Linn 43 Actief
| |
| Onderwerp: Grumpyface ᄉ"Go away you lazy furball" za 27 okt 2012 - 19:13 | |
| GeneralName: Grumpyface Past names: Gender: Kater Leeftijd: 76 Manen Clan: Shadowclan Rang: Elder Clan AllianceClan: Shadowclan Leader: Brokenstar Deputy: Raindrop Medicine cat: Goldenpelt Medcine cat apprentice: Emberpaw Rank: Elder Former ranks: Kit, Apprentice, Warrior Future clans: Starclan Apprentice: ... Mentor: Died a while ago. PersonalityShort: Knorrig, sarcastisch, bazig, slecht gehumeurd. Grumpyface kan enorm veel klagen en mopperen over dat deze generatie allemaal vol luie en slappe katten zijn, en dat de clan op het moment dat hij warrior was en zijn generatie er nog was enorm sterk en machtig was. Hij heeft er geen erg in om iedereen, evenals zijn eigen leider, in het openbaar een slappeling, watje of zelfs kittypet te noemen. Deze kater is namelijk voor niets bang en dat kun je wel zien aan zijn houding. Ook al is hij niet de sterkste meer, hij zegt zijn mening over iemand altijd en neemt snel een eerste conclusie over iemand die niet makkelijk te veranderen is. Tevens is Grumpyface een enorm bazige kater en iemand met een eigen wil, wanneer hij iets perse wilt zorgt hij er wel voor dat hij het krijgt. LooksHeight: 25 cm Build: Loopt een beetje krom en heeft niet meer zo veel spierkracht. Eye color: Groen Nose & pad color: Roze Coat length: Lang Coat: Een calico kleurig patroon met enkele klitten erin omdat hij een beetje onverzorgd is. Grumpyface heeft meestal een knorrige uitdrukking op zijn gezicht, alsof hij de hele dag slecht gehumeurd is. Zijn rug staat een beetje krom, dit komt alleen doordat hij een beetje oud aan het worden is. Hij heeft een dikke pluizige vacht waar zo af en toe klitten in zitten omdat hij niet vaak de tijd neemt om zichzelf goed en grondig te verzorgen. Dit komt voornamelijk omdat hij niet meer lenig is en het soms lastig voor hem is om op bepaalde plekken te komen. RelationshipsWildstep † - Vader Een harde werker, goede mentor en een waardige shadowclan kat. Veel beter dan de generatie van nu dus.Buzzardpool † - Moeder Aardige, lieve poes die goed voor mij gezorgd heeft. Net zo'n harde werker als mijn vader, altijd druk bezig voor de clan.Topics[Bezig] Breaking the wavesTopic met Juniperberry[Bezig] Go and get me some moss!Topic met Ashpaw[Bezig] Rub, rub, rub o.oOpen topic met Coldkit |
|