Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ravalira
Member
Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) DPKsfdL
Esmee
349
Actief

CAT'S PROFILE
Ravalira
BerichtOnderwerp: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimema 29 okt 2012 - 18:09

Hoi, ik heb een paar accs waar ik echt niets mee doe.
Je mag ze zo overnemen, als je ze maar een beetje actief houd =)
Btw zet ze niet meteen weer op de accountmarkt, tenzij je er na een tijdje echt helemaal geen inspi voor hebt. (Ik wil dan wel meebeslissen)

Cabron

Cabron is een moordlustige Bloodclan kater, met een zwart hart. De liefde zal hij waarschijnlijk nooit vinden. Verder heb ik zijn krakter niet echt uitgedacht, die mag je wel een beetje veranderen maar niet te veel. Zijn uiterlijk wil ik wel graag behouden en de naam ook. Hij heeft geen verdere familie, deze kan je zoeken. Dit account mag zo overgenomen worden, de enige eis is dat je actief blijft. {VOORBEELDPOST MAG}
Geintresseerden:

Donna

Dat is een kat met een duistere geschiedenis.Donna is ook een Bloodclan poes, maar met een ander karakter. In tegenstelling tot Cabron - en wonder boven wonder - heeft Donna een opgewekt karakter, met totaal niet Bloodclan-achtige trekjes. Zo is ze bijvoorbeeld altijd vrolijk en ze houd van de natuur. Bij dit account heb ik meer eisen, want de naam betekent veel voor me en het karakter ook. Dus liever niets veranderen voordat je met mij overlegt hebt. Familie zoeken mag je sowiezo wel doen. Je moet haar goed actief houden en goede posten maken. {VOORBEELDPOST MOET}
Geintresseerden:

Naughtypaw

Naughtypaw is een drukke, nieuwschierige Shadowclan kater. Zijn ouders zijn Raindrop en Blacksky. Hij is heel erg leergierig, maar kan dan ook al vele trucjes. Hij werd getraind door Aqualight, maar hoogstwaarschijnlijk moet je opzoek naar een nieuwe mentor. Familie heeft hij al dus die hoef je niet te zoeken. je moet actief blijven, en redelijk goede posts maken. {VOORBEELDPOST MAG}
Geintresseerden:
- Daan
- Anne

Dat was het, later voeg ik meer accounts toe Wink

Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) B3tms4
x:

Laatst aangepast door Ravalira op wo 31 okt 2012 - 20:38; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxsong
Member
Babs
339

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxsong
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimema 29 okt 2012 - 19:20

Naughtypaw lijkt me wel wat :}

A calm and cooling motion
It's shaking off my tension
Surprise, surprise
It's called being alive

Desertpaw
Member
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimema 29 okt 2012 - 20:10

ik zou naughtypaw wel willen [ik heb eigenlijk al zat accs, maar ik moet nog een shadow]

Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Ravalira
Member
Esmee
349
Actief

CAT'S PROFILE
Ravalira
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimema 29 okt 2012 - 20:25

Oke, jullie staan bij de geinteseerden =D
(Ik ga snel kiezen hoor!)

x:

Foxsong
Member
Babs
339

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxsong
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimema 29 okt 2012 - 20:35

Jeah >D

A calm and cooling motion
It's shaking off my tension
Surprise, surprise
It's called being alive

Snowberry
Member
Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) FewOwJk
Esmee
83
Actief
Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowberry
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 19:43

So, even de uitslag doorgeven, jullie hebben lang genoeg gewacht
Sorry voor de andere, deze was net iets geschikter Wink

En de winnaar
Is..:
Naar welk account moet ik het ww sturen?

Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) 28tyvrt
Beautypetal
Member
Kiana
55
Actief

CAT'S PROFILE
Beautypetal
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 20:30

ik zou wel Cabron wel willen (ik ga waarschijnlijk binnenkort een accje weg doen omdat die zwaar gecrasht is...) en ik wil graag noch een bloedclan kat verder beloof ik dat ik me aan de voorwaarden zou houden.

Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Bgv1qr
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 20:32

Jeah en doe maar naar Bravepaw :3 Very Happy

Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) 124h6js
Ravalira
Member
Esmee
349
Actief

CAT'S PROFILE
Ravalira
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 20:39

Gedaan ^^

@Stijn, je mag Cabron x3
Ik stuur je het ww

x:

crystalkit
Member
34

CAT'S PROFILE
crystalkit
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 14:32

ik wil graag donna

Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Avapp

ziva
Aurora
Member
Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 16:18

Wil je me dan even een voorbeeldpost sturen?
(Heb je ook andere accounts?)

Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Av4sw0
Beautypetal
Member
Kiana
55
Actief

CAT'S PROFILE
Beautypetal
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 19:14

ravalira ik heb het WW van cabron noch steeds niet gekregen (ik krijg het via de PM toch?) Very Happy

Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Bgv1qr
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!)   Aangeboden accounts (Moeten dringend weg!) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: