Algemene Onzin Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Foxsong
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 DPKsfdL
Babs
339

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:23

@Wazz, jij bespeeld toch de medicine cat van Riverclan? Zou je mss even kunnen zeggen of je mee wilt doen aan het verhaallijntje van Fox?? http://warriorcats.bigforumpro.com/t8224p15-a-long-story-with-blood#200143
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkiller
Member
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:24

I can't imagine that writing bullshit is that difficult
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:24

Over tien jaar zal ik niet meer in Nederland wonen. Ik ben geëmigreerd naar Amerika en heb daar mijn studie aan de kunstacademie voltooid. Tijdens deze studie heb ik mijn vriend en tegenwoordig ook verloofde ontmoet. Samen leven we in een appartement in New York al is het plan er om terug te gaan naar Nederland.

We zijn nu al enkele tijd bezig en hebben we een leuk vrijstaand huis gevonden in de omgeving van Edam/Volendam een plek waar ik altijd al heb willen wonen. Ook heb ik via mijn baas een baan weten te krijgen bij een reclamebureau in Amsterdam. Het zal beter betalen dan waar ik nu werk en wil graag rekening houden met mijn kinderwens wat betekend dat ik vrij ben om een kind te krijgen en te onderhouden de eerste vijf jaar dat ik hier werk. Iets wat perfect uitkomt sinds ik er achter ben gekomen dat ik zwanger ben.

Dit is ook de reden waarom ik terug wil verhuizen naar het koude Nederland. Ik wil dat mijn kind, zoon of dochter opgroeit in het land waar ik ben opgegroeid. Maar het liefst van alles wil ik dat mijn vader en moeder troste grootouders kunnen zijn. De tijd dat ik van ze gescheiden ben geweest heeft mij veel pijn gedaan. Dat is de rede waarom ik New York zal verlaten.

In het nieuwe jaar, het jaar 2023 zullen we intrek nemen in het pand. Mits de gehele loop van de koop goed gaat.

DERP
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:26

Foxsong schreef:
@Wazz, jij bespeeld toch de medicine cat van Riverclan? Zou je mss even kunnen zeggen of je mee wilt doen aan het verhaallijntje van Fox?? http://warriorcats.bigforumpro.com/t8224p15-a-long-story-with-blood#200143

Ik moet heel even kijken hoe dat gaat lopen met Night ^^
Want ik was bezig wat voor haar te bedenken enzo.
Foxsong
Member
Babs
339

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:27

Okey :3 aangezien we het anders zonder medicine cat moeten doen x[
Snowkiller
Member
890
Actief

CAT'S PROFILE
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:27

Pretty song <3
Showtime
Member
Marieke
273
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Showtime

Ik heb een idee voor een FanClan.. maar eigenlijk kan ik er ook een RPG over maken met mensen in plaats van katten...
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:32

DERP:

Over tien jaar zal ik niet meer in Nederland wonen. Ik ben geëmigreerd naar Amerika en heb daar mijn studie aan de kunstacademie voltooid. Tijdens deze studie heb ik mijn vriend een knappe gespierde jonge man met donkere haren en bruine ogen ontmoet. Na een romantisch aanzoek tegenwoordig ook verloofde. Samen leven we in een appartement in New York al is het plan er om terug te gaan naar Nederland.

We zijn nu al enkele tijd bezig en hebben we een leuk vrijstaand huis gevonden in de omgeving van Edam/Volendam een plek waar ik altijd al heb willen wonen. Ook heb ik via mijn baas een baan weten te krijgen bij een reclamebureau in Amsterdam. Het zal beter betalen dan waar ik nu werk en wil graag rekening houden met mijn kinderwens wat betekend dat ik vrij ben om een kind te krijgen en te onderhouden de eerste vijf jaar dat ik hier werk. Iets wat perfect uitkomt sinds ik er achter ben gekomen dat ik zwanger ben.

Dit is ook de reden waarom ik terug wil verhuizen naar het koude Nederland. Ik wil dat mijn kind, zoon of dochter opgroeit in het land waar ik ben opgegroeid. Maar het liefst van alles wil ik dat mijn vader en moeder troste grootouders kunnen zijn. De tijd dat ik van ze gescheiden ben geweest heeft mij veel pijn gedaan. Dat is de rede waarom ik New York zal verlaten.

Een heel belangrijk ding in mijn leven zijn ook mijn vrienden. Ook al heb ik hier van mijn studie vele Amerikaanse vrienden overgehouden zijn mijn maten in Nederland nog steeds heel belangrijk voor me en we Skypen ook nog dagelijks. Mijn vrienden wie ik via het wonderbaarlijke internet heb ontmoet. Ik mis ze nog steeds elke die ik niet bij ze kan doorbrengen. Ook al ben ik met sommige uit elkaar gegroeid zijn de meeste nog steeds stalkers zonder wie ik niet zou kunnen leven.

Ze helpen me als ik down ben en lachen met me als ik vrolijk ben. Hoe vaak ik dan ook als een klein kind ruzie met ze kan hebben staan ze aan het eind van de dag toch altijd voor me klaar en dat is iets waar ik ze nooit genoeg voor kan bedanken. Naast mijn ouders, mijn verloofde, mijn broer en zus zijn hun het belangrijkste in mijn leven.

In het nieuwe jaar, het jaar 2023 zullen we intrek nemen in het pand. Mits de gehele loop van de koop goed gaat. Maar dat is iets wat altijd onzeker zal blijven, de toekomst is onzeker en soms kunnen je dromen niet uitkomen. Maar ik ben er van overtuigd dat je je vast moet grijpen aan het geen waar je van houd. De rest.. De rest is enkel een bijzaak.
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:33

Ik zal maar eens aan het eten beginnen...
Foxsong
Member
Babs
339

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:38

Bah, ruik macaronie...
Snowkiller
Member
890
Actief

CAT'S PROFILE
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:40

Foxsong schreef:
Bah, ruik macaronie...

Serieus? xD
wij eten Spaghetti
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:41

Ik ben hutspot aan het maken XD
Jaggedpaw
Member
Daanz
267
Actief

CAT'S PROFILE
Jaggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:43

Yeah light blue balloon <'3
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:44

Ik wordt nog jaloers op al die ballonetjes Razz
Snowkiller
Member
890
Actief

CAT'S PROFILE
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:47

Ik ga het erger maken xD
ik heb er in totaal 2, voor beide Snow's
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:48

*give me* Haha nee grapje XD . Ik zal even kijken of het goed gaat met het eten, voordat het over kookt Razz .
Snowkiller
Member
890
Actief

CAT'S PROFILE
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:50

Haha xD
Briarkit
Member
Herbert
118

CAT'S PROFILE
Briarkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:50

Op de Boekenbeurs heb ik:

• Feestmaal voor Kraaien
  • Sherlock Season 2
  • Wereld van Tolkien
  • Fabeldieren en waar ze te vinden zijn

gekocht 8D

*Happy dance*
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:52

Amg The Curse of the Castle is awesome <33
Huntedpaw
Member
x
24

CAT'S PROFILE
Huntedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:54

Algemene Onzin Topic - Pagina 41 21l79sy
H U N T E D S O U L

meeh ish trots Yvanne is awesome!

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: