We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 nov 2012 - 10:55
Ello, en met mij gaat het wel goed. Ik ben me aan het klaar maken voor 10 minuten school vandaag.. en nee dat is geen typfout >< echt tien minuten school...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 nov 2012 - 14:01
meap.. ik hou niet van dat soort films *rilt*
Spottedleaf
StarClan
Chi c: 2800 Actief
CAT'S PROFILE Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 nov 2012 - 14:09
Mensen ik zoek een film.
Spoiler:
Het gaat over een virus dat in de lucht hangt. Als mensen die inademen gaan ze beginnen met zelfmoord plegen. Op het einde ergens zijn er twee verliefde mensen, naart schijnt de laatste overlevende. Ze gaan naar buiten en de liefde ofz hield het virus weg.
Sorry, vaag uitgelegd, ik heb die film gezien toen ik héél jong was. Echte enge film, alleen titel kwijt x'D @Dogdance, is Child's play een film waarin kinderen elkaar moeten vermoorden in een organisatie ofz?
Jonny
Member
Tanooow 27
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 nov 2012 - 14:11
is dat niet de hunger games met die kinderen xD??
Spottedleaf
StarClan
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 nov 2012 - 14:11
Nee. Het gaat over iets anders, en die film is ook ouder dan de HungerG.
Jonny
Member
Tanooow 27
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 nov 2012 - 14:12
owh oke weet ik veel xD
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 nov 2012 - 14:18
Dogdance schreef:
Brightpaw schreef:
Wie kan ff een lijstje van 5/10 énge films op noemen...? Het liefst ook wel vrij bekende
- The Exorcist - Saw 1 tot en met weet ik veel - Child's play - It - Final destination 1 t/m 5
Hoezo?
Ga k mijn spreek beurt over houden. Ik wil iedereen in het lokaal ook zo bang mogelijk maken, wánt ik ga het donker maken in het lokaal dus, en allemaal enge trailers laten zien, en gwn een creepy duintje tijdens mijn spreek beurt wanneer ik het spel, een beetje een duintje dat op een geest-op-roep iets lijkt, alleen dan fake =3 Maar weten zij veel xD
ik ben gwn bang voor mn eigen spreekbeurt ._.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 nov 2012 - 14:34
Lol xD Ik ben een VMBO'tje en ik snap dat zelfs nog ._.
Whatever, ik ga verder aan het maken met mijn spreekbeurt xD
Spottedleaf
StarClan
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 nov 2012 - 14:38
OMG YES YES YES! Heb eindelijk die film teruggevonden door dit in te typen op Google 'er is een virus in de lucht en wanneer mensen die inademen plegen ze zelfmoord' Lol x'D Deze is 't dus; Idee voor de gevoelige kijkers, niet zien xD