We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [AG] Again some of my chars za 3 nov 2012 - 22:43
Okee ik ga weer twee chars weggeven aan anderen. Ik kan er namelijk niet tegen als ik accouts heb waarmee ik helemaal niks doe Dus Gale mag weg en Darkstripe gaat alweer naar een ander huis
Gale: Gale is een BloodClankater, hij heeft een aantal broers en zussen en zijn karakter is een beetje apart. hij is een pittige kater, met een haar voor zijn broertje Leonardo en een minachting voor de rest van zijn familie. Hij kan tegen hen niet echt makkelijk vriendelijk doen. ook Moon staat niet in een positief licht bij hem. Maar Gale is wel een Ladykiller. Hij houdt van de aanwezigheid van dames en zal ook ongestoord flirten. Ik zal niet heel Picky zijn met hem
Darkstripe: Jup again gaat hij weer weg. Darkstripe heeft het karakter van de Darkstripe uit de boeken, en is dus een beetje een meeloper en etc. Ik heb niet echt wat met hem gedaan dus je kan behoorlijk vrij spelen. Zolang zijn karakter niet veranderd. Met hem ben ik wel een beetje Picky en iemand gaat hier niet blij mee worden.
~ Ik wil niet dat de uiterlijken en karakters worden veranderd, net als de namen of Clans. ~ Wil je ze niet meer, neem dan eerst weer contact met mij op of ik ze terug wil of niet.
Maar goed dit was het weer, geen lijstje, te lui voor. Meld maar en zie mijn beslissing
Onderwerp: Re: [AG] Again some of my chars za 3 nov 2012 - 23:05
Hij is een beetje de meeloper van Darkfire, hij zou bij zijn groep horen. Zoiets als met Tigerclaw in de boeken. Hij zal ook wel wat sneller naar katten toegaan die niet helemaal de regels volgen
Onderwerp: Re: [AG] Again some of my chars zo 4 nov 2012 - 7:46
Oeh ik heb de topics van Darkstripe een beetje doorgelezen en ik heb interesse in hem (: ! Ik moet nu naar mijn werk, daarna heb ik een verjaardag. Ik hoop dat het daarna nog lukt om een voorbeeldpost te maken, anders wordt het morgen als dat kan?
Onderwerp: Re: [AG] Again some of my chars zo 4 nov 2012 - 17:06
voorbeeld topic baderpaw/gale:
gale liep door de donkere bossen. hij was van plan wat te gaan eten, maar iets hield hem tegen. hij hoorde een andere kat. de kat rook naar kittypet. dat kwam mooi uit dacht gale, hij had net zin in een lekkere knok partij. gale zakte door zijn knieën en sloop dichterbij. hij was nog maar een miuzenlengte van hem af toen hij de kittypet zach opkijken. shit! dacht gale de poes had hem vast gehoord. snel als een vos rende gale naar zijn prooi en gaf hem een gemene beet in de kittypets poot. de poes schreeuwde het uit maar was niet van plan toe te geven aan zijn vijand. gale werd hard weg geslagen, maar binnen twee seconden zat gale boven op de poes en zetten zijn tanden in haar nek todat hij het bloed proefde. gale sprong van de poes af en stak voldaan zijn staart in de lucht. dat had hij goed gedaan. maar toen gale weg wilde lopen om te gaan jagen hoorde hij vreemd geritsel achter in de struiken. toen gale besefte dat het andere katten waren was het al te laat. binnen een seconde stond er een heel leger van kittypets voor hem. twee liepen naar het doden lichaam van de poes, en drie bleven er over. ze keken hem nijdig aan. maar gale was niet bang. hij sprong boven op de voordte kater en gaf hem een ruwe klap op zijn oog. waardoor hij opslag blind was aan een oog. de kat wou weg rennen maar gale gaf hem noch net een flinke beet in zijn staart. toen gale weer goed recht stond sprongen de andere twee katten boven op hem. ze konden niet goed vechten maar wel hard beiten. gale was razend aan het worden. hij stak zijn hoofd omhhoog waar bij zijn buik gevaarlijk zichtbaar was maar dat maakte hem niet uit. hij beet de eerste de beste poes in haar nek waardoor zij jankend de bossen in rende. de andere deinden achter uit. maar gale pakte de kater goed vast bij zijn nekvel. en schraapte met zijn nagels diep in de longen van de kat. die was ook dood. gale keek op naar de poes die hin eerdeer had gedood maar zij en de andere twee katten waren weg.