|
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: [AG]A lot off my heart di 6 nov 2012 - 20:34 | |
| Aangezien ik alweer teveel katten heb ga ik een groot aantal wegdoen. Ik vind dit moeilijk, maar alleen de meest gehechte katjes houd ik... Pheasantfeather, Leafstorm, Dreamerpaw, Mockingpaw, Snakekit, Skippy, Foxsong, Whisperkit, Bravepaw en Pebblepaw blijven sowiso. Ik wil binnenkort nog een Windclan acje denk ik. Ik heb nu 1 TC, 3 WC, 4 RC, 1 ShC, 0 SC, 1 BC, 0 R, 0 K. Dat zijn al weer 10 acjes. Er kunnen er trouwens meer bijkomen. Ook kunnen er katten afgaan. Meld hier even in welke kat je interesse hebt :3 Je mag accounts terugvragen!
Tropicalkit Eigenlijk zou dit de kitten worden van Summernight worden. Maar aangezien ik haar nu toch wegdoe mag Bo beslissen of ze nog steeds wilt dat deze kitten haar kitten word, anders is het dus een nieuw accje.
Paradisekit Deze lieve poes komt uit de Riverclan, haar vader uit de Thunderclan. Haar ouders hebben dus een geheime liefde. Ze is nog unborn en ik baal echt dat ze weg moet. [Ouders mogen meebeslissen!]
Swiftbreath Thunderclan poes. Uiterlijk mag worden veranderd, clan ook, naam ook, kijk maar c:
Cinnamon Sorry Ceesje! Deze rogue kitten is haar ouders verloren, en Swift zou haar verloren zusje zijn. Cees mag meebeslissen of anders zeggen of ze wel/geen zussen meer zijn xD
Raspberry Een geheel nieuw acje.
Splashtail Ik heb der pas weer terug genomen, maar alsnog is mijn inspi op, en ik denk niet dat dit terug zal gaan komen, ooit..
Shimmerpaw Als je wil Vik mag ze alsnog naar jou ;0
Naugthypaw Mag ook worden teruggevraagt.
Laatst aangepast door Bravepaw op di 6 nov 2012 - 21:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
lili ✗ 25
| |
| |
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart di 6 nov 2012 - 20:48 | |
| Ik houd je in gedachten Ga je dingen aan der veranderen?? |
|
| |
lili ✗ 25
| |
| |
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart di 6 nov 2012 - 21:01 | |
| Ik heb nog wel interesse in Shimmerpaw, mag ik misschien nog iets meer uitleg over haar karakter? Ik ben het deels vergeten.... |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart di 6 nov 2012 - 21:02 | |
| - James schreef:
- Ik heb nog wel interesse in Shimmerpaw, mag ik misschien nog iets meer uitleg over haar karakter? Ik ben het deels vergeten....
Shimmer's karakter is nog nieteens gevormt |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart di 6 nov 2012 - 21:04 | |
| Ah daarmee XD ik heb interesse in haar =) nog een vraagje, had zij een kader of sheet? |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart di 6 nov 2012 - 21:05 | |
| - James schreef:
- Ah daarmee XD ik heb interesse in haar =) nog een vraagje, had zij een kader of sheet?
Ja, die kan je denk ik vinden in topic's waar ze in heeft gepost. Ik ben alleen haar ww kwijt [Mss is het nog hetzelfde] Want anders vraag je maar aan Wazz of Sanne of ze 't willen veranderen, want ze is voor jouw! |
|
| |
Who likes a secret? 101
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart di 6 nov 2012 - 21:08 | |
| Zou ik voor swiftbreath mogen gaan, aangezien alles daar nog aan veranderd zou mogen worden. Ik heb een idee in mn hoofd voor iets, moet enkel nog even kijken of me dat gaat lukken ^^ |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart di 6 nov 2012 - 21:25 | |
| @Acario, verander je ook de naam? |
|
| |
Herp 140
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart di 6 nov 2012 - 21:26 | |
| Swiftbreath zou toch de moeder worden van Snowkit en Glowkit? [Ik en Tanya] Ze zouden nog geboren worden, you know? |
|
| |
lili ✗ 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart di 6 nov 2012 - 22:08 | |
| Oh nog leuker ! nu wil ik haar helemaal! Swiftbreath lijkt me zo leuk, ik ga opzoek naar passend plaatje voor haar en ik zou haar zeeeeeeeeeeer goed verzorgen! als je me een kans wil geven natuurlijk =) I come from another world, Sorry voor de type foudjes!! |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart wo 7 nov 2012 - 7:08 | |
| Ik houd Swiftbreath nog eventjes mensen x'D I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Anne 4
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart wo 7 nov 2012 - 9:31 | |
| Ik heb wel interesse in raspberry |
|
| |
Iris en Annemeike 125
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart wo 7 nov 2012 - 9:58 | |
| Dani, ik zou Swift al krijgen, dat had je gezegd. Alleen je hebt me het ww nooit gegeven the heart and soul from a warrior, but with two eyes full off bloodKlik klik klik!!!!!! |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart wo 7 nov 2012 - 10:05 | |
| ik zou graag Raspberry willen als dat mag. |
|
| |
Who likes a secret? 101
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart wo 7 nov 2012 - 10:51 | |
| Ik trek me hier maar even uit terug xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart wo 7 nov 2012 - 13:16 | |
| - bloodyeyes schreef:
- Dani, ik zou Swift al krijgen, dat had je gezegd. Alleen je hebt me het ww nooit gegeven
Nee, dat is niet waar I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Iris en Annemeike 125
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart wo 7 nov 2012 - 13:57 | |
| - bloodyeyes schreef:
- Wel waar. Kijk maar hier: http://warriorcats.bigforumpro.com/t8138p15-agso-sorry
Er staat wel dat ik Bloody deel met Annemeike, maar dat gaat niet door zolang ik het ww niet heb, anders kan An d'r ook op. (Niet beledigend bedoeld hoor Annemeike) Ik had gezegt dat ik Swift nog eff zelf wilde houden I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [AG]A lot off my heart | |
| |
|
| |
|