6
| |
| Onderwerp: [RPG] Daylight Demons wo 31 okt 2012 - 18:17 | |
| Daylight Demons
:. Daylight Demons is een RPG waar je een engel speelt. Elke engel heeft 3 krachten + een dierlijke vorm. Ook zijn er twee groepen. Deze twee groepen worden gekozen zodra en genoeg leden zijn. Deze groepen voerden vroeger veel oorlog. Vroeger waren er 8 groepen, waar er nu nog maar 4 van over zijn. Ze dachten zelf allemaal dat ze de goede kant op gingen. Goed en slecht waren de rangen. Ze hadden verschillende namen. Ook hadden ze andere leefstijl en andere krachten. De slechte hadden bijvoorbeeld meer vuur engelen. De engelen hebben ook speciale rangen. Zo is er een de leider, een ander de bèta, en een ander de normale. Ook zijn er de leerlingen. Later ontdekten de engelen dat elke engel een dierlijke vorm had. Sommige konden ze kiezen als ze 8 jaar waren, andere kregen ze van hun ouders. Maar niet iedereen zat in een groep. Die personen heten de Hirso. Dat was een hele oude taal voor 'zwerveling'. De engelen leven niet in een paleis. Nee, ze leven in hutten die ze zelf bouwen. Natuurlijk kunnen ze ook vliegen. Maar niet alle engelen hebben vleugels. Ze kregen goede kleren door sommige engelen die wat met kleren maken als kracht hadden. Het is maar de keus.
Naam: Daylight Demons Waar gaat het over: Lees ^ Eventuele banner: zie boven. Mijn acc's: Sifa Link: http://daylightdemons.actieforum.com/privmsg
|
|
6
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Daylight Demons wo 31 okt 2012 - 20:02 | |
| Alsjeblieft mensen, registreer je :c |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [RPG] Daylight Demons wo 31 okt 2012 - 20:30 | |
| Stripedkit, nog één keer en ik sluit dit topic! Dat er niet meteen mensen reageren geeft jou niet het recht om meteen al te gaan dubbelposten. De meeste fora reageert ook niet meteen iedereen op! |
|
6
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Daylight Demons wo 31 okt 2012 - 21:10 | |
| Sorry, het spijt me echt vreselijk. Ik zal het niet meer doen. |
|
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Daylight Demons do 1 nov 2012 - 14:21 | |
| het is een mooie site maar ik intereseer me niet zo in engels leuk gedaan XD mooie kleurtjes! |
|
Tara 176
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Daylight Demons di 13 nov 2012 - 20:13 | |
| We hebben meer leden nodig. Als er geen meer leden komen, kunnen de groepen niet worden gemaakt/gekozen en duurt dit ook veel langer. Wees dus snel en maak een groep! |
|
Tara 176
| |
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Daylight Demons | |
| |
|