|
|
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:23 | |
| |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:24 | |
| I can't imagine that writing bullshit is that difficult |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:24 | |
| Over tien jaar zal ik niet meer in Nederland wonen. Ik ben geëmigreerd naar Amerika en heb daar mijn studie aan de kunstacademie voltooid. Tijdens deze studie heb ik mijn vriend en tegenwoordig ook verloofde ontmoet. Samen leven we in een appartement in New York al is het plan er om terug te gaan naar Nederland.
We zijn nu al enkele tijd bezig en hebben we een leuk vrijstaand huis gevonden in de omgeving van Edam/Volendam een plek waar ik altijd al heb willen wonen. Ook heb ik via mijn baas een baan weten te krijgen bij een reclamebureau in Amsterdam. Het zal beter betalen dan waar ik nu werk en wil graag rekening houden met mijn kinderwens wat betekend dat ik vrij ben om een kind te krijgen en te onderhouden de eerste vijf jaar dat ik hier werk. Iets wat perfect uitkomt sinds ik er achter ben gekomen dat ik zwanger ben.
Dit is ook de reden waarom ik terug wil verhuizen naar het koude Nederland. Ik wil dat mijn kind, zoon of dochter opgroeit in het land waar ik ben opgegroeid. Maar het liefst van alles wil ik dat mijn vader en moeder troste grootouders kunnen zijn. De tijd dat ik van ze gescheiden ben geweest heeft mij veel pijn gedaan. Dat is de rede waarom ik New York zal verlaten.
In het nieuwe jaar, het jaar 2023 zullen we intrek nemen in het pand. Mits de gehele loop van de koop goed gaat.
DERP |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:26 | |
| |
|
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:27 | |
| Okey :3 aangezien we het anders zonder medicine cat moeten doen x[ |
|
| |
| |
| |
|
| |
Marieke 273 Actief
| |
| Ik heb een idee voor een FanClan.. maar eigenlijk kan ik er ook een RPG over maken met mensen in plaats van katten... |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:32 | |
| DERP:
Over tien jaar zal ik niet meer in Nederland wonen. Ik ben geëmigreerd naar Amerika en heb daar mijn studie aan de kunstacademie voltooid. Tijdens deze studie heb ik mijn vriend een knappe gespierde jonge man met donkere haren en bruine ogen ontmoet. Na een romantisch aanzoek tegenwoordig ook verloofde. Samen leven we in een appartement in New York al is het plan er om terug te gaan naar Nederland.
We zijn nu al enkele tijd bezig en hebben we een leuk vrijstaand huis gevonden in de omgeving van Edam/Volendam een plek waar ik altijd al heb willen wonen. Ook heb ik via mijn baas een baan weten te krijgen bij een reclamebureau in Amsterdam. Het zal beter betalen dan waar ik nu werk en wil graag rekening houden met mijn kinderwens wat betekend dat ik vrij ben om een kind te krijgen en te onderhouden de eerste vijf jaar dat ik hier werk. Iets wat perfect uitkomt sinds ik er achter ben gekomen dat ik zwanger ben.
Dit is ook de reden waarom ik terug wil verhuizen naar het koude Nederland. Ik wil dat mijn kind, zoon of dochter opgroeit in het land waar ik ben opgegroeid. Maar het liefst van alles wil ik dat mijn vader en moeder troste grootouders kunnen zijn. De tijd dat ik van ze gescheiden ben geweest heeft mij veel pijn gedaan. Dat is de rede waarom ik New York zal verlaten.
Een heel belangrijk ding in mijn leven zijn ook mijn vrienden. Ook al heb ik hier van mijn studie vele Amerikaanse vrienden overgehouden zijn mijn maten in Nederland nog steeds heel belangrijk voor me en we Skypen ook nog dagelijks. Mijn vrienden wie ik via het wonderbaarlijke internet heb ontmoet. Ik mis ze nog steeds elke die ik niet bij ze kan doorbrengen. Ook al ben ik met sommige uit elkaar gegroeid zijn de meeste nog steeds stalkers zonder wie ik niet zou kunnen leven.
Ze helpen me als ik down ben en lachen met me als ik vrolijk ben. Hoe vaak ik dan ook als een klein kind ruzie met ze kan hebben staan ze aan het eind van de dag toch altijd voor me klaar en dat is iets waar ik ze nooit genoeg voor kan bedanken. Naast mijn ouders, mijn verloofde, mijn broer en zus zijn hun het belangrijkste in mijn leven.
In het nieuwe jaar, het jaar 2023 zullen we intrek nemen in het pand. Mits de gehele loop van de koop goed gaat. Maar dat is iets wat altijd onzeker zal blijven, de toekomst is onzeker en soms kunnen je dromen niet uitkomen. Maar ik ben er van overtuigd dat je je vast moet grijpen aan het geen waar je van houd. De rest.. De rest is enkel een bijzaak.
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:33 | |
| Ik zal maar eens aan het eten beginnen... |
|
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:38 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:40 | |
| - Foxsong schreef:
- Bah, ruik macaronie...
Serieus? xD wij eten Spaghetti |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:41 | |
| Ik ben hutspot aan het maken XD |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:43 | |
| Yeah light blue balloon <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:44 | |
| Ik wordt nog jaloers op al die ballonetjes |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:47 | |
| Ik ga het erger maken xD ik heb er in totaal 2, voor beide Snow's |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:48 | |
| *give me* Haha nee grapje XD . Ik zal even kijken of het goed gaat met het eten, voordat het over kookt . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:50 | |
| |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:50 | |
| Op de Boekenbeurs heb ik:
- Feestmaal voor Kraaien
- Sherlock Season 2
- Wereld van Tolkien
- Fabeldieren en waar ze te vinden zijn
gekocht 8D *Happy dance* |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:52 | |
| Amg The Curse of the Castle is awesome <33 |
|
| |
x 24
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 okt 2012 - 17:54 | |
|
| H U N T E D S O U L
meeh ish trots Yvanne is awesome!
|