|
|
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:37 | |
| - Leafstorm schreef:
- Meah, waarom opend niemand hier een setjes meeneemshopje ._.
I did, er komen van het weekend misschien nieuwe~ |
|
| |
Marieke ;3 345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:37 | |
| ik wil posten, maar heb geen inspi...
EDIT: @Leafstorm, ik twijfel er over of ik het zal doen... |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:38 | |
| - Edd schreef:
- ik wil posten, maar heb geen inspi...
EDIT: @Leafstorm, ik twijfel er over of ik het zal doen... DOE HET MARIEK&& JIJ OOK CATO!! ZOWAT EEN KWART VAN MIJN KATTEN ZIJN SETJESLOOS!!! |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:41 | |
| - Leafstorm schreef:
- Edd schreef:
- ik wil posten, maar heb geen inspi...
EDIT: @Leafstorm, ik twijfel er over of ik het zal doen... DOE HET MARIEK&& JIJ OOK CATO!! ZOWAT EEN KWART VAN MIJN KATTEN ZIJN SETJESLOOS!!! Bij mij ook |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:45 | |
| .. ik heb 4 kittens waarvan 3 unborn ._.
Laatst aangepast door Dovekit op do 8 nov 2012 - 20:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:45 | |
| Ik ga slapen, ben doodmoe. Sleep well lads. ~ |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:46 | |
| |
|
| |
Marieke ;3 345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:46 | |
| |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:47 | |
| - Rolo schreef:
- Ik ga slapen, ben doodmoe. Sleep well lads. ~
Slaap lekker C: Geen nachtmerries! Of ik kom je kamer binnen sluipen en wis je nachtmerries dan x'D |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:48 | |
| Iemand gratis sheet nodig? Ik maakte dit eigenlijk omdat ik van plan was een sheet mee neem shopje te openene x'D Allee, het oude toch eidtten. |
|
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:50 | |
| Rawrrr Dovekit doet me denken aan de toijd dat mijn Dove nog een klein kitteh was en nog normaal in haar hoofd |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:50 | |
| - Spottedleaf schreef:
Iemand gratis sheet nodig? Ik maakte dit eigenlijk omdat ik van plan was een sheet mee neem shopje te openene x'D Allee, het oude toch eidtten. |
Alsje mag ik die voor Fleckkit> |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:51 | |
| Ik ga douchen <'3 Stem van Doveje in d'r onderschrift geplakt, weet nog niet of het ook haar thema is, denk 't wel <'3
@Gabs: Lol x'd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:52 | |
| Zelfde Clan oowk =,='' Maar mijn duifje gaat doowd |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:53 | |
| - Fleckkit schreef:
- Spottedleaf schreef:
Iemand gratis sheet nodig? Ik maakte dit eigenlijk omdat ik van plan was een sheet mee neem shopje te openene x'D Allee, het oude toch eidtten. |
Alsje mag ik die voor Fleckkit> Ja dat mag je hoor (: |
|
| |
115
| |
| @Gabs; Is dat =,=" negatief bedoeld? D: Want ik kan er niks aan doen dat ze in SkyClan zit.
Maar nu ga ik echt~ |
|
| |
Cesanne 675
| |
| - Dovekit schreef:
- .. ik heb 4 kittens waarvan 3 unborn ._.
Lol, ooit wordt dove'je geboren x'D Nog niet duidelijk wanneer, maar volgende week zondag op zijn hoogst!En toen had Line een voice :3 - En nu zit ik met de tekst in m'n kop x'D:
Looking through the haze Every yesterday is so perfect in your mind You lost inside a dream how it use to be But your life is passing you by It's like your cought up in a different world but you got so much more to say Break out cause yesterday is gone dont miss this moment while time is moving on Break out like sun through the clouds and look at all the good things happening now It's right before your eyes when you realise that there is no perfect getaway Nowhere that you can hide from all you hold inside but you life is wasting away There is so much that you can do and you have so much more to say Break out cause yesterday is gone dont miss this moment while time is moving on Break out like sun through the clouds and look at all the good things happening now How you gonna shine if you're locked inside you shell Soon you could be flyin if you let yourself Break out cause yesterday is gone dont miss this moment while time is moving on Break out like sun through the clouds and look at all the good things happening now Break out cause yesterday is gone dont miss this moment while time is moving on Break out like sun through the clouds and look at all the good things happening now look at all the good things coming arround look at all the good things now
|
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:54 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Fleckkit schreef:
- Spottedleaf schreef:
Alsje mag ik die voor Fleckkit> Ja dat mag je hoor (: Kun je de naam erop zetten? Dus de naam; Fleckkit |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:55 | |
| - Dovekit schreef:
- @Gabs; Is dat =,=" negatief bedoeld? D: Want ik kan er niks aan doen dat ze in SkyClan zit.
Maar nu ga ik echt~ NOOOOO it just brings up to many memories nog ff en ik ga me weer bedenken om Dove dood te laten gaan xd |
|
| |
37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:56 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |