We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 nov 2012 - 14:45
Omg ik ben er klaar mee ._. Ik ben zo boos dat ik wel de computer uit het raam kan pleuren. Nee niet op jullie. Jullie begrijpen me wel. (hoop ik?) Willen jullie het verhaal horen, of denken jullie van, Nee niet weer zo'n aandachttrekker. Eerlijk zeggen...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 nov 2012 - 14:48
Wat is er Tanya? Ik wil het wel weten...
Hollyleaf
Member
Megurine Tanya 46
CAT'S PROFILE Age: WHY DO YOU WANNA KNOW THAT YOU SILLY? Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 nov 2012 - 14:52
oke, dit gebeurde er: Ik liep naar school kwam dat k*t wijf die ik echt heel erg haat en begon me uit te schelden. Ik was er nu echt klaar mee. Dus ik gaf haar een misschien iets te harde klap op der bek. Zei natuurlijk verbaast zijn... En daar voor terug kreeg ik en trap in mijn maag. Nou ik denken dat ik een inwendige bloeding heb... (Toen had ik een trucje van een vechtende warrior gedaanxd) Ik maakte een sliding onder haar benen door en gaf der een keiharde trap in der rug. Zei weg lopen, en dan komt der vriendje die en kop groter is. En die smijt me op de grond, en trapt me helemaal kapot. Nou nu zit ik thuis met en gebroken schedel, en alles in het gips. Nee dat niet, maar dus wel een gescheurde agillespees. AUW ;_;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 nov 2012 - 15:03
Awesome song gevonden voor de verhaallijn van Ziva x Shinto & Yaisa
Hollyleaf
Member
Megurine Tanya 46
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 nov 2012 - 15:04
Ahw thanks Chi en Juul ^^ Even adres zoeken >:3 Hij gaat zo dood >;3. E-mail: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pas op. Juul komt je halen met Mr.Knife moewhahahha. Jij gaat dood mensje~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>:3!!!! weet je, Op WC zijn we gewoon een grote familie. ^^.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 nov 2012 - 15:08
Hollyleaf schreef:
Ahw thanks Chi en Juul ^^ Even adres zoeken >:3 Hij gaat zo dood >;3. E-mail: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pas op. Juul komt je halen met Mr.Knife moewhahahha. Jij gaat dood mensje~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja, indeed. <3 En Mr. Knife heeft er zin in. ~ Hier, laat liet maar aan hem zien/horen namens mij. Dit is wat er hem gaat gebeuren als hij jou nog één keer aanraakt:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 nov 2012 - 15:10
Mr. Knife doet me denken aan de film die ik net heb gezien met m'n broer ._.
Hollyleaf
Member
Megurine Tanya 46
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 nov 2012 - 15:12
Chikita schreef:
Hollyleaf schreef:
Ja, indeed. <3 En Mr. Knife heeft er zin in. ~ Hier, laat liet maar aan hem zien/horen namens mij. Dit is wat er hem gaat gebeuren als hij jou nog één keer aanraakt:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 nov 2012 - 15:15
Hollyleaf schreef:
Chikita schreef:
Hollyleaf schreef:
Moewhahhahahahaha >:3
We'll, Mr. Knife is fine, but I'll take Mr. Death scythe >D
Spottedleaf
StarClan
Chi c: 2800 Actief
CAT'S PROFILE Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 nov 2012 - 15:23
Over wat gaat Soul Eater eigenlijk? :3
Honeyspots
StarClan
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me