{YOU CAN'T STOP ME NOW}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{YOU CAN'T STOP ME NOW}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mist
Member
{YOU CAN'T STOP ME NOW} DPKsfdL
Bo ~
116

CAT'S PROFILE
Mist
BerichtOnderwerp: {YOU CAN'T STOP ME NOW}   {YOU CAN'T STOP ME NOW} Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 17:59

Hello pweepz <3
Well I start from the beginning <3
Mist zat eerst samen met een kater, Reno, in een Cattery. Zij had een enorme Crush op de kater maar durfde het hem nooit vertellen. Toen kwamen er 2 andere poezen bij voor de Cattery, maar de Cattery viel uit elkaar en Mist werd doorverkocht. Ze heeft nog altijd spijt dat ze Reno nooit over haar gevoelens over hem heeft verteld.

Well, Nu heeft ze dus een nieuw thuis. Ze zal altijd liefdesverdriet hebben om Reno. Maar in het nieuwe huis waar ze woont zijn er meerdere katers. Die katers mogen eigenlijk nooit naar buiten, Nou ja er is een kattenren buiten, maar ze mogen niet naar het bos enz, En zien daardoor nooit poezen. Waardoor ze Mist gaan stalken. Ze word steeds banger en denkt veel vaker aan zelfmoord. Op een gegeven moment probeert ze het, maar een jonge kater houd haar tegen. Eerst wou ze niet kijken, maar toen ze keek kon ze haar ogen niet geloven, het leek net alsof Reno tegenover haar stond. Ze stopt meteen. Maar haar droom werd meteen verstoord. De kater had andere kleur ogen en zijn vacht was langer, was roder en had wat wit. Maar de kater behandelde haar anders, waardoor ze zich veilig voelde.

Ik zoek dus;
- De aardige kater in huis.
- De stalkers

Lekker makkelijk? XD

De aardige kater ziet er;
Zo uit:
De stalkers maakt mij niet uit x'3

Code:
[font=Comic Sans Ms] [b][size=18]IK WIL EEN STALKER ZIJN![/size]
Naam account;
Naam bekendste account;
Waarom;
Uiterlijk;
Extra;      [/b][/font]

Code:
[i][font=Courier New][size=18]IK WIL DE AARDIGE KATER ZIJN![/size]
Naam account;
Naam bekendste account;
Waarom;
Uiterlijk;
Extra; [/font][/i]

MVG,

Bo & Poot van Mist <3

{YOU CAN'T STOP ME NOW} 4nx
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfeel
Member
{YOU CAN'T STOP ME NOW} DPKsfdL
-
168
Actief

CAT'S PROFILE
Thunderfeel
BerichtOnderwerp: Re: {YOU CAN'T STOP ME NOW}   {YOU CAN'T STOP ME NOW} Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 18:02

- Niemand voor mijn inspi bronnetje? D=

{YOU CAN'T STOP ME NOW} 7g0wbbS
Terug naar boven Ga naar beneden

{YOU CAN'T STOP ME NOW}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: