| The Rainbow (Nu ook Sheets!) | |
|
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: The Rainbow (Nu ook Sheets!) zo 28 okt 2012 - 17:11 | |
| The Rainbow
Welkom bij mijn Shop.
Ik bewerk tegenwoordig wel vaker plaatjes, en ik dacht, misschien is het leuk om andere blij te maken met mijn creaties. In The Rainbow kun je een setje bestellen helemaal naar jou smaak, maar er zijn ook meeneemsetjes! Dus neus maar even rond, er is vast wel wat nuttigs te vinden!
Rules
- Als de slots dicht zijn, word jou aanmelding simpelweg genegeerd - - Ik ben snel in het maken van Avatars, Signatures en Profielplaatjes, Sheets duren langer en je zal geduld moeten hebben - - Grote plaatjes van goede kwaliteit kiezen, aan de rest heb ik niks - - Alles invullen, anders doe ik dat zelf -
Meeneemsetjes
- Setje 1:
- Setje 2:
- Setje 3:
- Setje 4|BEZET:
Lijstje nieuw setje
- Code:
-
[b]Wat:[/b] (Ava, Signature, Pp of sheet) [b]Plaatjes:[/b] [b]Naam account:[/b] [b]Naam erop:[/b] [b]Tekstje:[/b] [b]Kleur naam + randje[/b] [b]Extra:[/b] Lijstje meeneemsetje
- Code:
-
[b]Welk account:[/b] [b]Welk setje[/b] [b]Nog een naam erop of tekstje:[/b] [b]Kleur naam + tekstje + randje:[/b] [b]Extra:[/b] Slots
- Lionblaze (Maria) - Wolfeye (Tara) - Darkenedsoul (Annemeike) - Open
Laatst aangepast door Ravalira op di 30 okt 2012 - 16:59; in totaal 9 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 13:38 | |
| Nobody? Twee mededelingen: Er komen steeds meeneemsetjes bij, blijf kijken!
Vanaf nu ga ik proberen Sheets te maken! (Voorbeeld is die van Pinkie Pie!) |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 14:48 | |
| |
|
| |
Tara 176
| |
| |
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 15:06 | |
| @Maria, ik begin er zometeen aan ^^ @Tara, heb je misschien een ander plaatje? Deze is een beetje te klein >,< |
|
| |
Tara 176
| |
| |
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 16:11 | |
| Welk account: Darkenedsoul (moet nog geactiveerd worden) Welk setje setje 4 Nog een naam erop of tekstje: Naam op OS en de tekst: how is it to know, That my soul is so dark, That I gonna kill you? Kleur naam + tekstje + randje: all Red rood dus xD Extra: erm
Wat: Sheet Plaatjes: hetzelfde ava plaatje van het meeneemsetje Naam account: Darkenedsoul Naam erop: jup Tekstje: Nope Kleur naam + randje rood >:3 Extra: erm |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 16:11 | |
| |
|
| |
x 24
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 16:13 | |
| Welk account: Deze Welk setje nummer 3 alsjeblieft Nog een naam erop of tekstje: Huntedsoul en een leuke tekstje Kleur naam + tekstje + randje:wat mooi staat Extra:
|
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 16:26 | |
| De sheet komt later! - Darkenedsoul:
Btw de gene die een nieuw setje of sheet bestellen, zullen in een slot worden gezet. Meeneemsetjes zijn namelijk sneller te maken =) |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 16:28 | |
| |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 16:33 | |
| Wat: (Ava, Signature, Pp of sheet) Sheet Plaatjes: http://browse.deviantart.com/?q=black+cat#/d4hcf6dNaam account: Darkblood Naam erop: ja Tekstje: Fuck the world, Im happy Kleur naam + randje Naam Donkerrood (bloedkleurtje) En mooi randje xD Extra: meow!xD |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 16:40 | |
| @Ander plaatje graag xD - Huntedsoul:
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: The Rainbow (Nu ook Sheets!) ma 29 okt 2012 - 16:48 | |