|
|
34
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Goodbye ~ do 8 nov 2012 - 19:14 | |
| echt he! ziva |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Goodbye ~ do 8 nov 2012 - 20:28 | |
| Mag ik Nightrhytm :3 I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| |
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Goodbye ~ za 10 nov 2012 - 18:47 | |
| Haal me maar van Sketch' lijstje af, en zet me op Solar's <3 Na lang twijfelen.. Nee, ik lief Solar & Carrion always <3 [size=13.333333969116211] [/size] |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Goodbye ~ ma 12 nov 2012 - 20:51 | |
| Ik ben nog aan 't bedenken of ik Sketch weg ga geven, dus voor haar moeten jullie eventje geduld hebben ^^. Solarpaw gaat naar Rolo toe [Sorry, I forgot your name, bad me D:]. Danii, ik zou graag voor woensdag de voorbeeld post voor Riversong willen! Flamestripe & Crystalkit; Ik hou jullie in gedachten voor Deathspirit Note; Shadowpelt gaat eraf <'3 » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Goodbye ~ di 20 nov 2012 - 21:43 | |
| Hoe zit het hier ? Wat gebeurd er met Deathspirit ? Ik zou die heel graag willen En nog iets als je acc's nu weg zijn heb je dan tijd voor topicje met silverpaw ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Danii 66 Actief
| |
| |
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Goodbye ~ za 1 dec 2012 - 20:35 | |
| Wie wordt het nu voor Deathspirit :DD Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Goodbye ~ za 1 dec 2012 - 20:47 | |
| En Hiddenpaw ik denk niet |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Goodbye ~ zo 9 dec 2012 - 18:54 | |
| Sorry, laat D:
Flamestripe mag van mij Deathspirit hebben. Solar is al weg Sketch hou ik toch zelf, sorry ^^'
Hiddenpaw moet ik nog overleggen, so be patient <'3
Danii, wil je Riversong nog? Want dat wil ik zo snel mogelijk die VP hebben!
Note; Shinedown wordt toegevoegd!
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Goodbye ~ zo 9 dec 2012 - 18:57 | |
| JEEEJ, Stuur jij pm met ww ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Goodbye ~ | |
| |
|
| |
|