|
|
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle vr 2 nov 2012 - 19:45 | |
| Geaccepteerd! Welcome to the castle!
Zo, het stroomt al lekker vol! (: Ik zit nog iets te bedenken om de betrouwbaarheid van On Trial's te beoordelen... Hoe betrouwbaarder de on trial in Aka's ogen namelijk, hoe makkelijker hij de kerkers uit zal komen. |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle za 3 nov 2012 - 17:52 | |
| Sorry, ik meld me af met Sarah. Ik ga minderen, dus heb ik besloten mn FanClan accs bijna allemaal op te geven, en er maar een paar te houden.
Ik wil nml ook niet dat ik inactief word in deze Clan ~ |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle za 3 nov 2012 - 17:55 | |
| Oh oké, jammer. Ik zal je van de lijst halen. |
|
| |
a Directioner<3 43 Actief
| |
| |
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle za 1 dec 2012 - 17:32 | |
| Oh wauw, het leeft nog. Ik zal je op de lijst zetten! |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle di 11 dec 2012 - 9:00 | |
| Ik ga Curse of the Castle een beetje omgooien en wat 'duisterder' maken. Ook om het een beetje te ontmoedigen om een On Trial te worden. Geen zorgen huidige on Trial's, jullie krijgen nog de mogelijkheid om te switchen zodat jullie alvast gewoon leden van de groep zijn voordat de veranderingen in gaan, omdat het anders ietwat oneerlijk zou zijn. Het gaat nog heel eventjes duren voordat de veranderingen in gaan, omdat ik het ietwat druk heb. |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle vr 21 dec 2012 - 23:39 | |
| Naam: Stone Geslacht: Kater Rang: Hier geen hoge rang invullen. Als je knight invult, is je trial al geweest en ben je geslaagd. Kitten Oorsprong: kat Gewenste hoge rang: Healer Uiterlijk: Lichtgrijs met zwarte vlekken Speler: Stonepaw
|
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle za 29 dec 2012 - 17:31 | |
| Naam: Alice Geslacht: Poes Rang: Kitten Oorsprong: Kat Gewenste hoge rang: Deputy Uiterlijk: Pikzwarte kitten met lichtblauwe oogjes Speler: Wishpaw Foto: |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle vr 29 maa 2013 - 17:51 | |
| Ik wil niet aandringen, maar ik wil vragen of je kan overwegen om mij aan te nemen |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 12:34 | |
| Curse of the Castle is heropend. Je mag je katten weer aanmelden! (Graag zelfs:3)
Ik ben nog even de regels voor On-trials (Oftewel, de Cursed Ones) aan het aanpassen, dat houdt in dat ze een kans hebben te sterven bij hun trial (Doormiddel van een dobbelsteen, een kans van 1 op 4 dat je on trial sterft) Dit is om te ontmoedigen een on trial te nemen en om wat spanning erin te drukken. Maar, als je actief bent in Curse of the Castle en als de katten je mogen in de voting (Tja, wat is dat?(A)), heb je kans dat je niet op trial hoeft.
Dit wordt allemaal nog uitgelegd~! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 13:11 | |
| Naam: Lightning Geslacht: Poes Rang: On Trial/Cursed one Oorsprong: Mens Gewenste hoge rang: Nope xD Uiterlijk: Flamepoint poes met ijsblauwe ogen. Speler: Fireheart Foto: Komt later wel xD
(yeah I just had to xD Leuk met dat 'of ze je mogen' gedeelte.. Good luck, Light xD) |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 13:13 | |
| Foto is niet meer nodig trouwens Ik gebruik geen foto's meer. Accepted though~! |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 15:12 | |
| Naam: Borz Geslacht: kater Rang: knight Oorsprong: Kat Gewenste hoge rang: healer Uiterlijk: wit met een zwarte borst en zwarte oren Speler: Hawkfeather |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 15:49 | |
| Voor nu zet ik je bij de knights, over hoge rangen beslis ik later. Welcome in the Castle! |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 16:49 | |
| Naam:Saar Geslacht: Poes Rang: On trial Oorsprong: Mens Gewenste hoge rang: Eigenlijk wil ik geen hoge rang, dat past niet echt bij der karakter :3 Uiterlijk: Een bruine kortharige poes. Ze is vrij klein en ietwat mollig, met een lange staart. Ze heeft mooie bruine ogen maar een te rond gezicht. Katers pesten haar vaak, andere poezen kijken niet naar haar om. Een beetje een eenling, maar dat vind ze niet erg. (ok, nu begin ik eerder het karakter te omschrijven:3) Speler: Leafheart |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 16:52 | |
| Geaccepteerd! Welkom in het kasteel! Houd er rekening mee dat on trials kans hebben te sterven tijdens hun trial! Verder heb ik een leuke Curse of the Castle button voor leden xD - Code:
-
[url=http://www.warriorcatsnl.com/t8264-the-curse-of-the-castle][img]http://i44.tinypic.com/34xhx6s.gif[/img][/url] |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 18:04 | |
| cool :3 mogen we gewoon beginnen?
|
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 18:11 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 19:21 | |
| Damn -.- Ik had een hele lijst. Heb ik die weg geklikt. D'; Naam: Arrow Geslacht: Poes Leeftijd: 18 moons Rang: Knight Oorsprong: Mens Gewenste hoge rang: Deputy Uiterlijk: Bruin/grijze tabby met korte haren en amber kleurige ogen. Toen ze nog mens was waren deze groen. Na de transformatie zijn deze heel langzaam amber geworden. Speler: Nightpaw' (Bregje) Deze dingen heb ik er zelf aan toegevoegd. Dat leek me wel handig ^^ Innerlijk: Arrow is een van de weinige katten die een beetje begrip toont voor de Trial`s. Ze is een van de katten die de nieuwelingen in de gaten houd. Daar door ziet ze veel pijnlijke dingen. Dit maakt haar sterker, maar ergens ook een beetje zwakker. Arrow kan een beetje afstandelijk zijn. Maar ze is nooit echt gemeen. Ze heeft weinig banden en verstopt zich het grootste gedeelte van de tijd. Ze kent alle verstop plekjes in en rond het kasteel. Als iemand haar door krijgt tijdens het spioneren schiet ze als een pijl uit een boog weg. Vandaar haar naam die ze gekregen heeft. Ze gaat graag op onderzoek maar waagt het bijna nooit meer een gebouw in te gaan. Geschiedenis: Lisa is 10 jaar wanneer het gebeurt. Ze is erg benieuwd naar het verlaten kasteel in de buurt van haar dorp. Met haar vrienden gaat ze op onderzoek uit. In de tuin vinden ze niks. Dus besluiten de vrienden een kijkje in het kasteel te nemen. Lisa, kat en kat* vallen direct flauw als ze het kasteel in lopen. Één van de vrienden weet te ontsnappen. Na een week komt die vriend terug. De drie hebben hun transformatie ondergaan en zijn katten geworden. Ze willen hun vriend al de pijn besparen en jagen haar weg. *Kat= een van haar weinige vrienden. Dit was degene waar mee ze het kasteel in was gelopen. Ik zoek hier 2 personen/katten voor. Ik heb btw een foto van haar uiterlijk: http://www.deviantart.com/art/Macha-207023213
Laatst aangepast door Nightpaw' op do 15 aug 2013 - 14:07; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle wo 14 aug 2013 - 20:00 | |
| Geaccepteerd! Welcome to the castle! |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Curse of the Castle | |
| |
|
| |