|
|
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: I am so sorry guys vr 2 nov 2012 - 22:15 | |
| "I've tried to do my best" Hallo mensen, Ik bied hier een paar accounts aan waar ik echt niet meer mee veder kan, de inspiratie met hun is op.
Hier bij bied ik aan...
Mightykit Naam: Mightykit - Mightypaw - Mightyclaw Age: Just born Parents: Hollystar & Bloodsmasher Siblings: Hopekit, Cherrykit, Milkkit Karakter: Mag je zelf weten Plot: Mag je zelf weten Extra's: Tiny & Bloodsmasher mogen mee beslissen
Marblekit Names: Marblekit - Marblepaw - Marble(mag je zelf weten) Parents: Moonwish & Midgetstripe Siblings:Cedarkit & Blazingkit & Sweetkit Karakter: Marblekit is een druk kittentje. Hij kent zijn grenzen niet en is dol op vechten, dat hij misschien iets te veel uit tijdens het stoeien met zijn den genootjes. Sommige kitten willen ook wel eens gewond raken - wat dan écht niet zijn bedoeling is, daarom pakken warrios hem soms ook iets te strak aan, wat invloed kan hebben om Marblekit later. Later als Apprentice is hij nog steeds net zo als kitten, hij is nog steeds ruig en ziet niet in dat de anderen eigenlijk een heel duister beeld over hem hebben. Wanneer hij warrior is gaat hij dat dus wel in zien, en dat maakt hem niet beter. Dat maakt hem juist slecht, en dat zal hij uiteindelijk ook stuk voor stuk laten merken. Plot: Marblekit gaat als warrior een slechte kat zijn, en zal wraak nemen op hoe anderen hem vroeger hebben behandeld, door dat kittens en in zijn apprentice tijd apprentices hem hebben zitten pesten, en warrios hem heel gemeen hebben behandelt zal hij dus wraak nemen door hun te doden of te verwonden, en dan zo dat niemand er achter kom dat hij dat was. Uiteindelijk zal iemand er wel achter komen en zal hij verbannen worden en dus ook een leven als een rogue gaan leiden. Extra's: Auburnkit zou waarschijnlijk later Marble's partner worden, dus Iro mag mee beslissen.
Er kunnen meer accounts bij komen, maar hier bij laat ik het even
Ik wil ook graag een voorbeeld post zien ^^
Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys vr 2 nov 2012 - 22:24 | |
| Mag ik wat meer informatie over Mightykit's karakter?? Dan kan ik mijn voorbeeldpost goed maken :3 |
|
| |
lili ✗ 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys vr 2 nov 2012 - 22:25 | |
| Ik ga zeker een Vpost maken voor Marblekit, lijk me een zeer leuk kitten |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys vr 2 nov 2012 - 22:31 | |
| - Bravepaw schreef:
- Mag ik wat meer informatie over Mightykit's karakter?? Dan kan ik mijn voorbeeldpost goed maken :3
Ik zou hem eerst een moedige kater maken die heel loyaal is. Maar ook het soort kater die zeker niet bang is voor een gevecht, en zelfs soms wel één zou beginnen. @Both, dan zie ik die voorbeeld posten nog wel =3 Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys za 3 nov 2012 - 10:45 | |
| ik ben zoiezo geintresseerd in Marblekit, Vpost komt nog wel |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys za 3 nov 2012 - 11:54 | |
| Ik ben ook geïnteresseerd in Marblekit, ik stuur de voorbeeldpost wel in de loop van de dag |
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys za 3 nov 2012 - 12:14 | |
| Nightsky hier: laat Marble maar, heb er teveel xD |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys za 3 nov 2012 - 17:06 | |
| Hier is de voorbeeldpost c:
Ik wil heel heel graag, but ik weet niet of je me goed genoeg vindt... "I am Mighty enough to keep you away from my family" Vrolijk huppelde Mightypaw over het fijne zachte gras. Zijn pootjes joegen hem voort. Het zonnetje scheen zachtjes op zijn pels. Oh, wat hield hij van de lente! Hij keek omhoog naar de blauwe lucht en glimlachte. Kon het leven maar altijd zo blijven. Helaas wist hij dat hij zou opgroeien, ontelbare dierbaren zou verliezen en hard zou moeten werken in dit leven. Hij wierp de gedachte van zich af en huppelde verder. Kort bleef hij staan staan en snoof heel even de heerlijke paardenbloemgeur op van het gele bloempje voor hem. Hij dacht aan de verhalen over dappere krijgers die de oudsten hem wel een vertelden als hij prooi naar ze mocht brengen. Hij hoopte dat de katten haar vaker zouden sturen, zodat ze meer mooie verhalen van de oudsten kon horen. Diep in gedachte huppelde hij naar een waterplasje, waarna hij stilstond en zijn spiegelbeeld in het plasje bekeek. "Wat lijk ik eigenlijk op mam..." Bracht hij langzaam uit. Hij zag dezelfde soort kop, bijna dezelfde kleur en dezelfde vorm ogen. Wat was het toch fantastisch om haar kitten te mogen zijn, ze was zo lief, betrouwbaar en ze hielp haar altijd overal mee. Hij wist dat ze niet altijd tijd voor hem had, maar tussendoor haar rang als Leader gingen ze veel met elkaar om. Hij hoorde een andere apprentice hem roepen en stond op. Gehaast ging hij daarna richting kamp. Eenmaal in camp botste hij tegen een grootgespierde warrior aan. Hij stopte meteen met rennen en deinste achteruit. "S..sorry.." Stotterde hij. Hij liep snel langs de kater heen en rende de kitten den binnen. "Eerst maar een dutje" zei hij tegen zichzelf. Hij krulde zich op, sloot zijn ogen en nog geen minuut later was hij verzeild in een mooie droom.
Btw, ik zag dat je zo, met dat lettertype met hem post, dus heb ik dat ook maar gedaan (A)
OMG, hij post zo lekker <3 Ik heb nu al een berg inspi voor hem..
Wil je nog een voorbeeldpostje ? xd
Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
Laatst aangepast door Summerkit op za 3 nov 2012 - 18:28; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys za 3 nov 2012 - 18:27 | |
| Met een grijns op zijn gelaat stoof de kater richting de kamp uitgang. Enkele kittens volgde hem, echter lette Mightykit niet op hen. Het enigste wat telde was als eerste de uitgang bereiken, en de andere kittens laten zien dat hij de snelste was! Met een kleine piep botste de jonge kitten tegen een ander obstakel aan en keek geïrriteerd naar datgene dat 'm heeft laten doen schrikken. Twee Warriors bevonden zich voor hem, beide met een ontevreden gezicht. 'Kijk uit waar je loopt!' Beet één van de twee warrior hem toe. Althans was de bruin/grijze tabby kater de zoon van Hollystar en Bloodsmasher, beide hoog gewaardeerde katten in de Clan, ze deden hetzelfde tegenover hem als tegen al de andere kittens. 'Kijk zelf maar eens uit.' Snauwde de jonge kitten de twee Warriors toe en draaide zijn lichaam om naar de andere kant, en draafde met zijn hoofd in de lucht geworpen terug naar de nursery. Mightykit zou de gezichten van die twee katten nu wel eens willen zien, hun reacties. Een nieuwe speelse grijns trok over zijn gelaat toen 'ie terug bij de andere kittens arriveerde en hen één voor één bekeek. 'Heb ik iets van jullie aan of zo?' Vroeg de kater nonchalant en vouwde zijn ogen tot fijne spleetjes. Mightykit kon een aardige kitten zijn, althans trok zijn karakter meer op dat van een bad ass. Hij zou nòòit zijn Clan in de steek laten, en nooit iemand doden. Hij vond het gewoon plezant om af en toe iemand eens te plagen, hij ramde er echter nooit mee door tot iemand zou wenen, zo was hij niet. Terwijl er een lichte zucht over zijn lippen rolde draafde Mightykit de nursery binnen en keek eerst rond voor hij iets zou gaan ondernemen. Enkele Queens lagen met hun kits te slapen, of rustig te spelen. De meeste jonkies die nu nog in de nursery lagen waren nog té zwak, of té jong om naar buiten te gaan. Hij was al vier maanden oud en dus sterk genoeg om de buitenwereld te betreden. Voor een Apprentice was de kater echter nog te jong. Daar moest 'ie zekerst zes maanden oud voor zijn. Nu kon Mightykit dus nog gezellig genieten van zijn kitten tijd. Hij vouwde zijn oren moe naar achteren en zocht een stukje mos op dat dicht bij zijn moeder lag. Hij was slechts té moe om te zien of Hollystar er effectief wel lag. Aangezien ze de leider van de Clan was kon het zijn dat de poes al terug aan het werk was. De tabby kater schraapte wat mos bij een totdat het er voor hem goed genoeg uit zag, en rolde zichzelf op tot een klein pluizig bolletje. Wetend dat 'ie straks weer gewekt zou worden door meerdere kittens sloot hij zijn ogen en viel vredig in slaap, voor nu..
Omg, hij post geweldig O_O''
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| |
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys zo 4 nov 2012 - 16:21 | |
| Naar welk account kan ik een voorbeeldpost sturen voor Marblekit? |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| |
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys zo 4 nov 2012 - 16:22 | |
| oke ik ga hem zo maken =) |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| |
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| |
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys zo 4 nov 2012 - 18:03 | |
| Zachte zonnestralen schenen de Nusery in. Marblekit opende zijn ogen en keek recht voor zich uit. Rustig ging hij opstaan en verliet met kleine pasjes de Nusery. Als het Thunderclan kitten aangekomen was op de open plek keek hij om zich heen. Overal waren katten alweer druk aan het werk. Bladval was aangebroken, dat kon je merken aan de bomen die hun bladeren verloren en het weer dat kouder werd. Een zacht briesje blies door zijn korte vacht. Ergens kon Marblekit niet wachtten totdat hij apprentice zou gaan worden. Terwijl hij daaraan dacht zag hij hoe er een warrior op hem af kwam. Marblekit had nu al aan sommige warriors de grootste hekel. Ze waren altijd zo bazig, als de warrior nog dichter was gekomen, ging het kitten opstaan en trippelde zonder haast terug naar zijn moeder. Als hij daar was zag hij hoe ze nog steeds lagen te slapen. Stilletjes liep hij verder en ging op een paar staartlenges van de poes gaan liggen. Met zijn kopje op zijn pootjes keek hij naar de ingang van de Nusery en viel dan terug in slaap.
Marblekit ontwaakte terug uit zijn slaap bij het horen van zachte stappen. Onmiddellijk keken zijn blauwe ogen rond om te zien wie het was. Als het Thunderclan kitten naast zich keek zag hij dat zijn broertjes en zusjes al wakker waren. Pas als zijn moeder had gezien dat Marblekit ging opstaan liepen ze in de richting van de ingang van de Nusery. Daarna ging Marblekit opstaan en slofte verveeld achter ze aan. Op de open plek begonnen zijn broertjes en zusjes met elkaar te spelen. Een aantal dagen geleden was Marblekit een beetje de bruusk geweest met een van zijn broertjes dus lieten ze hem nu een beetje met rust. Daar had het jonge katertje eigenlijk wel spijt van. Zonder ergens specifiek zijn blik op te richten keek Marblekit rond in het Thunderclan kamp.
Sorry voor de late voorbeeldpost. Het is behoorlijk flut want ik moet nu weg... |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys zo 4 nov 2012 - 18:19 | |
| Okay ik ben nu bezig emt een VP aan het schrijven voor Mighty ik denk dat ie om 18:30 wel klaar is c: EDIT; Hier is ie c:, ik heb in tijden niet zo'n lange post geschreven. Echt een inspi katje <'3 "I am Mighty enough to keep you away from my family" De horizon steeg op en doffe zonnestralen joegen over het Windclan terrtory. Een frisse wind waaide door het landschap en nam roodbruine bladeren met zich mee. Het was inmiddels al bladval, het seizoen waar bomen hun bladeren verloren en zich klaarmaakte voor de barre en koude Bladkaal. Bladkaal was de ergste jaargetijde die er was,ijskoude sneeuw. Een ijskoude wind sneed in je gezicht en het leek wel of je vacht helemaal geen nut meer had. Mightykit die lag in de warme en knusse nursey. Walmen met de geur van warme kittenmelk dreven door de nursey heen. Queens lagen overal met hun schattige pluizebolletjes. De kleine cyperse kitten geeuwde uitbundig wat een schattig geluidje veroorzaakte. Het was een nieuwe dag, nieuwe kansen en nieuwe avonturen. Langzaam stond hij op en rekte al het slaap uit zijn ledematen. Mightykits lichtgroene ogen keken slaperig om zich heen door de nursey. Hij was vroeg wakker, de meeste kittens lagen nog lekker tegen hun moeder aangedrukt te slapen. PLots kwam er een ideetje in hem op. Aangezien de meeste nog lagen te slapen kon hij makkelijk wegsluipen."
Stiekem keek hij naar zijn moeder Hollystar, zij was de leader van de Windclan dus als hij door haar gesnapt werdt was hij echt de pineut. Voorzichtig stapte hij het zachte mosnest uit en liet zijn siblings slapend achter nast zijn moeder. Sluipend ging hij de nursey uit en keek schrikachtig om zich heen. Het was doodstil op de open plek, je kon wel zien dat sommige warriors aan het ontwaken waren in de warrior den maar dat was het dan ook. Snel en stil rende hij richting de uitgang van het camp. Hij ging richting het avontuur. Tot nu toe als zijn leven als kitten was hij alleen nog maar in het camp gebleven en er ook niet uit geweest dus hij zou wel eens willen weten hoe het elven was buiten het camp. Waarschijnlijk was het wel ijskoud aangezien het in de nursey erg warm was en op op de openplek ook al een stuk kouder was. Het cyperse katertje keek aandachtig om zich heen hij vond het tot nu toe geweldig. Een grote open vlakte met heide, er stond wel een harde en koude wind maar je had heel veel ruimte om lekker rond te dollen. Snorrend rende hij vooruit richting het dichtsbijzijnde heide. Hij had nog nooit deze bloemensoort gezien, het rook heerlijk en het was hoog. De bloemen kwamen boven hem uit dus hij was onzichtbaar. Plots rook hij een andere geur een stinkende doordringende geur die zekerweten niet kwam van de heide aangezien dat heel zoet en lekker rook. Dit rook heel zuur en goor. Nieuwsgierig draafde het katertje richting de geur, het was een stuk van het heide vandaan maar toen hij zag wat het was kromp hij in elkaar van angst. Voor hem stond een grote massieve kat die een halsband vol tanden om zijn nek had. Er was geen twijfel mogelijk deze geur kwam van deze kat vandaan.
I'll never know how it is to stay eye to eye with your murderer |
|
| |
| Onderwerp: Re: I am so sorry guys | |
| |
|
| |
|