|
|
Lianne 64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 19:48 | |
| Is heel erg aan te raden als je van dingen als Deadman Wonderland houd, Mirai Nikki ook~ Elfen Lied was een van de eerste anime's die ik ooit keek (: |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 19:49 | |
| - Dovekit schreef:
- Guidetti schreef:
- Ik ga vandaag posten peepz >D en dan voooral op het topicje wat nu in de maak is door Soepsas <3
NOG VOORALER JAY X SUN DAAROP OOK HOOR >D |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 19:50 | |
| - Senji schreef:
- Is heel erg aan te raden als je van dingen als Deadman Wonderland houd, Mirai Nikki ook~
Elfen Lied was een van de eerste anime's die ik ooit keek (: Mirai Nikki heb ik al gekeken ^^, maar ik hou altijd wel van moord en doodslag dus ik denk wel dat ik Elfen lied ga kijken ;3 |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 19:52 | |
| CHI MOET GEWOON BLIJVEN SLAPEN D:
Moet het alleen nog vragen en zij moet het ook nog vragen, maar voor de rest x'D |
|
| |
Lianne 64
| |
| Ja, is echt een geweldige anime. Uh, mijn brein is wel een spons nu dus ik weet even geen .. wait, Hellsing Ultimatum is ook een aanrader ;D Dat was mijn derde anime die ik ooit keek als ik het goed heb. Met vampiers en zo maar dan niet die sparkelende elfjes en zo maar echt, die hard, doodslag, moord, rape, bloed everything! Reminds me, die moet ik eens gaan herkijken (; |
|
| |
115
| |
| - Ty schreef:
- Dovekit schreef:
- Guidetti schreef:
- Ik ga vandaag posten peepz >D en dan voooral op het topicje wat nu in de maak is door Soepsas <3
NOG VOORALER JAY X SUN DAAROP OOK HOOR >D YAY |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 19:55 | |
| - Senji schreef:
- Ja, is echt een geweldige anime. Uh, mijn brein is wel een spons nu dus ik weet even geen .. wait, Hellsing Ultimatum is ook een aanrader ;D
Dat was mijn derde anime die ik ooit keek als ik het goed heb. Met vampiers en zo maar dan niet die sparkelende elfjes en zo maar echt, die hard, doodslag, moord, rape, bloed everything! Reminds me, die moet ik eens gaan herkijken (; Thank you, ik zal het is gaan kijken :3 |
|
| |
Lianne 64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 19:55 | |
| |
|
| |
Iemand die je kent 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 19:56 | |
| En dan vergeet je dat je moest oppassen... Dus ik er hals over kop heen. Echt stom XD ... |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 19:57 | |
| Denk dat ik ook een account ga aanmaken als Shiro of Wretched egg x3
Kan je eigenlijk een plaatje reserveren ofzo? |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 19:58 | |
| fak posten, ik ga uncharted spelen xD |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:00 | |
| Zo, Voice & Theme bij Beauty gezet <3
I LOVE THE SONG OF BEAUTY <3
Gehehe, ff snel een postje maken met Ty, daarna Jay <3 |
|
| |
Iemand die je kent 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:03 | |
| k ga miss morgen middag als jullie dat willen LOZ TP of Mercenaries 2 spelen xD
|
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:03 | |
| - Guidetti schreef:
- Eriksen schreef:
- Hoe komt Guidetti aan zoveel berichten? x3
Ik moet nog twee keer posten en dan zal het wel 8 uur zijn. Dan ga ik me klaarmaken voor de nieuwe strijd van Twente >D OMDAT IK ACTIEF MET HEM POST spam *kuch xD Ik zie het x3 Topic staat nog steeds open voor 'm.. |
|
| |
37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:06 | |
| Heee Lianne. Kom eens op MSN >D |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:11 | |
| Burblekit is ergens in het begin van Greenleaf geboren, samen met zijn kleine zusje Sorrelkit en grotere broers Burnedkit en Thrushkit. Zijn ouders waren op dat moment hét gesprek van de dag, aangezien hun liefde ooit een verboden liefde was. Hun ouders weerhielden hen er namelijk van om elkaar te ontmoeten, omdat ze op een reden, die niemand weet, elkaar haatten. De twee zagen elkaar telkens in het geheim, en toen ze uiteindelijk kits kregen was er geen weg meer terug en moesten ze wel partners worden. Burblekit was geheel anders dan zijn zusje en broers. De drie waren enorm verlegen en rustig en hielden er niet van om ver uit de den te komen en veel te spelen. Burblekit echter maakte zich meteen bekend binnen de clan, nog geen dag nadat hij ook maar een beetje kon lopen. Hij stelde zich aan iedereen voor, had wel duizenden vragen om aan de anderen te stellen en sprak soms wel uren lang met de warriors die hij maar al te interessant vond. Hij had geen oog voor zijn eigen familie, aangezien hij het veel te druk had met vrienden maken. Soms speelde hij nog wel met zijn oudere broers, maar met zijn zusje had hij bijna tot nooit contact meer mee. Op een dag, toen de vier kits eindelijk vier manen oud waren nam hun vader, zonder overleg met hun moeder, hen mee het kamp uit. Ze liepen wel uren lang, aangezien de kits snel moe werden moesten ze soms zo af en toe stoppen. Toen het begon te schemeren, en het bloesem bos om hen heen enorm stil was draaide de enorme, reusachtige kater zich naar de kits om en ging vervaarlijk voor hen staan. Burblekit, integendeel tot zijn siblings, wist meteen wat eraan de hand was. De kater tilde zijn poot op en een massieve klauw schoot naar hem toe. Meteen schoot hij tegen de grond op om de klauw te ontwijken en schoot hij langs de kater door terwijl hij zich angstig tegen een boom aan drukte. Een luide, alarmerende piep verliet zijn mond. Zijn siblings hadden het echter niet al te snel door en werden door een machtige klap tegen de grond aan geslagen. Een dun straaltje bloed droop bij elk van hen uit hun mond, wat duidelijk maakte dat hun dood in aantocht was. Hij zocht naar een uitweg voor zichzelf, maar zijn vader was te snel en hield hem tegen door hem opzij te werpen. Een pijnlijke pijn schoot door zijn flank, waar bloed uit stroomde. Hij piepte en sloot zijn ogen toen de kater zijn klauwen boven hem hield. Hij zakte ineen wachtend op de pijn en de dood die zal volgen. Dit gebeurde echter niet, wat hij wel hoorde was zacht gejammer en een misselijk makend geluid. Toen hij zijn ogen weer opende zag hij zijn moeder over zijn vader gebogen staan met bloed in haar bek. Zijn moeder had hem op dat moment gered en nam hem meteen mee, weg van de slachtpartij. Onderweg kwamen ze nog langs een rivier waar zijn moeder hem en haarzelf waste en hem vertelde dat hij dit aan níemand, maar dan ook niemand mocht doorvertellen.
|
Laatst aangepast door Burblekit op do 8 nov 2012 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:12 | |
| Why do I kill Nathan Drake so much ._. Poor boy xD |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:12 | |
| |
|
| |
37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 nov 2012 - 20:13 | |
| Wilt iemand een topic met Wave? Ik heb nu inspiratie en ik wil posten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |