|
|
Nananana~ Batman 169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:24 | |
| Mag Bright de gene zijn die dat ontdekt? =3 |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:24 | |
| - Darkfire schreef:
- Ik heb iets awsomes verzonnen 0.0
Elke moord die Darkfire vanaf nu pleegt, laat hij zijn teken achter. Hij krabt een groot litteken over het rechter oog van zijn slachtoffer, net zoals bij hem zelf. Zo weten de katten dat hij het was, maar nu zal Thunderclan hem daar niet meer voor kunnen laten boeten. Want hij is altijd al weg voordat een kat de vermoorde kat vind. Zo laat hij als zijn wraak nog steeds de clan bloeden, door de vermoorde katten. Het verdriet dat hij brengt, hij teistert dan nog steeds de clan terwijl hij er niet eens meer is.
i like it, he is so evil. ^^ Darkvoice wordt dan zeker zijn proefkonijn? xD |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:25 | |
| - Moonstripe schreef:
- Snowpaw schreef:
- Like meh!
...
Trio? >D Ik ben al de hele tijd aan het lachen, om niks? En alles is grappig! ;D Like NIOOOOO 0.o |
|
| |
64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:25 | |
| - Fireheart schreef:
- *Stormpaw schreef:
- Fireheart schreef:
- *Stormpaw schreef:
- Hey wazz
Hoe doe je dat, in je spoiler, die hele rij katten, hoe krijg je dat voor elkaar??
Ik heb het geprobeerd, maar het is me echt niet duidelijk hoe je dat kan maken en wara je precies daarvoor moet zijn >C Das gwn op paint gemaakt xD
ahaha nee die onderste, die met die vele katjes naast elkaar slimbo XD Paint.. http://warriorcatsrpg.com/index.php?action=profile;area=avatarmakers;u=67443 Hier toch? |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:26 | |
| - Darkfire schreef:
Elke moord die Darkfire vanaf nu pleegt, laat hij zijn teken achter. Hij krabt een groot litteken over het rechter oog van zijn slachtoffer, net zoals bij hem zelf. Zo weten de katten dat hij het was, maar nu zal Thunderclan hem daar niet meer voor kunnen laten boeten. Want hij is altijd al weg voordat een kat de vermoorde kat vind. Zo laat hij als zijn wraak nog steeds de clan bloeden, door de vermoorde katten. Het verdriet dat hij brengt, hij teistert dan nog steeds de clan terwijl hij er niet eens meer is.
i like it, he is so evil. ^^ Getver XD Ik zit te denken dat Kestrelwing ook wat evils moet doen >D |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:26 | |
| - Darkvoice schreef:
- Darkfire schreef:
i like it, he is so evil. ^^ Darkvoice wordt dan zeker zijn proefkonijn? xD Indeed X''D |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:27 | |
| Yay, ik heb nu een L en een Light :3 Niet zelf gemaakt helaas Dat is het orgineel.
Laatst aangepast door Ryuzaki op zo 28 okt 2012 - 19:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:27 | |
| - Darkfire schreef:
- Darkvoice schreef:
- Darkfire schreef:
i like it, he is so evil. ^^ Darkvoice wordt dan zeker zijn proefkonijn? xD Indeed X''D Zeg moon, ik heb een verhaallijntje in mijn hoofd xD Doet je MSN het misschien weer? |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:28 | |
| - Darkfire schreef:
- Darkvoice schreef:
- Darkfire schreef:
i like it, he is so evil. ^^ Darkvoice wordt dan zeker zijn proefkonijn? xD Indeed X''D Lol xD |
|
| |
Tineke(Tiny) 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:28 | |
| - Fireheart schreef:
- *Stormpaw schreef:
- Fireheart schreef:
- *Stormpaw schreef:
- Hey wazz
Hoe doe je dat, in je spoiler, die hele rij katten, hoe krijg je dat voor elkaar??
Ik heb het geprobeerd, maar het is me echt niet duidelijk hoe je dat kan maken en wara je precies daarvoor moet zijn >C Das gwn op paint gemaakt xD
ahaha nee die onderste, die met die vele katjes naast elkaar slimbo XD Paint.. Kon het lettetype niet verandere D: |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:29 | |
| - *Stormpaw schreef:
- Fireheart schreef:
- *Stormpaw schreef:
- Fireheart schreef:
- *Stormpaw schreef:
- Hey wazz
ahaha nee die onderste, die met die vele katjes naast elkaar slimbo XD Paint..
Kon het lettetype niet verandere D: http://warriorcatsrpg.com/index.php?action=profile;area=avatarmakers;u=67443Hier kon je dat doen toch? c: |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| - Diryn schreef:
- Darkfire schreef:
- Darkvoice schreef:
- Darkfire schreef:
i like it, he is so evil. ^^ Darkvoice wordt dan zeker zijn proefkonijn? xD Indeed X''D Zeg moon, ik heb een verhaallijntje in mijn hoofd xD Doet je MSN het misschien weer? Ik denk het wel. @kestrelwing: Whahah, daar kunnen we wat op verzinnen XD please, some day.. mag Darkfire dat Kest vermoorden? *puppy eyes* wanneer je geen insp meer hebt voor hem ofzou @Wazz: gefeliciteerd met je 500ect, berichten X''D |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:30 | |
| Carrionpaw<3
Myn favo app char<3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Whahahahahaha xD
Je zei hoe krijg je die daar.. dus ik, paint. Maar linn gaf de site al.
@Joos: DIE WIL IK IN ONDERSCHRIFT AAH *gaat nu doen* |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| - Summerkit schreef:
- Wie wilt topicje?
Ik wil wel misschien met Flowerrain |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:31 | |
| - Darkfire schreef:
- Diryn schreef:
- Darkfire schreef:
- Darkvoice schreef:
- Darkfire schreef:
i like it, he is so evil. ^^ Darkvoice wordt dan zeker zijn proefkonijn? xD Indeed X''D Zeg moon, ik heb een verhaallijntje in mijn hoofd xD Doet je MSN het misschien weer? Ik denk het wel.
@kestrelwing: Whahah, daar kunnen we wat op verzinnen XD please, some day.. mag Darkfire dat Kest vermoorden? *puppy eyes* wanneer je geen insp meer hebt voor hem ofzou
@Wazz: gefeliciteerd met je 500ect, berichten X''D Maag Brightpaw dan de gene zijn die uiteindelijk ontdekt dat Darkfire dat dus inderdaad allemaal doet? |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:32 | |
| - Brightpaw schreef:
- Darkfire schreef:
- Diryn schreef:
- Darkfire schreef:
- Darkvoice schreef:
- Darkfire schreef:
i like it, he is so evil. ^^ Darkvoice wordt dan zeker zijn proefkonijn? xD Indeed X''D Zeg moon, ik heb een verhaallijntje in mijn hoofd xD Doet je MSN het misschien weer? Ik denk het wel.
@kestrelwing: Whahah, daar kunnen we wat op verzinnen XD please, some day.. mag Darkfire dat Kest vermoorden? *puppy eyes* wanneer je geen insp meer hebt voor hem ofzou
@Wazz: gefeliciteerd met je 500ect, berichten X''D Maag Brightpaw dan de gene zijn die uiteindelijk ontdekt dat Darkfire dat dus inderdaad allemaal doet? Je hebt nog een PM op Smoke xD |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:33 | |
| Moon, msn now xD I've got to talk with ya xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 okt 2012 - 19:33 | |
| @Moon, ik denk niet dat ik gauw inspiloos word met Kestrelwing. Hij was mijn eerste Epic katje die verknoeid werd door mijn noob acties xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|