Cesanne 675
| |
| Onderwerp: I never forget you... ;x; ma 29 okt 2012 - 9:38 | |
| Hey, in dit topic ga ik wat accountjes weggeven, ik wil immers wat minder accounts en de accounts die nog overblijven extra actief maken. Ook ga ik proberen er geen meer bij te maken ,Of ik moet gekozen worden bij FirexIce, dat sla ik niet af. x'D Maar in ieder geval ga ik er voor zorgen dat ik nog 6 accounts overhoud.
De accounts die ik weggeef:
Yania:: Yania is een BC-poes en houdt van moorden. Destinyscar wordt haar beste vriendin, maar daarentegen haat ze Skippy (Destiny's toekomstige partner). Maar dat is niet het enige wat katten vreemd aan haar vinden. Ze is immers ook een beetje een kannibaal en vindt kattenvlees lekkerder dan het vlees van een ander dier. (VOORBEELDPOST NODIG)
Swift:: Met veel pijn in mijn hart doe ik Swift weg, ze is een rogue kittentje. Eerst was het de bedoeling om Cinnamon haar zusje te maken, maar deze staat ook op de accountmarkt en je ziet maar of je daarmee verder wilt. In ieder geval Swift is een vrolijk poesje, ze is niet echt bang meer van katten en denkt dat alle katten wel bijdraaien, hoe kwaad of gemeen ze ook zijn. Dit kan haar wel eens in de problemen brengen. Ook heeft ze een teddybeer gevonden, Zen, en bewaakt ze deze met haar leven. Niemand mag aan haar beertje komen! (VOORBEELDPOST NODIG)
Fearlightning:: Fearlightning... Hem had ik al eens aangeboden. Hij was de partner van Leafstorm, maar heeft het uitgemaakt. Wel heeft hij nu 4 kittens: Summerkit, Whisperkit, Timekit & Rhythmkit. Fear is voor het minste geringste bang en zit in de windclan. Het is dus niet echt een stoere kater.
Zeg maar als je ze wilt, ik moet van ze af ;x; Greetz Cees
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
Laatst aangepast door Linepaw op ma 29 okt 2012 - 16:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I never forget you... ;x; ma 29 okt 2012 - 16:06 | |
| Interessed in Swift :3 Voorbeeldpost komt |
|
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: I never forget you... ;x; ma 29 okt 2012 - 16:06 | |
| Ik wacht nog even op voorbeeldpostje x'D
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|