Kun je tips geven (if you want)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Applejack
Member
Kun je tips geven (if you want) DPKsfdL
Annemeike
20

CAT'S PROFILE
Applejack
BerichtOnderwerp: Kun je tips geven (if you want)   Kun je tips geven (if you want) Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 12:53

Ach ik RPG langer, maar tips kunnen geen kwaad, right? Wil je meedoen mag het.

Tuurlijk. Moest zij weer hebben. Applejack trok zich walgend uit een diepe oude modderpoel. Ze proestte een golf modderwater uit en ging hijgend op de kant liggen. Een blaadje viel uit de boom, en Applejack sloeg er boos naar. Een klauw doorboorde het blad en toen zat het muurvast aan haar poot. Hoe vaak ze ook schudde, hij bleef vastzitten. 'Verdorie!' snauwde ze terwijl ze haar poot panisch heen en weer schudde, zonder enig resultaat. Ze grauwde gefrustreerd. Ze haatte deze dag. Alles ging gewoon mis. Waarom in de naam van StarClan ging alles mis? Ze hoorde wat achter zich. 'Wie is daar?' mauwde ze licht snauwend

I know geen inspi. Een tip voor mezelf: uitgebreid schrijven -.-"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Kun je tips geven (if you want)   Kun je tips geven (if you want) Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 13:28

Uhm ik heb wel wat tips.

-Beschrijf wat meer de omgeving, waar je nu bent, of het nacht is of juist dag, of het koud of warm is. Voorbeeld: Het was maanhoog en het was erg fris. Deze dag zou het gelukkig wel warmer worden. Dawnheart liep door het bos. Ze was opweg naar de tweebeenplaats.

-Beschrijf iets meer hoe je kat zich voelt. Voorbeeld: Dawnheart was zo boos! Deze dag gebeurde alleen maar ongelukken. Ze werd vroeg wakker gemaakt, ze kon niks vinden om te jagen. Waarom ging alles mis? Ze liep maar boos terug naar het kamp. Ze haatte deze dag.

Kun je tips geven (if you want) W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Applejack
Member
Annemeike
20

CAT'S PROFILE
Applejack
BerichtOnderwerp: Re: Kun je tips geven (if you want)   Kun je tips geven (if you want) Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 13:44

Dat bedoelde ik met uitgebreider schrijven ^^. En ik had ook nie veel tijd, mijn leraar bio wou me betrappen met Ipadden...
Dawnheart
Member
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Kun je tips geven (if you want)   Kun je tips geven (if you want) Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 14:08

Haha oke ;p.
Zal ik ook meedoen? Heb misschien wel wat inspi.

Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Applejack
Member
Annemeike
20

CAT'S PROFILE
Applejack
BerichtOnderwerp: Re: Kun je tips geven (if you want)   Kun je tips geven (if you want) Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 15:04

Ja oké Razz
Dawnheart
Member
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Kun je tips geven (if you want)   Kun je tips geven (if you want) Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 15:09

Dawnheart liep rond. Het was zonhoog, en lekker warm. Ze rook oppeens een onbekende kat. En ook rook ze modder. Ze merkte dat de kat haar gehoord had 'Wie is daar?' hoorde ze. Ze liep naar de modderpoel. Ze stond voor een kat die daar in was gevallen, dacht ze tenminste. Zo leek het toch. 'Hallo' miauwde dawnheart. 'Ik ben dawnheart. Als je mij niet aanvalt val ik jou ook niet aan.' Ze wachtte rustig af wat de kat ging zeggen.

Ps: Ik heb een vraag: in wiens territorium zijn we en waar zijn we XD.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Kun je tips geven (if you want)   Kun je tips geven (if you want) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: