woorden afraffelen zodat Fleckkit weer aan het woord kon en uitgebreide verhalen gaan zitten te vertellen? Maar nee de kater gaf niet gelijk antwoord. Geïrriteerd tikte ze met haar staartpunt op de zandachtige grond. Ze sprong op toen de kater eindelijk antwoord na zo lang wachten " Hoi, Fleckkit, ik ben Spotlight. De partner van Tailstorm die dus weer de moeder is van jouw dengenootjes. Ik ben oud genoeg om een warrior te zijn en je kan me kennen van de nursery." Ze begon diep na te denken 'Ohhh jhaaaa! Jij bent toch zeker vader! Nu herken ik je weer! Bedankt voor de tip! En ja ik ken je zeker daarvan ik zit altijd meestal tot altijd heel laat nog in mijn nest. Tot vandaag zou ik zeggen... Ik werd wakker gestoord uit mijn slaapje door een stelletje katten maar ach ik ben meestal altijd wel hyper ookal slaap ik niet slecht! Ze ademde nog eens diep maar keek hem toen weer aan met haar oogjes. Ja die Spotlight daar kon ze nog eens een goed praatje mee spotten! " Ik ga meestal elke ochtend en soms 's avonds op jacht omdat de clan gevoed moet worden en ik overdag Tailstorm help of mijn apprentice train. En ik geef alles wat ik vang aan de clan, zoals het hoort. " Even stopte de kater maar voegde er snel bij toe " Dat zou kunnen maar ik vis vaker dan dat ik jaag, dus het kan zijn maar de kans is... tamelijk klein" Ze stopte. Kon deze kat al zwemmen? Fleckkit wilde het ook zo graag leren, zou hij het haar misschien wel kunnen leren? De akter was haar voor en zei " Pff... Daar vraag je me wat, laten we het rustig erover hebben: Zoals ik al zei heb ik een partner en kittens, je zult ze vast wel kennen... En Tailstorm: Ze is perfect: Ze is lief, zorgzaam en heel mooi. Beter kan haast niet" Fleckkit opende haar mondje. Niet om wat te zeggen maar van verbazing. Tailstorm klonk zo geweldig! Ze schudde me haar kopje en zij blij voor de kater 'Ahhh... Ik denk dat je er heel blij mee bent Spot!' Jhaa als deze kater blij was was zij natuurlijk ook blij! " Maar, Fleckkit, hoe oud ben jij eigenlijk? En heb je niemand bij je?" Felckkit keek geschrokken naar de kater. Niet omdat ze niemand bij zich had maar gewoon omdat deze vraag onverwachts aan kwam. 'Jaa ik had iemand bij me... maar die is met de groep terug gelopen. Ik zocht iemand anders terug die me naar de rivier kon brengen maar vond niemand. Daarom ben ik dus naar jou gekomen.' Ze raaide zich om omdat ze nog wat poot stappen hoorde. Ze rende richting de kater en ging vlak voor hem zitten. Je wist maar nooit wie het zou kunnen zijn he baby....
~ Tailstorm mag nu ook posten =3 |
| | | 641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Heeej! vr 9 nov 2012 - 18:13 | |
| Met sierlijke passen wandelde de gevlekte poes uit haar den. De meeste Warriors waren al op, dat zag ze toen ze in de Warrior den was gaan kijken voor Spotlight. Hij was echter ook weg. "Katers!" Snorde ze geamuseerd en draaide zich om. De kater zou vast met zijn Apprentice aan het trainen zijn. Tailstorm wandelde vrolijk naar de ingang van het kamp. Ze zou een vis gaan vangen voor Spotlight als hij terug kwam. Hij zou nog wel een tijdje bezig zijn dus had ze genoeg tijd.
Het voelde heerlijk om weer vrij door de bossen te kunnen lopen. De frisse Leaffal geuren krioelden om haar heen, het voelde heerlijk, zo in Leaffal. Ze bereikte de rivier en hoorde een bekende stem. Luid spinnend wandelde ze naar de gevlekte kater toe en ging ze naast hem zitten. "Noem je dit training?" Grapte de poes. Haar stem was zacht en vriendelijk, zoals altijd al was geweest. Ze gaf Spotlight een kopje en keek toen vriendelijk naar de kit. "Hallo, alles goed?" Miauwde ze vriendelijk. Haar blik straalde pure vriendelijkheid uit, evenals haar uitstraling. Ze keek weer even naar Spotlight, misschien zou hij zijn Apprentice eropuit hebben gestuurd of gewoon een dagje vrij hebben gegeven.
|
| Onderwerp: Re: Heeej! vr 9 nov 2012 - 19:58 | |
|
| 'Ohhh jhaaaa! Jij bent toch zeker vader! Nu herken ik je weer! Bedankt voor de tip! En ja ik ken je zeker daarvan ik zit altijd meestal tot altijd heel laat nog in mijn nest. Tot vandaag zou ik zeggen... Ik werd wakker gestoord uit mijn slaapje door een stelletje katten maar ach ik ben meestal altijd wel hyper ookal slaap ik niet slecht!" Brabbelde het poesje aan 1 stuk door. Hij kon haar moeilijk volgen dus knikte maar een beetje. Daarna reageerde het poesje op zijn verhaal van Tailstorm: 'Ahhh... Ik denk dat je er heel blij mee bent Spot!' riep ze enthausiast. " Zeker, ze is perfect" Zei hij met een klein spinnend geluidje erachteraan. Hij mocht deze kitten wel, al leek het de laatste tijd dat hij de hele tijd kittens naar zich toe trok, alsof hij 1 grootte kittenmagneet was. Hij glimlachte bij deze gedachte, waarschijnlijk lette hij er nu meer op omdat hij zelf kittens had. Hij hoorde maar half wat de kitten vertelde, hij verstond iets als: Wel met iemand maar die was weer weg. " Je mag wel met mij terug, maar ik moet nog even een paar vissen vangen, tenminste als jij stil genoeg kan zijn" Dat laatste zei hij met zoete en aardige stem terwijl hij naar haar glimlachte. Opeens spitste hij zijn oren: Pootstappen. Hij probeerde een geur te herkennen en begon opeens te lachen. " Hoi Tailstorm!" Zei hij richting het geluid waar inderdaad zijn lieve gevlekte meisje luid spinnend naar hem toe kwam lopen. "Noem je dit training?" zei ze met een toon waarvan hij meteen begreep dat het een grapje was. " Ja, sinds kort train ik kittens, dan zijn ze minder hyper" Zei hij met een lachende toon. Hij spinde ook omdat hij ervan genoot haar sinds tijden in een wat rustigere omgeving te zien. Hij ontving een kopje van haar en hij sloeg lief zijn staart om haar heen. Hij merkte amper dat ze iets tegen de kit zei, want hij was in een vreemde roze wereld door haar vriendelijke groene ogen die zo puur en mooi waren dat iedereen er voor viel, toch?
SpotlightGood night, my love, the tired old moon is descending. Good night, my love, my moment with you is now ending. It was so heavenly, holding you close to me. It will be heavenly to hold you again in a dream. The stars above have promised to meet us tomorrow. Till then, my love, how dreary the new day will seem.
|
|
|
| | | x 889
| |
| Onderwerp: Re: Heeej! vr 9 nov 2012 - 20:13 | |
| Ze keek Spotlight aan toen er een poes uit de bosjes kwam lopen. Ze was gevlekt en had een mooie lange staart. "Noem je dit training?" De poes liep richting Spotlight en gaf hem een stevig kopje. Was dat nou Tailstorm? Voordat de poes de bosjes uitkwam zei Spot nog; " Zeker, ze is perfect" Fleckkit was even in de wolken. Ohh nu ze Spotlight had gezien hoe blij hij met een partner was werd ze zo blij dat ze er zelf een wilde. Misschien zou het ooit nog op een dag gebeuren maar ze wist zeker dat die tijd nog heel lang ging duren. "Hallo, alles goed?" Vroeg de gevlekte poes aan haar. 'Ehhh.... Jhaa! Met mij gaat alles goed? Ben jij soms Tailstorm? Aangenaam ik ben Fleckkit! Ik Spotlight heeft net verteld hoe van je denkt en weet je; Hij is gewoon smoor op je! et is gewon geweldig om jullie twee bij elkaar te zien!' Ze zag hoe Spotlight zijn staart krulde om Tailstorm haar lijf. " Ja, sinds kort train ik kittens, dan zijn ze minder hyper" Voegde Spotlight er nog aan toe. 'Ooo.... En die hypere kitten moet ik zeker weten voor stellen he?' Een brede glimlach verscheen op Fleckkit haar gezicht ja dit was echt leuk! Ze liep richting Tailstorm en duwde har zodat ze helemaal tegen Spotlight was aangedrukt. Ze pakte hun staarten beet e legde die ook op elkaar. Ze ging voor de twee katten staan en zei helemaal tevreden 'Jullie zijn zo schattig bij elkaar zeg!' En luid gespin ontstond uit haar keel. Oke als dit nu maar niet werd verstoord door een of andere kat. Dan was deze dag voor de rest gewoon helemaal geweldig aan het worden!
~~Flut :3 |
| | | 641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Heeej! vr 9 nov 2012 - 20:24 | |
| Tailstorm glimlachte bij de woorden van Spotlight. " Ja, sinds kort train ik kittens, dan zijn ze minder hyper" Tailstorm porde hem in zijn zij. "Zal vast." Lachte ze. 'Ehhh.... Jhaa! Met mij gaat alles goed? Ben jij soms Tailstorm? Aangenaam ik ben Fleckkit! Ik Spotlight heeft net verteld hoe van je denkt en weet je; Hij is gewoon smoor op je! et is gewon geweldig om jullie twee bij elkaar te zien!' Tailstorm lachte. "Weet ik toch," Ze keek hem aan en gaf hem een kopje, richtte zich weer op Fleckkit en sprak verder. "Ooit zal jij ook de perfecte partner vinden." Beloofde ze. Ze keek Fleckkit veelbelovend aan, ze meende het. Zelfs de slechtste slechteriken voelden liefde.
Ze keek Fleckkit aan. "Three wonderfull Calico's..." Fluisterde ze zacht. Fleckkit was een veelbelovende kitten, voorspelde de poes.
|
| Onderwerp: Re: Heeej! wo 14 nov 2012 - 19:41 | |
| - Spotlight schreef:
| 'Ehhh.... Jhaa! Met mij gaat alles goed? Ben jij soms Tailstorm? Aangenaam ik ben Fleckkit! Ik Spotlight heeft net verteld hoe van je denkt en weet je; Hij is gewoon smoor op je! et is gewon geweldig om jullie twee bij elkaar te zien!' hoorde hij uit de kitten komen. Spotlight keek haar even kort aan en bloosde zachtjes. " Ehh..." wou hij beginnen maar Tailstorm was hem voor: "Weet ik toch." zei ze terwijl ze hem aankeek en een kopje gaf. Hij likte snel haar voorhoofd en genoot van haar warme maar zoete geur. Hij spinde kort maar wel lang genoeg om zeker te weten dat het aankwam."Ooit zal jij ook de perfecte partner vinden." hoorde hij Tailstorm zeggen tegen de kitten. Hij keek naar de kitten en wist dat het waar was, de kit zou een mooie partner krijgen, ze was nu al mooi en zou vast nog veel mooier worden. " Ja, als ik Tailstorm niet had had ik wel iets met jou willen hebben" Zei hij met een knipoog tegen de twee poezen. Hij gaf Tailstorm weer een kopje en sloeg zijn staart om haar heen. "Three wonderfull Calico's..." hoorde hij Tailstorm zachtjes fluisteren. Hij besloot er maar niet op te reageren al wist hij wel wat ze ongeveer bedoelde. Opeens dacht hij terug aan hun eerste ontmoeting: Bij de waterval. Tailstorm was toen nog heel anders, niet dat ze toen niet leuk was, ze was gewoon anders. Hij weet nog hoe ze samen bij het water gespeeld hadden en hoe ze bijna gevallen was. Sindsdien was hij een stuk gelukkiger geweest. En bij de Ceremonie... Bij de ceremonie was het allemaal zo echt geworden. Ze waren toen oppeens officieel partners. Hij had niet beter durven dromen... Hij zuchtte zacht bij de mooie herinneringen.
Laat, flut en sorry ^.^
SpotlightGood night, my love, the tired old moon is descending. Good night, my love, my moment with you is now ending. It was so heavenly, holding you close to me. It will be heavenly to hold you again in a dream. The stars above have promised to meet us tomorrow. Till then, my love, how dreary the new day will seem.
|
|
|
| | | | Onderwerp: Re: Heeej! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |