|
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: We Made It For Her! wo 31 okt 2012 - 19:59 | |
| We Made It For Her! Misschien denk je nu, WTF waar gaat dit 'evenement' over? Nou, ik zat pas te lezen op een forum, een meisje haar hond is erg ziek. Er was een wedstrijd met de naam, ik mag. Het was daar dus de bedoeling dat je bv vraagt, mag ik een bewerking. Diegene na jou zegt dan of je die krijgt ja/nee en vraagt dan zelf wat. Nou, dat meisje voor mij vroeg dus een bewerking van haar zieke hond, en ze ging plaatjes sturen naar diegene die wat wilde maken. Omdat ik het echt sneu vind dacht ik misschien willen die toffe mensjes van WC me helpen! Ik had op haar vraag dus 'ja' gezegt. Morgen stuurt ze plaatjes naar me op. Ik hoop dat mensen me willen helpen. Eigenlijk mag je van alles maken, tekeningen, een gedicht, bewerkingen, manipulaties, RL tekeningen noem maar op. Ik geef binnenkort de naam+het geslacht van haar hondje. Foto's van haar hond- Ze had niet veel, but...:
IK DOE MEERL Naam: Wat ga ik maken: Wat vind je van deze actie: Meedoeners;~ Julia ~ Bo ~ Floriske INGELEVERD~ Lyan ~ Katero ~ Annemeike ~ Cato ~ Christy (Chii) ~ Floor INGELEVERD~ Juul INGELEVERD~ Jazz ~ Nele INGELEVERD~ Maria ~ Jinte
Laatst aangepast door Bravesoul op za 5 jan 2013 - 17:05; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! wo 31 okt 2012 - 20:03 | |
| Wat zielig... Ik wil wel wat proberen. Ik ben niet zo heel goed, maar ga mijn best doen.
RL Naam: Julia Wat ga ik maken: Manipulatie Wat vind je van deze actie: Lief <3 ! |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! wo 31 okt 2012 - 20:07 | |
| Fijn! Alle beetjes helpen! |
|
| |
Guidetti From Manchester City, Formely Feyenoorder 53
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! wo 31 okt 2012 - 20:52 | |
| RL Naam: Bo Wat ga ik maken: Ook een Manipje <3 Wat vind je van deze actie: AMG ZO ZIELIG VOOR HAAR D= ik ga echt mijn best voor der doen <3 |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! wo 31 okt 2012 - 21:16 | |
| RL Naam: Floriske Wat ga ik maken: Ook een manip (denk ik) Wat vind je van deze actie: Ik vind het een hele aardige actie |
|
| |
Badass Ly' 112
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! wo 31 okt 2012 - 21:18 | |
| RL Naam: Lyan Wat ga ik maken: Manip <3 Wat vind je van deze actie: Goed, ik vind het echt erg wanneer je hond ziek is... Met honden heb je snel een goede band opgebouwd... |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! wo 31 okt 2012 - 21:25 | |
| Bedankt mensen! Echt bedankt!!! |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! do 1 nov 2012 - 17:45 | |
| DP: De naam van de hond is Tenderly
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! do 1 nov 2012 - 17:50 | |
| RL Naam: Katero Wat ga ik maken: Tja, ehh... Dat zie ik wel als ik d'r aan begin Wat vind je van deze actie: Lief, en erg goed
|
|
| |
Annemeike 20
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! do 1 nov 2012 - 17:53 | |
| RL name: Annemeike Wat ga ik maken: tekening + bewerkte foto Wat vind je van deze actie: Super tof! Geweldig als je wilt/mag helpen! |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! do 1 nov 2012 - 18:51 | |
| IK DOE MEE RL Naam: Cato Wat ga ik maken: Manip of tekening Wat vind je van deze actie: Super ^^ |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! do 1 nov 2012 - 18:54 | |
| RL Naam: Christy Wat ga ik maken: Wss een bewerking (Ik kan niks tekenen ofz want kheb geen tekentablet xd) Wat vind je van deze actie: Vriendelijk & lief qq |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! di 6 nov 2012 - 20:46 | |
| RL Naam: Floor Wat ga ik maken: Manipje Wat vind je van deze actie: Fantastisch,Ik denk wel dat het het meisje wel gaat helpen |
|
| |
Daan :3 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! za 17 nov 2012 - 19:59 | |
| - Ze had niet veel, but...:
|
|
| |
In de Puuuuuut 86
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! za 17 nov 2012 - 20:03 | |
| RL Naam: Juul. Wat ga ik maken: Gedicht & Tekening. Wat vind je van deze actie: Wat zielig voor dat meisje, ik wil haar graag helpen er weer bovenop te komen! <3 |
|
| |
Floor 153
| |
| |
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! ma 19 nov 2012 - 19:09 | |
| Ik heb iets gemaakt en ik hoop dat ze er blij mee is: - Spoiler:
|
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! ma 19 nov 2012 - 19:10 | |
| Bedankt mensen allemaal! Als iedereen wat heeft ga ik der alles in 1x sturen!! |
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! do 22 nov 2012 - 20:28 | |
| ^^ Zijn er meer mensen die al wat hebben? |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! do 22 nov 2012 - 21:08 | |
| RL Naam: Jazz Wat ga ik maken: Gedicht & Tekening Wat vind je van deze actie: Super cuteeh |
|
| |
| Onderwerp: Re: We Made It For Her! | |
| |
|
| |
|