Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Senji
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
Lianne
64

CAT'S PROFILE
Rank:
Senji
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:48

Is heel erg aan te raden als je van dingen als Deadman Wonderland houd, Mirai Nikki ook~
Elfen Lied was een van de eerste anime's die ik ooit keek (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:49

Dovekit schreef:
Guidetti schreef:
Ik ga vandaag posten peepz >D en dan voooral op het topicje wat nu in de maak is door Soepsas <3

NOG VOORALER JAY X SUN

DAAROP OOK HOOR >D
Blackrose
Member
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Blackrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:50

Senji schreef:
Is heel erg aan te raden als je van dingen als Deadman Wonderland houd, Mirai Nikki ook~
Elfen Lied was een van de eerste anime's die ik ooit keek (:

Mirai Nikki heb ik al gekeken ^^, maar ik hou altijd wel van moord en doodslag dus ik denk wel dat ik Elfen lied ga kijken ;3
Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:52

CHI MOET GEWOON BLIJVEN SLAPEN D:
Moet het alleen nog vragen en zij moet het ook nog vragen, maar voor de rest x'D
Senji
Member
Lianne
64

CAT'S PROFILE
Rank:
Senji
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:52

Ja, is echt een geweldige anime. Uh, mijn brein is wel een spons nu dus ik weet even geen .. wait, Hellsing Ultimatum is ook een aanrader ;D
Dat was mijn derde anime die ik ooit keek als ik het goed heb. Met vampiers en zo maar dan niet die sparkelende elfjes en zo maar echt, die hard, doodslag, moord, rape, bloed everything! Reminds me, die moet ik eens gaan herkijken (;
Dovekit
Member
115

CAT'S PROFILE
Dovekit

Ty schreef:
Dovekit schreef:
Guidetti schreef:
Ik ga vandaag posten peepz >D en dan voooral op het topicje wat nu in de maak is door Soepsas <3

NOG VOORALER JAY X SUN

DAAROP OOK HOOR >D

YAY
Blackrose
Member
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Blackrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:55

Senji schreef:
Ja, is echt een geweldige anime. Uh, mijn brein is wel een spons nu dus ik weet even geen .. wait, Hellsing Ultimatum is ook een aanrader ;D
Dat was mijn derde anime die ik ooit keek als ik het goed heb. Met vampiers en zo maar dan niet die sparkelende elfjes en zo maar echt, die hard, doodslag, moord, rape, bloed everything! Reminds me, die moet ik eens gaan herkijken (;

Thank you, ik zal het is gaan kijken :3
Senji
Member
Lianne
64

CAT'S PROFILE
Rank:
Senji
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:55

No problem ^^
Darkstripe
Member
Iemand die je kent
144
Actief

CAT'S PROFILE
Darkstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:56

En dan vergeet je dat je moest oppassen... Dus ik er hals over kop heen. Echt stom XD ...
Blackrose
Member
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Blackrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:57

Denk dat ik ook een account ga aanmaken als Shiro of Wretched egg x3

Kan je eigenlijk een plaatje reserveren ofzo?
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:58

fak posten, ik ga uncharted spelen xD
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:00

Zo, Voice & Theme bij Beauty gezet <3

I LOVE THE SONG OF BEAUTY <3

Gehehe, ff snel een postje maken met Ty, daarna Jay <3
Darkstripe
Member
Iemand die je kent
144
Actief

CAT'S PROFILE
Darkstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:01

Ik zal ook posten (:
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:03

k ga miss morgen middag als jullie dat willen LOZ TP of Mercenaries 2 spelen xD
Eriksen
Member
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:03

Guidetti schreef:
Eriksen schreef:
Hoe komt Guidetti aan zoveel berichten? x3

Ik moet nog twee keer posten en dan zal het wel 8 uur zijn. Dan ga ik me klaarmaken voor de nieuwe strijd van Twente >D

OMDAT IK ACTIEF MET HEM POST spam *kuch xD
Ik zie het x3
Topic staat nog steeds open voor 'm..
Wavecrash
Member
37
Actief

CAT'S PROFILE
Wavecrash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:06

Heee Lianne. Kom eens op MSN >D
Burblekit
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
Burblekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:11

Burblekit is ergens in het begin van Greenleaf geboren, samen met zijn kleine zusje Sorrelkit en grotere broers Burnedkit en Thrushkit. Zijn ouders waren op dat moment hét gesprek van de dag, aangezien hun liefde ooit een verboden liefde was. Hun ouders weerhielden hen er namelijk van om elkaar te ontmoeten, omdat ze op een reden, die niemand weet, elkaar haatten. De twee zagen elkaar telkens in het geheim, en toen ze uiteindelijk kits kregen was er geen weg meer terug en moesten ze wel partners worden. Burblekit was geheel anders dan zijn zusje en broers. De drie waren enorm verlegen en rustig en hielden er niet van om ver uit de den te komen en veel te spelen. Burblekit echter maakte zich meteen bekend binnen de clan, nog geen dag nadat hij ook maar een beetje kon lopen. Hij stelde zich aan iedereen voor, had wel duizenden vragen om aan de anderen te stellen en sprak soms wel uren lang met de warriors die hij maar al te interessant vond. Hij had geen oog voor zijn eigen familie, aangezien hij het veel te druk had met vrienden maken. Soms speelde hij nog wel met zijn oudere broers, maar met zijn zusje had hij bijna tot nooit contact meer mee. Op een dag, toen de vier kits eindelijk vier manen oud waren nam hun vader, zonder overleg met hun moeder, hen mee het kamp uit. Ze liepen wel uren lang, aangezien de kits snel moe werden moesten ze soms zo af en toe stoppen. Toen het begon te schemeren, en het bloesem bos om hen heen enorm stil was draaide de enorme, reusachtige kater zich naar de kits om en ging vervaarlijk voor hen staan. Burblekit, integendeel tot zijn siblings, wist meteen wat eraan de hand was. De kater tilde zijn poot op en een massieve klauw schoot naar hem toe. Meteen schoot hij tegen de grond op om de klauw te ontwijken en schoot hij langs de kater door terwijl hij zich angstig tegen een boom aan drukte. Een luide, alarmerende piep verliet zijn mond. Zijn siblings hadden het echter niet al te snel door en werden door een machtige klap tegen de grond aan geslagen. Een dun straaltje bloed droop bij elk van hen uit hun mond, wat duidelijk maakte dat hun dood in aantocht was. Hij zocht naar een uitweg voor zichzelf, maar zijn vader was te snel en hield hem tegen door hem opzij te werpen. Een pijnlijke pijn schoot door zijn flank, waar bloed uit stroomde. Hij piepte en sloot zijn ogen toen de kater zijn klauwen boven hem hield. Hij zakte ineen wachtend op de pijn en de dood die zal volgen. Dit gebeurde echter niet, wat hij wel hoorde was zacht gejammer en een misselijk makend geluid. Toen hij zijn ogen weer opende zag hij zijn moeder over zijn vader gebogen staan met bloed in haar bek. Zijn moeder had hem op dat moment gered en nam hem meteen mee, weg van de slachtpartij. Onderweg kwamen ze nog langs een rivier waar zijn moeder hem en haarzelf waste en hem vertelde dat hij dit aan níemand, maar dan ook niemand mocht doorvertellen.

Laatst aangepast door Burblekit op do 8 nov 2012 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:12

Why do I kill Nathan Drake so much ._.
Poor boy xD
Crowcall
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:12

Leuke sheet ^^
Wavecrash
Member
37
Actief

CAT'S PROFILE
Wavecrash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:13

Wilt iemand een topic met Wave? Ik heb nu inspiratie en ik wil posten xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: