We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Well, als een kit een andere kit doodt kan dat gemakkelijk. Bovendien is Cethin niet zomaar een kitten, hij is gestoord en heeft een volwassen stem in zijn hoofd die hem opdrachten geeft ;} Maar ofcourse dat hij nog even moet wachten tot de leeftijd wat word opgekrikt.
En bovendien hoeft het ook niet 'moorden' met eigen klauwen te zijn, right? Hij kan ook makkelijk iemand vertellen dat ratten niets doen en diegene recht in een rattennest leiden xD
Saxon
Deceased
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
Ik ben niet slim xD En nu ik me zo kenker voel, ben ik nog dommer :']
Maar dat kan ook komen door het feit dat ik saaaaaaie lessen heb vandaag, geen zin heb om op te letten en de kans groot is dat ik straks weer door de regen naar huis toe moet >>
Pinkie Pie
Member
natuurlijk heet ik tanya dombo! 149
CAT'S PROFILE Age: ehm.. That's not intresting. Gender: Rank: