|
|
16
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? ma 31 mei 2010 - 22:31 | |
| ik herrinner mijn clan niet meer maar wel dat ik in een clan zat .
5manen geleden was het dus ongeveer
kan jij mij helpen alsjeblieft jij bent de enige wie ik op dit moment kan vertrouwen Zei Dineira |
|
| |
Babs 420
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? ma 31 mei 2010 - 22:43 | |
| Emberstorm peinsde stilletjes. Die poes zei dat ze haar vertrouwde, maar kon zij de poes wel vertrouwen? Als ze besloot de poes te helpen, waar stortte ze zich dan in? Bovendien, was ze net nog aangevallen door haar. Emberstorm besloot te beginnen met dingen te schrappen en ging zitten. Ze sloeg haar staart beschermend over haar voorpoten heen. 'Nou...' Begon ze. 'Er zijn hier 4 clans, de donderclan, de rivierclan, de schaduwclan en de windclan, komt 1 van die namen je bekent voor?' Haar stem klonk kalm en beheerst, maar van binnen borrelde er nog wantrouwen en lichte woede, die poes moest niks proberen of ze mocht haar klauwen voelen. 'Ik denk dat we de windclan wel kunnen schrappen want ik ken je niet' Voegde ze er aan toe. |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 1 jun 2010 - 6:47 | |
| Geen van de 4 clan namen deed een belletje bij haar ringen dus begon ze verder. Het kan ook zijn dat ik als eenling geboren ben en rond een clan bleef hangen. Maar een ding is zeker Cloudkit is mijn kitten, ik moet hem vinden!zei Dineira |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 1 jun 2010 - 6:57 | |
| Ondertussen
Steelpaw was weer bij bewust zijn en door de rust voelde zijn poot wat beter. Toen hij zelf keek zag hij dat hij schoongemaakt en genezen was, en geen verse geurspoor te bekennen. Steelpaw stond op en struikelde bijna over een wortel. Lopen ging niet zo moeilijk meer, en hij was uit op wraak op degene die hem aanviel voor niks en voor spottedkit. Die nu veilig en wel binnen in het kamp zit. Steelpaw's woede verzachte toen hij dacht aan de lieve kittens, maar dat hielp even. Op een verbazend tempo ging hij richting haar geurspoor achter "om die zwarte kat eens ongeluk te brengen" Dacht Steelpaw |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 1 jun 2010 - 12:30 | |
| Ondertussen in het Thunderclankamp
Winterpaw zag Cloudkit het kamp binnen rennen. Hij was erg van slag. Wat zou er toch aan de hand zijn? Ze rende naar hem toe en zag in zijn ogen dat hij onzeker was. Ze gaf hem een kort likje, misschien zou hij nu wat rustiger worden. Ze moest vragen wat er aan de hand was, misschien had hij ergens hulp bij nodig. "Wat is er?" vroeg ze aan hem en keek hem met een lieve blik aan. Hij was immers haar broertje en ze moest hem gerust stellen. |
|
| |
83
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 1 jun 2010 - 14:46 | |
| Spottedkit werd naar binnen geduwd van Steelpaw en daarna viel hij bewusteloos neer.Ze was moe omdat het een lange nacht was, maar slapen wilde ze niet, ze zou Steelpaw niet bewusteloos alleen laten. Spottedkit dacht aan het gevoel wat ze in die nacht voor Steelpaw gevoelt had, was het echt? Of was het mischien alleen van de zenuwen? Ze wist het niet, maar toen ze Steelpaw aankeek voelde ze het weer. Naturlijk wist ze dat hij ouder is als zij en wahrschijnlijk een hekel aan haar heeft, omdat ze zo dom was geweest hem in gevaar te brengen. Ze ging naast hem liggen en probeerde te slapen. Plotseling hoorde ze een hard geluid. Ze sprong overeind en keek om zich heen. Wat was dat? Spottedkit ging naar buiten om te kijken wat het geweest was. Maar ze zag niets. Spottedkit ging weer terug en dacht dat het mischien iets doodgewoons was, bovendien was het maar een keer geweest. Ze ging weer liggen en deed haar ogen dicht. Plotseling hoorde ze het weer. Het was een verschrikkelijk geluid, het klonk naar iets dat hard schreeuwde ofzo. Meteen ging ze weer naar buiten kijken, maar zag weer niets. Spottedkit ging weer naar Steelpaw. "Steelpaw?", zei Spottedkit en duwde hem een beetje. "Steelpaw ben je wakker?" |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 1 jun 2010 - 14:47 | |
| Crookedstar slenterde op zijn dooie gemak tussen de bomen en hoorde een echo van verschillende woorden tussen de boomstammen weerklinken. Zijn oren schoten alle kanten op om te bepalen waar het vandaan kwam, maar het was onmogelijk om de woorden niet goed te kunnen verstaan. Daarvoor was het te ver weg, dus zetten Crookedstar er flink de pas in en kwam terecht zo tien meter voor de grens van het Thunderclan. De kater luisterde aandachtig en ving verschillende veronruste woorden op. Een van de kittens was gestrest terug gekeert en nu probeerde een van hun clan-leden het gerust te stemmen. Crookedstar vond het afluisteren maar niets en volgde Steelpaw op veilige afstand, als het nodig was zou hij ingrijpen, want het bos was een plek waar Crookedstar graag kwam en wilde er het liefste rust in het bos houden. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 1 jun 2010 - 15:10 | |
| Steelpaw strompelde naar voren en zag daar Dineira met emberstorm. Hij schoot vooruit en viel dineira met een poot in haar gezicht aan. Steelpaw brullde "voor spottedkit!" en beet Dineira bij haar nek. |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 1 jun 2010 - 15:49 | |
| Dineira werd boos maar herrinerde wat emberstorm zei dus kalmeerde ze steelpaw en vertelde wat er is gebeurd. Zo is ze te weten gekomen dat de thunderclan kitten Cloudkit haar kitten was. Dus sprong ze van geluk ... tegen een boom aan. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 1 jun 2010 - 16:04 | |
| (Euhm probeer allemaal zeker 3 hele regels vol te posten. En het leest echt lekkerder als je het in ' ' zet. Daarbij wilde ik even tegen Dineira zeggen dat het allemaal een beetje snel gaat. Je post meteen al dat ze weet dat Cloudkit in ThunderClan zit. En heb je dit met Cloudkit besproken?)
Rusty keek de kater aan en knikte. Op het zelfde moment gebeurde er een hele boel dingen om hem heen. De ene kat viel de andere aan. Er kwamen katten bij, ze vertrokken weer. Het duizelde hem. Het enige wat hij wist was dat deze katten allemaal niet bij hem of een baasje hoorden. Wat eerst een rustig dagje leek te worden was nu helemaal omgeslagen. Zijn groene ogen flitsten rond terwijl hij bleef staan op de plaats waar de grote kater hem tegen de grond had gedrukt. Van de kitten die hem zo dapper had willen beschermen was niets meer te zien en ook de andere katten waren uit het zicht verdwenen. Niet in staat om iets te doen of een stap te verzetten luisterde hij naar de zachte stemmen in de verte. Een gesis veranderde in gepraat en hij deed zijn oren naar voren om het gesprek op te vangen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 1 jun 2010 - 16:35 | |
| vreugdevol gestemd dat Dineira niet meer gaat aanvallen hinkte hij vrolijk terug naar zijn clan om uit te rusten na zijn lange dag. Hij ging even terug naar alle plekken waar hij vandaag is geweest. Hij kroop door de varens richting de plek waar het begon met die poeziepoes, aangezien hij tochal weg zal zijn. Alleen daar aangekomen zag steelpaw de poeziepoes nog staan. Te moe voor een drama of een gevecht ging hij tussen de varens liggen en riep hij ''hee poezpoes waarom kwam je hier eigenlijk, en hoe ken jij spottedkit"?. Ze is nog te klein om alleen het kamp uit te mogen. Ookal laat haar schattige gezichtje de sterkste katten glimlachen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 1 jun 2010 - 20:06 | |
| "ik ben moe ik ga naar de clan, ik moet morgen verder met trainen"sprak Steelpaw Terwijl hij door de varens hinkte en houtjes plat trapte. Daar aangekomen ging hij liggen en hij viel in slaap. In zijn droom zag hij vage beelden van zijn verleden net alsof hij het nog een keer beleefde. Het gevecht , zijn poot , spottedkit en nog meer beelden. Wij proberen dubbelposts te voorkomen |
|
| |
83
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? do 3 jun 2010 - 11:29 | |
| Spottedkit was weer terug in het kamp, maar ze wilde graag weten wat er met die andere katten was gebeurd. Wat was er met die rode kat gebeurd? En waar was Steelpaw? Spottedkit stond van die plaats op waar ze was gaan liggen en ging langzaam in richting bos. Ze ging langzaam voorbei vele katten en probeerde ze niet wakker te maken. Toen zag ze plotseling Steelpaw, hij was aan het slapen. Spottedkit was heel gelukkig dat hem niets is overkomen en dat hij veilig in het kamp is. Ze wilde hem niet wakker maken, omdat hij zo diep sliep. Ze rende verder en bereikte na korte tijd het bos. Spottedkit keek om zich heen naar de plek waar ze de rode kater voor het laatst gezien had. Toen zag ze hem en rende naar hem toe. "Waarom ben je er noch steeds? Waar zijn de anderen? Hoe heet jij eigenlijk?", zei Spottedkit opgewonden. |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? do 3 jun 2010 - 22:43 | |
| Na een stukje gelopen te hebben zag Crookedstar dat Steelpaw de zwarte poes sloeg die hem eerder geslagen had, maar alles was snel gesust en hij zag dat de katten zich nergens meer veel over vermoeide. Dus slenterde Crookedstar maar weer weg en ging onder een boom liggen om uit te rusten. De wind streek rustig over het landschap tussende bomen door, maar de dromen van deze kater kon de wind niet verstoren. De vogels vloten zacht hun liedjes, maar Crookedstar sliep al. ( geen inspiratie.) |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? di 8 jun 2010 - 16:59 | |
| Kittykit had Emberstorm weer eens uitgehoord toen ze op bezoek kwam en het wonderlijke verhaal van Cloudkit en Dineira gehoord. Het verbaasde haar, maar het ontroerde haar ook dat Dineira zich haar kitten nog herrinerde. Ze was ook blij dat Emberstorm niet gedood was. Emberstorm was de enige die soms in de nursery langs kwam. Een goedje van brandnetels enzo in je ogen moet niet echt fijn geweest zijn. Soms was ze toch blij dat ze nog kitten was, dan zat je de hele dag in de nursery waar je niets kon overkomen, behalve natuurlijk verveling. Het verbaasde Kittykit ook dat er met deze kwestie zoveel katten meededen. Van de Thunderclan; Steelpaw was geslagen, Cloudkit zat in die clan en Spottedkit was er ook geweest. Van de Riverclan: Crookedstar had er ook wat mee te maken. En de Windclan: Emberstorm natuurlijk. Alleen de Shaduwclan hield zich afzijdig. Kittykit wist eigenlijk niets van deze clan; alleen dat ze gehard waren door de constante wind, maar daar had de Windclan toch ook last van? Nou ja, ze schenen niet de meest vriendelijke katten te zijn die er bestonden. Rogues konden er ook wat van. Die hadden niet eens een clan. Ze had eigenlijk medelijden met de Kittypets. Die aten alleen maar droogvoer en hadden geen enkele spanning; ja, wanneer komt mijn eten, die wachttijd misschien. Maar meer was daar echt niet aan. Dan nog liever alleen in de Nursery. 'Wow' dacht Kittykit, 'ik denk teveel na!' Ze werd er moe van. Dan maar slapen. Emberstorm wilde haar later misschien nog wel een verhaal vertellen. |
|
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? do 29 jul 2010 - 11:25 | |
| Nightkit liep langs Kittypaw en ging met haar mee naar het hol. "Nog wat aan het piekeren over de laatste gebuertenissen" zei Nightkit. Nightkit voelde de honger opborellen en ging een prooi haallen van de hoop. Ga almaar zei hij tegen Kittypaw ik kom sebiet af. Zelf kende hij kittypaw niet echt alleen maar van uit het hol waar ze samen als kitten waaren opgegroeit. Voor Nightkit naar zijn eigen hol ging van de kittens zei hij nog eens slaapwel aan kittypaw en ging weg. De laatste tijd was er te veel gebeurt hij voelde hem uitgeput en geradbraakt een goede nachtrust zou hem goed doen. Hij peuzelde het spechtje op en rolde zich op als een bol en viel in een diepe slaap. Hij had een slechte droom overveel katten zoveel dat je ze niet kon tellen en hij was hun gevangenen. Hij werd met een schok terug waker in het midden van de nacht... |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? vr 30 jul 2010 - 15:38 | |
| 'Nog wat aan het piekeren over de laatste gebeurtenissen?' Nightkit liep langs. 'Ja, een beetje...' zuchtte Kittypaw. Ze was samen met Nightkit opgegroeid, ze kende hem niet zo goed, maar ze vond hem best aardig. Zou ze hem nu beter leren kennen? Toen ze Nightkit weer vond, had hij zich opgerold en was hij in slaap gevallen. Kittypaw geeuwde en ging naast hem liggen. Ze wilde nog een keer naar de nursery, ze miste het. Het was pas 5 dagen geleden dat ze het verlaten had, en ze verlangde nog een maal naar de geborgenheid ervan. Hoewel de nacht aangenaam was, droomde Kittypaw vaag en onplezierig. Ze was alleen, ze was iedereen kwijt! Hijgend werd ze wakker. Naast haar zag de twee lichtjes; de ogen van Nightkit. Hij was ook wakker. 'Kon je niet slapen?' vroeg ze maar. |
|
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? vr 30 jul 2010 - 18:24 | |
| "Neen inderdaad niet antwoorde" hij terug. Ik werd wakker van een nare droom. Jij ook precies. "Ssssst ik hoor stemmen buiten" fluisterde Nightkit. Nightkit zag langs de andere kant van het kamp een schim over de grond sluipen. Nightkit knipperde met zijn ogen toen hij ze weer open deed was de schim weer weg. Had hij het nu gedroomd of. Hij besloot om eens buiten het hol te gaan kijken. Het schrille zonnetje kwam door de bomen. Het was behoorlijk frisjes nu. Er liep een riling over Nightkits rug er zou tog niets ergs gebuert zijn he. Poot voor poot liep hij dichterbij zijn hard klopte in zijn keel. De angst overviel hem toen hij de schim uit de nursery zag komen. Hij had twwe kittens in zijn mond. Dit is toch niet weer zon kittendief. Vlug stopte hij zich weg achter een berje aarde. Nightkit snoof eens de schim had niet echt een bepaalde clangeur. De schim liep zoals hij gekomen was naar buiten door de ingang. Nightkit sloop hem achterna de schim liep verder het kamp uit. Nightkit volgde de schim nog steeds. En ineens doemde voor zich op het donderpad. Hij zou de kittens nooit in de steek laten maar alleen het donderpad oversteken dat had hij nog nooit gedaan. Neen hij moest minimaal met twee zijn. Nightkit hoorde een takje kraken hij draaide zich om en zag kittypaw staan. Nu was hij niet meer alleen dus wou hij wel het donderpad oversteken. De vraag is alleen of Kittypaw dat ook wou...... |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? ma 2 aug 2010 - 18:32 | |
| 'Nee, inderdaad niet.' 'Ik ook niet.' zei Kittypaw. 'Ssst, ik hoor stemmen buiten..' De kitten en de apprentice stonden op. Er sloop stilletjes een schim over de weg. Samen slopen ze het hol uit, op onderzoek uit. Buiten was het koud. Kittypaw rilde. Het donker had iets onveiligs. Nightkit stootte Kittypaw aan. De schim had twee kittens in zijn bek, maar rook niet naar Queen of clankat, zeker niet van Windclan. Samen volgden ze de schim, die hen ongetwijfeld zou moeten horen als hij dacht dat iemand hem volgde. De schim beende op het donderpad af. Het donderpad! Dat was gevaarlijk, iets wat elke kitten met de paplepel ingegoten kreeg. Vermijd het donderpad. Kittypaw was net apprentice, en haar angst speelde op. Maar de kittens alleen laten? Nooit. En Nightkit zou er sowieso achteraan gaan, en wat nu als hij aangereden werd. Als hij alleen op de weg lag dood te bloeden.. Dat kon ze niet laten gebeuren. Ze zouden samen het donderpad oversteken. Kittypaw liep vastbesloten naar Nightkit toe, en wenkte hem met een blik. Ze keek naar links en naar rechts, naar links, naar rechts, geen kwaadaardige ogen of gebrom. Er was niets. Geen geluid. Geen gevaar, behalve de schim. En al hij Nightkit ook wilde? Kittypaw concentreerde zich weer, en Nightkit en zij waagden de oversteek van het donderpad. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Gezellig, wie wil? | |
| |
|
| |
|