We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Aangezien ik toch nog vaak hoor dat de Avatar van Grumpyface mooi/leuk is heb ik besloten om een setjes shop aan te maken. Je kunt hier vragen om de meeneemsetjes [zo heten ze toch hé?] mee te nemen, of om gewoon zelf het lijstje in te vullen zodat ik er een voor je maak met de door jou gekozen plaatjes.
Enkele regels: x Wacht tot ik gereageerd heb voor je het meeneem setje pakt. x Degene die het eerst komt krijgt het meeneem setje ook. x Ik heb 3 slots voor nieuwe setjes, de rest negeer ik gewoon. x Heb geduld, ik ben ook maar een mens en heb het door de week [maandag tot vrijdag] verschrikkelijk druk. x Ik zoek geen plaatjes x De plaatjes moeten van goede kwaliteit zijn en niet te klein zijn. x Ik maak avatars, onderschriften en kaders [zonder scrollbar dus]
Meeneem setjes
Meeneem setje 1:
Meeneem setje 2 - Meegenomen door Wolfeye:
Meeneem setje 3:
Meeneem setje 4:
Meeneem setje 5:
Meeneem setje 6:
Lijstje meeneem setjes
Code:
[b]Ik wil meeneem setje [zet hier het nummer neer] meenemen[/b] Voor welk account: Naam op de avatar: Ja/Nee Naam op het Onderschrift: Ja/Nee Font: Tekst op het Onderschrift:
Lijstje avatar
Code:
[b]Ik wil een avatar[/b] Voor welk account: Naam erop: Ja/Nee Afbeelding: Extra:
Lijstje onderschrift
Code:
[b]Ik wil een onderschrift[/b] Voor welk account: Naam erop: Ja/Nee Font: Afbeelding: Tekst: Extra:
Lijstje kader [zonder scrollbar]
Code:
[b]Ik wil een kader[/b] Voor welk account: Naam erop: Ja/Nee Font: Afbeelding: Tekst: Kleur schrijfvak:
x Slots x Slot 1: Open x Slot 2: Open x Slot 3: Open
What are we doing here, surviving or givin' up hope this may sound a kind a hard but here is your rope
Laatst aangepast door Grumpyface op wo 31 okt 2012 - 11:08; in totaal 4 keer bewerkt
Ik wil meeneem setje 2 meenemen Voor welk account: Voor een nieuwe, moet de naam nog bedenken... _ _" Naam op de avatar: Ja/Nee Naam op het Onderschrift: Ja/Nee (kan ik zelf wel erop zetten?) Font: Uhm, kijk maar welke leuk is Tekst op het Onderschrift:
Ik wil een onderschrift Voor welk account: Deze Naam erop: Ja/Nee Font: Kies er maar een >3 Afbeelding: Kijk bij avatar~ Tekst: I'm an bad kitty Extra: Jij maakt echt mooie setjes <3
Sorry ik had het lijstje over het hoofd gezien Ik wil meeneem setje [4] meenemen Voor welk account: Jetfire Naam op de avatar: Ja Naam op het Onderschrift: Ja Font: Iets duisters Tekst op het Onderschrift: Behold the eternal glory of Jetfire!
Laatst aangepast door Jetfire op wo 31 okt 2012 - 13:59; in totaal 2 keer bewerkt
Ik wil meeneem setje 3 meenemen Voor welk account: Casillas Naam op de avatar: Ja Naam op het Onderschrift: Ja Font: Maakt me niks uit xD Tekst op het Onderschrift: Raised in hell, trained by the devil. Combine them, and you have me.
Ik wil een kader Voor welk account: Casillas Naam erop: Ja Font: Maakt me niet uit ~ Afbeelding: Nou, als het kan de afbeelding die je voor het meeneem setje hebt gebruikt. Als je dat plaatje niet meer hebt, hoeft dit kader ook niet meer xD Tekst: Raised in hell, trained by the devil. Combine them, and you have me. Kleur schrijfvak: Doesn't matter :3