|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Eerste verhaaltje wo 7 nov 2012 - 14:46 | |
| Omdat ik niet word geaccepteerd ga ik eens oefenen. Kunnen jullie wat opmerkingen en tips geven en zeggen of het lang genoeg was ? Ik weet ook niet of ik krijgershol of warriors den moet schrijven aangezien het ook Vierboom is. Oke hier gaan we.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flamestripe werd wakker aan de rand van het krijgershol. Hij liep de open plek keek naar de lucht en zag een stralende blauwe lucht en een brandende zon. Een goede dag voor de jacht dacht hij , de warmte zal de prooi naar buiten lokken. Hij liep terug het krijgershol in en porde Redstorm wakker. Sta op , luie haarbal. Tegen dat jij wakker bent is alle prooi gestorven van ouderdom. Redstorm stond op en ging met Flamestripe naar de open plek. Naar waar gaan we ? , zei Redstorm. De zonnerotsen , daar zal de zon al volop aan het branden zijn. Dat zal de prooi naar buiten lokken. Kom mee. Zij aan zij renden de twee broers door het woud. Ze waren samen krijger gemaakt en een maand later volgde hun zuster. Bij een jacht op een spitsmuis had ze zich te dicht bij het donderpad gewaagd en was geraakt aan haar poot. Zo moest ze even wachten voor ze verder kon trainen. Toen ze bij de zonnerotsen aankwamen kwam een doordringende RivierClangeur in zijn neusgaten. De RivierClan bij de zonnerotsen ! Dat moet ik Fireheart vertellen, dacht hij. De geur was al een beetje vervaagd. Muizendrek, we moeten ze net gemist hebben, zei Redstorm. Laten we teruggaan naar het kamp om Fireheart te waarschuwen. Niet zonder verse prooi. Laten we eerst tot zonsopgang jagen, zei Flamestripe. Ze bleven allebei bij de rotsen staan met hun oren gespitst. Toen hoorde Flamestripe iets rondscharrelen. Waterrat, dacht hij snel. Hij bepaalde de plaats van zijn prooi met zijn oren en toen zach hij een bruin diertje dat in het gras takjes rondscharrelde. Muisstil sloop hij er naar toe , hij sprong op pakte het beestje tussen zijn klauwen en doodde hem met een snelle beet. Met een tevreden uitdruk op zijn gezicht ging hij terug naar Redstorm.
Tegen zonsopgang hadden Flamestripe en Redstorm een hele boel prooi verzameld. Ze legden hun prooi bij de verse hoop , waar nog maar weinig van overbleef. Redstorm was al op weg naar Fireheart. Flamestripe zou sewwes een dutje doen maar eerst wou hij gaan eten. Hij pakte een vink van de hoop verse prooi. Hij zette zich naast de brandnetelstruik en begon te eten. Inneens herrinerde hij zich iets wat hij de vorige avond had gezien. Een bijna volle maan ! Dat betekent dat het bijna Grote Vergadering is , opwinding kwam in hem op met een uitkijk naar zijn eerste Grote Vergadering als krijger. Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje wo 7 nov 2012 - 17:43 | |
| Wow, is dat je eerste verhaal? Dat is kei goed geschreven ! Enkele tips :als je iets denkt moet het in het cursief staan en met kleine aanhalingstekens (') en als je iets zegt dan tussen 2 aanhalingstekens (") |
|
| |
Marieke ;3 345
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje wo 7 nov 2012 - 18:17 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje wo 7 nov 2012 - 19:28 | |
| Bedankt , zal er op letten enneeuh als ik geaccepteerd worden denken jullie dat ik dan meekan ? @ Sage , ja eerste verhaal , gewoon wat opgepikt hier en daar en niets voorbereiding , gewoon even uit mijn duim gezogen. Ik schreef het eerste woord en toen kwam het eruit gevlogen Zijn er nog wat mensen die mij wat tips kunnen geven of is het goed zo ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje do 8 nov 2012 - 17:55 | |
| -Sorry voor de dubbelpost--
Iemand nog wat tips of is het goed zo ? Ben ik klaar voor de echte rpg denk je ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 18:00 | |
| Lang genoeg is het zeker, sinds het minstens vijf regels moet zijn ^^ Je post is echt goed, let er alleen wel op dat je in de echte RPG de andere kat niet bestuurd, maar ik snap dat je dat hier wel doet omdat het natuurlijk geen echt topic is ^^ |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 18:08 | |
| Hoe bedoel je de andere kat niet bestuurd ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 18:14 | |
| dat je niet mag bepalen wat anderen zeggen |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 18:14 | |
| Je schrijft nu wat Redstorm doet/zegt, dit mag in de RPG niet. Wat wel mag is een willekeurige kat die niet echt bestaat besturen.
Voorbeeld:
NIET GOED Jantje: Jantje ging naar Pietje. Hij klopte aan bij Pietje. Pietje doet de deur open en zegt: "Hoi Jantje!"
WEL GOED Jantje: Jantje ging naar Pietje. Onderweg kwam hij een vrouw tegen die de bloemen water gaf. Jantje liep weer verder en klopte aan bij Pietje.
Pietje: Pietje hoorde een gebonk op de deur. Hij stond op uit zijn stoel en deed de deur open. Daar stond Jantje. "Hoi Jantje!" zei Pietje. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 18:16 | |
| En het bericht in thunderclan camp dan ? Time of Fighting.
Lees het laatste bericht van fireheart daar , of mag je wel beschrijven ? ... Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 18:21 | |
| De dingen die Waz daar van andere katten beschrijft zijn al eerder in het topic door die andere katten geschreven c: |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 18:28 | |
| Maar mag je dan zo schrijven :
Jantje zag Pietje in zijn ogen zag hij veel verdriet...
Ofzoiets ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 18:30 | |
| Als Pietje daarvoor heeft geschreven:
Pietje voelde zich verdrietig (eventueel ook nog: dat was te zien in zijn ogen) dan wel ^^ |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 18:31 | |
| Aah zo , oke ik heb hem door , denk je dat ik klaar ben voor rpg ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 18:32 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje ma 12 nov 2012 - 19:04 | |
| Ok , dan zullen we maar beginnen zeker Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaaltje | |
| |
|
| |
|