| [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. | |
|
Marijnn is mijn naam. 16
| |
| Onderwerp: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. do 1 nov 2012 - 13:42 | |
| Hey, ik heb Forestkit net aangemaakt, ik ga nog profiel bewerken, foto neerzetten enzo.
Maar ik zoek famillie voor forestkit, hij is nog unborn :3 Clan maakt niet uit, alleen bloodclan niet sorry :3
Lijstje: Naam; Leeftijd; Wat wil je zijn; Waarom;
-------------------------------------------------- Ff plaatje zoeken en profiel bewerken. |
|
| |
34
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. do 1 nov 2012 - 14:27 | |
| Lijstje:? Naam;crystalkit :3 Leeftijd;2 uur Wat wil je zijn;warrior Waarom;lijkt zo cool
ziva |
|
| |
Marijnn is mijn naam. 16
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. do 1 nov 2012 - 14:31 | |
| Crystalkit.
Ik wil je wel als mijn zusje, maar dat moet je dan in vullen bi wat wil je zijn: Je kunt geen warrior zijn als je pas 2 uur bent. Je moet 6 manen zijn om apprentice te worden ;p. nog 1 ding: wil je ook unborn zijn dan zoeken we nu nog ouders en dan miss geboortetopic? :3 En in welke clan ga je ? :3 |
|
| |
34
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. do 1 nov 2012 - 14:37 | |
| okee ik word unborn en dan miss geboortetopic ik denk riverclan. ziva |
|
| |
34
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. do 1 nov 2012 - 14:44 | |
| ik ben unborn
Edit Moonstripe: Gelieve niet te dubbelposten! Hier is het edit knopje voor, en de berichten bevatten bovendien dezelfde inhoud. ziva |
|
| |
Marijnn is mijn naam. 16
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. do 1 nov 2012 - 14:45 | |
| Oke, dan ga ik foresttail bij riverclan aanmeldtopic zetten, nu nog ouders vinden voor ons xD
:3 |
|
| |
Megurine Tanya 46
| CAT'S PROFILEAge: WHY DO YOU WANNA KNOW THAT YOU SILLY?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. do 1 nov 2012 - 14:48 | |
| Naam; Hollyleaf Leeftijd; 23 Moons Wat wil je zijn; Moeder Waarom; Omdat het leuk is xDD |
|
| |
34
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. do 1 nov 2012 - 14:49 | |
| hoe doe je een aanmeldtopic ziva |
|
| |
Marijnn is mijn naam. 16
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. do 1 nov 2012 - 14:53 | |
| Crystal kit. Ik zal laten zien hoe. Je gaat naar index , dan staat bij algemeen: Clans. Daar klik je op, dan klik je op de riverclan. Dan zie je het aanmeldtopic van de Riverclan ergens staan. Vul het lijstje in, en wacht dan tot je geaccepteert word. Als je het niet snapt, ik kan een linkje sturen.
Hollyleaf je mag moeder zijn ^.^ zodra ik en crystalkit in de RC zitten kan iemand van ons geboortetopic maken. Ik zet je ff bij ouders op profiel.
EDIT: we moeten wachten tot we geaccepteert zijn :c |
|
| |
Marijnn is mijn naam. 16
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. za 10 nov 2012 - 19:13 | |
| JAY we zitten in de RC. Alleen holyleaf nog niet.
Holyleaf als je niet in de RC wil, moeten we een andere moeder zoeken. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. za 10 nov 2012 - 22:33 | |
| Foresttail, gelieve niet te dubbelposten. Hier hebben we een edit knopje voor.
- Moonstripe |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Broertjes & zusjes & ouders voor Forestkit. | |
| |
|
| |
|