|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 22:38 | |
| - Fireheart schreef:
- Lostpath schreef:
- Moonstripe schreef:
- Lostpath schreef:
- PEOPLE~!
Zo, ik heb meningen nodig xD Ik ben, eindelijk, weer es met een verhaal bezig. But, 't gaat over een jongen die de liefde van zijn leven ontmoet. Nu wil ik dus graag van jullie weten of 't en Yaoi [Jongen en Jongen] of en Straight [Jongen en Meisje] relatie gaat worden (:
U mag kiezen xD YAOI YAOI YAOI
Van jou had ik dat kunnen verwachten xD Maar van Wazzie niet echt x'D Well ik heb toch ook Secret, en ik ship MoonxFire :3 Shht about Secret xD En Yaoi is gewoon cute and daoijdapoidj ;3 |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 22:38 | |
| Eigenlijk weet ik stuff die ik niet eens hoor te weten x'3 |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 22:40 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Eigenlijk weet ik stuff die ik niet eens hoor te weten x'3
In real of hier? |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 22:41 | |
| - Moonstripe schreef:
- Fireheart schreef:
- Lostpath schreef:
- Moonstripe schreef:
- Lostpath schreef:
- PEOPLE~!
Zo, ik heb meningen nodig xD Ik ben, eindelijk, weer es met een verhaal bezig. But, 't gaat over een jongen die de liefde van zijn leven ontmoet. Nu wil ik dus graag van jullie weten of 't en Yaoi [Jongen en Jongen] of en Straight [Jongen en Meisje] relatie gaat worden (:
Van jou had ik dat kunnen verwachten xD Maar van Wazzie niet echt x'D Well ik heb toch ook Secret, en ik ship MoonxFire :3 Shht about Secret xD En Yaoi is gewoon cute and daoijdapoidj ;3 But still, ik had 't niet van je verwacht Waz xD Dacht altijd dat jij zo tegen Yaoi was :'] Nja, ik zie wel, ga waarschijnlijk toch pas morgen er mee door (: |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 22:42 | |
| |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 22:53 | |
| nog bezig bijna klaar xD moet enkel nog lap tekst typen x3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 23:14 | |
| - Lostpath schreef:
- Moonstripe schreef:
- Fireheart schreef:
- Lostpath schreef:
- Moonstripe schreef:
- Lostpath schreef:
- PEOPLE~!
Van jou had ik dat kunnen verwachten xD Maar van Wazzie niet echt x'D Well ik heb toch ook Secret, en ik ship MoonxFire :3 Shht about Secret xD En Yaoi is gewoon cute and daoijdapoidj ;3 But still, ik had 't niet van je verwacht Waz xD Dacht altijd dat jij zo tegen Yaoi was :']
Nja, ik zie wel, ga waarschijnlijk toch pas morgen er mee door (: Oooh you have wrong image of me D: I have many real life gay friendz <3 Een van mijn beste vrienden is gay. True dat ik nie altijd yaoi ship, omdat t soms zulke crackpairings zijn hahaha xD |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 23:16 | |
| - Fireheart schreef:
- Lostpath schreef:
- Moonstripe schreef:
- Fireheart schreef:
- Lostpath schreef:
- Moonstripe schreef:
- Lostpath schreef:
- PEOPLE~!
Van jou had ik dat kunnen verwachten xD Maar van Wazzie niet echt x'D Well ik heb toch ook Secret, en ik ship MoonxFire :3 Shht about Secret xD En Yaoi is gewoon cute and daoijdapoidj ;3 But still, ik had 't niet van je verwacht Waz xD Dacht altijd dat jij zo tegen Yaoi was :']
Nja, ik zie wel, ga waarschijnlijk toch pas morgen er mee door (: Oooh you have wrong image of me D:
I have many real life gay friendz <3 Een van mijn beste vrienden is gay.
True dat ik nie altijd yaoi ship, omdat t soms zulke crackpairings zijn hahaha xD Mhm, jah xD Sommige pairings zijn echt fucked up, daar ga ik zelfs niet in mee x'D I mean, dingen als Germancest kan ik mee leven, is best leuk xD Maar EdxAl van FMA, nee, dat is niets voor mij xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 23:18 | |
| - Lostpath schreef:
- Fireheart schreef:
- Lostpath schreef:
- Moonstripe schreef:
- Fireheart schreef:
- Lostpath schreef:
- Moonstripe schreef:
- Lostpath schreef:
- PEOPLE~!
Nja, ik zie wel, ga waarschijnlijk toch pas morgen er mee door (: Oooh you have wrong image of me D:
I have many real life gay friendz <3 Een van mijn beste vrienden is gay.
True dat ik nie altijd yaoi ship, omdat t soms zulke crackpairings zijn hahaha xD Mhm, jah xD Sommige pairings zijn echt fucked up, daar ga ik zelfs niet in mee x'D I mean, dingen als Germancest kan ik mee leven, is best leuk xD Maar EdxAl van FMA, nee, dat is niets voor mij xD Haha yush, mensen zijn soms echt een beetje té in die dingen.. xD |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 23:20 | |
| |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 23:24 | |
| |