[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimeza 27 okt 2012 - 17:02

Sitting in a corner all alone,
staring from the bottom of his soul,
watching the night come in from the window
She should not lock the open door
...run away, run away, run way...
Sonata Arctica - Full Moon

Ondanks dat ik hier nauwelijks wat over verteld heb, heeft Dogdance toch een hele geschiedenis. Die wil ik langzaam onthullen in de RPG, mede omdat ik te lui ben om hem uit te schrijven. Nou, hiervoor heb ik wat belangrijke personen nodig. Maar ik begin voor nu maar met eentje. Ik heb later ook nog iemand nodig die Dogdance kan vertrouwen en met wie ze de losse eindjes in haar verleden kan oplossen, maar die kat vind ik hopelijk en waarschijnlijk wel in de RPG.

Coyoteleap
Naam mag verandert worden, geslacht niet, uiterlijk mag zelf verzonnen worden.
Coyoteleap is de broer van Dogdance. Ze zijn in hetzelfde nestje geboren onder de liefhebbende ouders Frostbolt(Moeder) en Littlerush(Vader). Deze twee katten zijn echter gestorven toen Dogdance en Coyoteleap 7/8 maanden oud waren. Eerst was Dogdance de dominante uit het nestje, met Coyoteleap als een brave en loyale volger. Dogdance zorgde regelmatig dat zij en haar partner in crime in de nesten kwamen te zitten. Maar na de dood van hun ouders, heeft Coyoteleap zich weggekeerd van Dogdance en is met andere vrienden gaan optrekken. Sinds dien hebben broer en zus elkaar niet veel meer gesproken.

Nou, Coyoteleap was als kitten een beetje verlegen en volgzaam. Hij is na de dood van Frostbolt en Littlerush enorm verandert en weigert nog veel met zijn zus te maken hebben. Via de PB kan hier nog iets voor verzonnen worden, waarom dit zo is enzo.

Voor Coyoteleap zoek ik:
x Een actief iemand, ik wil Coyoteleap graag actief in de RPG zien.
x Iemand die redelijk kan RPG'en, posts hoeven niet lang, maar wel correcte interpunctie en ABN.

Lijstje
Code:
[b]Waarom wil je Coyoteleap spelen? -[/b]
[b]Blijft hij Coyoteleap heten of krijgt hij een andere naam? -[/b]
[b]Uiterlijk -[/b]
[b]Persoonlijkheid -[/b]
[b]Op welk account kan ik je bereiken? -[/b]

Oud mentor
Verder zoek ik de oude mentor van Dogdance, omdat me dit wel interessant lijkt. Deze twee zullen waarschijnlijk als water en vuur zijn, aangezien Dogpaw echt nóóit luisterde als apprentice en nog rebelser was dan dat ze al was nadat haar broer haar de rug toe keerde. Verhaaltjes zijn altijd leuk, het kan zelfs zijn dat ze een keer gevochten hebben of gaan vechten. Ik zoek hier dus een wat oudere warrior voor, waarmee ze (heerlijk) kan ruziën.

Lijstje
Code:
[b]Waarom wil je de mentor spelen? -[/b]
[b]Wat wordt zijn naam? -[/b]
[b]Uiterlijk -[/b]
[b]Persoonlijkheid -[/b]
[b]Op welk account kan ik je bereiken? -[/b]

We are siamese if you please <3
[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:

Laatst aangepast door Dogdance op zo 4 nov 2012 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimezo 28 okt 2012 - 9:22

Waarom wil je Coyoteleap spelen? - Ik wil het opzich wel proberen. Ik zoek een karakter waarmee is écht lekker de RPG in kan stappen. Tevens vind ik dit karakter, plus de verhaallijn eromheen erg origineel en mooi.
Blijft hij Coyoteleap heten of krijgt hij een andere naam? - Het blijft gewoon Coyoteleap.
Uiterlijk - Klikje
Persoonlijkheid - Coyote is voor de meeste een beetje een vreemde kater. Hij is bijna altijd buiten het kamp. Zo vind deze het ook erg moeilijk vrienden te maken. Meestal is hij druk bezig met jagen, trainen (voor zichzelf) en andere dingen voor de Clan. Dit doet hij omdat hij niet zo erg gesteld is op drukte, en een beetje om zo zijn zus niet tegen het lijf te lopen. Hij heeft spijt van dat hij haar liet stikken toen ze klein waren, maar hij heeft niet genoeg moed om daarvoor uit te komen.
Op welk account kan ik je bereiken? - Chikta, maar ik ben sowieso altijd op MSN bereikbaar, dat is dan ook het makkelijkst voor mij. Mijn MSN is juliepoesjes@hotmail.com

[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. 2gxnp75[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. 10pvxmw[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. 10pvxmw
[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. 9Q4zHFx [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. NK3Ql0Q
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimezo 28 okt 2012 - 20:19

Hartstikke bedankt voor het aanmelden! Ik zet je op mijn onzichtbare lijstje. Smile

Awesome<3:
Creamyfrost
StarClan
[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimema 29 okt 2012 - 20:22

Oeh! *Steekt hand op*

Waarom wil je Coyoteleap spelen? - Zijn karakter spreekt me heel erg aan. Het lijkt me heel leuk om te spelen. Het lijkt me ook super om de broer van Dogdance te mogen spelen =D !
Blijft hij Coyoteleap heten of krijgt hij een andere naam? - Hij houdt gewoon zijn eigen naam.
Uiterlijk - Als dit plaatje nog niet bezet is XD
Persoonlijkheid - Hij is het liefste de hele dag bezig. Aan het jagen of op patrouille. Hij is open tegen zijn vrienden, maar gesloten tegen anderen. Hij heeft het nooit over zijn verleden en als iemand er naar vraagt, dan negeert hij diegene gewoon. Vooral als zijn zus ter sprake komt. Hij is nog steeds boos op haar en het is nooit uitgepraat en hij vind niet dat anderen zich daar mee moeten bemoeien. Hij leeft op de dag zelf en wat daarvoor gebeurt is niet belangrijk, tenminste dat probeert hij zichzelf wijs te maken.
Op welk account kan ik je bereiken? - Creamykit

I'm hunting with StarClan
[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 22:38

Hartstikke bedankt voor het aanmelden!

Ik wil op 6 November gaan kiezen. (:

Awesome<3:
Honeyspots
StarClan
[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 21:05

Waarom wil je Coyoteleap spelen? - Die geschiedenis en all, trekt me aan en past bij wat ik in gedachten had voor mijn nieuwe en tweede account.
Blijft hij Coyoteleap heten of krijgt hij een andere naam? - Nope, hij krijg een andere naam. Die moet ik alleen nog even verzinnen, ik denk iets als Senji of Kishi.
Uiterlijk - Zwarte vacht denk ik? Werkelijk waar, dat kan nog besproken worden.
Persoonlijkheid - Laat ik hem voor het gemak een Senji noemen; Senji is een machtige vertoning als je hem ziet. Hij is niet bang voor niets of niemand en is niet op zijn mond gevallen. Hij is vrij verknipt en heeft een hele, rijke, bloedrode geschiedenis van toen hij de Clan verliet. Hij kan enorm zelfverzekerd overkomen al voelt hij zich totaal anders en is erg manipulatief en medogenloos. Hij heeft geen geweten en keert zelfs zijn beste vriend de rug toe als dat moet.
Op welk account kan ik je bereiken? - Honeypaw

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 17:23

Hm, ik weet dat ik wat te vroeg ben, maar ik wil graag door. Ik kies voor Honeypaw, aangezien het verhaaltje erachter me erg aanspreekt en ik het ook goed kan inpassen in mijn ideeën voor verhalen.

Bedankt iedereen!

Awesome<3:
Creamyfrost
StarClan
[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 19:09

Jammer... maar gefeliciteerd Honeypaw (: !

I'm hunting with StarClan
[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:36

Ik heb weer wat nieuws toegevoegd.

Awesome<3:
Honeyspots
StarClan
Lianne
1597
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 11:37

Oeh, dank je, Dogdance! ;D
Helemaal geweldig, ik ga meteen een naam met je bespreken ~

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Honeypaw1sig
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:32

Oké! Dat is prima.

Awesome<3:
Ravenna
Member
Annemeike
107

CAT'S PROFILE
Ravenna
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:40

Waarom wil je de mentor spelen? - Lovely leuk Very Happy
Wat wordt zijn naam? - zijn naam IS Crowheart
Uiterlijk - Een zwarte kater met gele ogen, een eng uiterlijk
Persoonlijkheid - Ondanks hij er eng uit ziet is hij eigenlijk een hele zachtaardige kater, die zijn Clan erg lief heeft. Op zijn Apprantice (Dogdance) is hij heel trots, hij vind hem een hele goede Warrior en ze zijn erg close (qua vrienden dan)
Op welk account kan ik je bereiken? - Ravenna

Een ding: er staat per ongeluk 'poes' op zijn account maar het is een kater xD

[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Kittyibynekorobin
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:46

Hm, ik moet toch wel even melden dat Dogdance echt een vreselijke apprentice was om te hebben. Wink Dus of ze heel close zijn...

Awesome<3:
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:51

Mag de mentor ook een poes zijn? x'D

Waarom wil je de mentor spelen? - Because Fluffel has no enemies and i want that she has one x'D Nee, het lijkt me gewoon awesome om de mentor van Doggie te spelen Razz En omdat ze bijna in de nursery gaat liggen, nou ja, daar kunnen we iets omheen bouwen >:3
Wat wordt zijn naam? - Haar naam D: Fluffytail
Uiterlijk - Witte, fluffy bal (Purple eyes x3)
Persoonlijkheid - Normaal is ze een hele lieve poes die al snel denkt dat ze beter niet op deze aardbol kan leven en daarom al wat zelfmoordpogingen heeft ondernomen. Ze is niet snel kwaad te krijgen, maar als je dat wel hebt gedaan, zal ze je dit niet snel vergeven. Dogdance zal dit ooit eens zijn gelukt en nu is ze tegen haar niet meer die vriendlijke, zachtaardige poes die ze eerst was, maar eerder een kattige kattin x'D
Op welk account kan ik je bereiken? - Fluffytail of Linepaw :3

[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Fluffytailos
[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Fluffytail
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:54

Haha, poes is ook prima hoor. Ik maak er automatisch hij van, sorry.

Awesome<3:
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:55

Geeft niet x3

[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Fluffytailos
[Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Fluffytail
Honeyspots
StarClan
Lianne
1597
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 10:14

Okidoki, Dogdance. Senji is aangemaakt alleen is de activatie code even gaan failen. Ik heb al gevraagd aan een beheerder om hem even te activeren dus we kunnen zodra hij geactiveerd is praktisch beginnen (:

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door..   [Vernieuwd, GZ] She should not lock the open door.. Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: