|
|
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 22:39 | |
| Soof, Guidetti is al gemaakt :]
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 22:41 | |
| @Juul;; Can I use Otter's older pics? Like those from his sheet? Aangezien je nu een nieuws zetje hebt x3
@Icoon;; Morgen komt Eriksen >D |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 22:45 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 22:49 | |
| Ik ga maar eens naar bed. Ik moet er morgen weer vroeg uit, leuk naar je werk... XD
Weltruste :3 ! |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 22:49 | |
| - Nightfire schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Nightfire schreef:
- Zijn er behalve het topic van smoke en Night nog topics waar Gabs op moet posten xD
ik ben een beetje vergeten wat ik allemaal aan topics had xD http://warriorcats.bigforumpro.com/t6570-to-give-life-you-need-to-sacrifice-a-life Een heel belangrijk topic zelfs *wijst naar Bloodsmasher* He's yours right? Jup Pweepz, mag hij dan al komen xD @Soof Done that! Yes, volgens mij wel. Al mag hij nog niet naar Holly toegaan, ze zijn nog in het kamp c: Maar ik vraag me af hoe we dat gaan doen zonder babs/inkmask, hmm.. |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 22:52 | |
| Omg Spiderman wordt vermoord >D
|
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 22:53 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Nightfire schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Nightfire schreef:
- Zijn er behalve het topic van smoke en Night nog topics waar Gabs op moet posten xD
ik ben een beetje vergeten wat ik allemaal aan topics had xD http://warriorcats.bigforumpro.com/t6570-to-give-life-you-need-to-sacrifice-a-life Een heel belangrijk topic zelfs *wijst naar Bloodsmasher* He's yours right? Jup Pweepz, mag hij dan al komen xD @Soof Done that! Yes, volgens mij wel. Al mag hij nog niet naar Holly toegaan, ze zijn nog in het kamp c: Maar ik vraag me af hoe we dat gaan doen zonder babs/inkmask, hmm.. Miss kunnen ze Babs overhalen dat nog af te maken, maar na Night is Bloody aan de beurt dan xD He's gonna freak out like hel Maar hij is later wel bij dr <'3 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 22:54 | |
| - Nightfire schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Nightfire schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Nightfire schreef:
ik ben een beetje vergeten wat ik allemaal aan topics had xD http://warriorcats.bigforumpro.com/t6570-to-give-life-you-need-to-sacrifice-a-life Een heel belangrijk topic zelfs *wijst naar Bloodsmasher* He's yours right? Jup Pweepz, mag hij dan al komen xD @Soof Done that! Yes, volgens mij wel. Al mag hij nog niet naar Holly toegaan, ze zijn nog in het kamp c: Maar ik vraag me af hoe we dat gaan doen zonder babs/inkmask, hmm.. Miss kunnen ze Babs overhalen dat nog af te maken, maar na Night is Bloody aan de beurt dan xD He's gonna freak out like hel Maar hij is later wel bij dr <'3 Icy will hurt my poor dapple when he's there xD Dan loopt hij wel even een tijdje mank xD |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 22:57 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Nightfire schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Nightfire schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Nightfire schreef:
ik ben een beetje vergeten wat ik allemaal aan topics had xD http://warriorcats.bigforumpro.com/t6570-to-give-life-you-need-to-sacrifice-a-life Een heel belangrijk topic zelfs *wijst naar Bloodsmasher* He's yours right? Jup Pweepz, mag hij dan al komen xD @Soof Done that! Yes, volgens mij wel. Al mag hij nog niet naar Holly toegaan, ze zijn nog in het kamp c: Maar ik vraag me af hoe we dat gaan doen zonder babs/inkmask, hmm.. Miss kunnen ze Babs overhalen dat nog af te maken, maar na Night is Bloody aan de beurt dan xD He's gonna freak out like hel Maar hij is later wel bij dr <'3 Icy will hurt my poor dapple when he's there xD Dan loopt hij wel even een tijdje mank xD Rawrr Blood is gonna be pissed and worried like hell at the same time wat heb ik met engels xD |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 22:57 | |
| Maar hij heeft het toch overleeft >D
Oowh nee nu is die toch weer dood >D
|
|
| |
»Quinty« 93
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 23:01 | |
| Help, ik moet hier echt wat gaan doen. Zo meteen eerst gaan posten bij Dogdance, aangezien dat al veel te lang geleden is. |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 23:03 | |
| Ik heb met Dog al 57 posts in de RPG, ik ben trots. En is goed Burnedleaf! Neem de tijd! |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 23:06 | |
| @Dogdance Gaat lekker Ik ga nu maar eens posten met Bloody |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 23:14 | |
| |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 23:17 | |
| Okee en nu Dovesongs topic gaan starten dan maar. als er meer is waar ik op moet posten hoor ik het wel |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 23:17 | |
| @Catooh; Wauw mooi (:
Als je tijd hebt heaa... *points to Wishkit.* x3
BUT BUT. IK HEB OOK AANGEMELD FLUF x FROST <3 |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 23:19 | |
| Who x Who? ;_; //isn't following any of the topics anymore sorry lads
I'm gonna watch a movie. Don't know why but I'm sleepy and I can't sleep so. (: |
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 23:21 | |
| Hahaha xD
Zsa how would you react if Snowcrystal would die? |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 23:22 | |
| read yer pb mate
anyone a good old - could be a bad movie too - movie? Like dem old days ye know? |
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 nov 2012 - 23:24 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |