|
| alexandra 146
| |
| Onderwerp: Alone. vr 22 okt 2010 - 10:38 | |
| Het was ochten. De regen viel met bakken uit de lucht. Ergens in de regen liep een mooie grijze poes, met een net zo grijze kitten in haar bek. De grijze poes sloop door het bos heen. Ergens kwam een donderslag vandaan. Ze dook ineen. Toen de moederkat een goede plek had gevonden, ging ze daar even zitten. Een jonge kitten piete zachtjes. Hun vachten waren doorweekt. De moederkat legde het jonge katertje voorzichtig neer, en keek er liefdevol naar. 'Sorry, ik kan je niet meer verzorgen. Ik hoop dat een goede poes je zal vinden, en voor je zal zorgen,' Fluisterde ze zacht. De kitten riep zachtjes om haar, maar de grijze poes legde hem neer, gaf hem een lik, en rende weg. Ze had de kitten in een droge omgevallen boom gelegt. Zachtjes piepte hij. Het grijze katertje was al gezoogd, maar hij piepte van angst en hulp. Zachtjes bleef hij doorgaan in de stromende regen. Wachtend totdat iemand hem zou redden. |
| | | 526
| |
| | | | alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Alone. vr 22 okt 2010 - 15:47 | |
| Opeens hoorde Spiritkit gepraat. Het klonk niet erg aardig. Bang sloeg hij zijn oortjes naar achteren en piepte zachtjes. Hij voelde dat hij werd opgepakt, en meegenomen. Op een drogere plek werd hij neergezet. 'Waar zijn je ouders?' Vroeg de kater, en keek om zich heen. 'Ik weet het niet, ze hebben mij achtergelaten,' Piepte hij bang. Weer sloeg hij zijn oortjes naar achteren. 'En ik weet niet wat jij bedoelt met Clan.' Zei hij weer voorzichtig. Hij keek de zwarte kater aan. Hij had vuurrode ogen, die brandde als de hel. Spiritkit keek om zich heen. Het was een groot bos, er hing zelfs een beetje mist rond hier. Er was een diepe duisternis, waar de schaduwen naar hem fluisterden. Hij wist niet waar hij terecht was gekomen, maar het zag er niet bepaald aantrekkelijk uit. Verdrietig dacht hij aan zijn moeder. Waarom liet ze hem hier achter? Spiritkit wist het niet.
(Sorry voor de slechte post.) |
| | | 526
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Alone. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |