|
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Friends and family za 27 okt 2012 - 15:56 | |
| Hallo! Bij deze zoek ik familie, vijanden en vrienden voor Ravalira, omdat zij geen saai leventje mag leiden. Er moet dus spanning in komen.
Het is de bedoeling dat zij samen met een andere kat (liefst een kater) het hoofd word van een klein vriendengroepje.(4 of vijf katten) Ze wonen met zijn allen in een klein schuurtje, en leiden een gelukkig leven. Maar uiteraard, elke kat heeft vijanden en Ravalira ook. Deze katten(2 of 3) zullen haar pesten, aanvallen enzo wanneer ze alleen is. Haar vrienden ontdekken het en grijpen in. Op een dag word het gewoon teveel en onstaat er een hevig gevecht tussen Ravalira en haar vrienden en haar vijanden. Daarna haten de katten elkaar nog meer en af en toe zal er wel gevochten worden als ze elkaar tegenkomen.
Verder zoek ik nog verre familie, zoals nichtjes en neefjes, tantes of een oude opa of oma. Geen vader of moeder dus. De familieband is niet erg hecht en de meesten zijn elkaar vergeten. Wel zoek ik een broertje of zusje, deze zal ook in het vriendengroepje zitten.
Dat was het dan, wil je iets zijn? Vul het lijstje dan maar in!
Wat: Met welk account: Waarom: Bekendste account:
AANMELDINGEN Andere hoofd van vriendengroep: Leatherpelt (Viktor) Mirror (Katero) Andere leden van vriendengroep: Wolfeye (Tara) Familie: X Speciaal broertje of zusje: Flin (Tanya) Iyo (Lyan) Vijanden:
Laatst aangepast door Ravalira op zo 28 okt 2012 - 19:17; in totaal 8 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family za 27 okt 2012 - 17:15 | |
| Wat: mede hoofd van het vrienden groepje Met welk account: Leatherpelt Waarom: Hoort er tof uit =) Bekendste account: James
|
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family zo 28 okt 2012 - 8:19 | |
| Je staat op het lijstje =)
Is er nog iemand? |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family zo 28 okt 2012 - 8:33 | |
| Wat: Broer die bij het groepje zit Met welk account: Flin Waarom: Hij moet actief, en ezzie wij hebben nog geen topic samen >D Bekendste account: Fernpaw. But you know me >3
|
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family zo 28 okt 2012 - 16:15 | |
| Natuurlijk sta jij ook op het lijstje =D
Wil er nog iemand? Familie mag in alle clans zitten! |
|
| |
Tara 176
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family zo 28 okt 2012 - 17:48 | |
| Wat: Vriend in het vriendegroepje Met welk account: Wolfeye Waarom: Wolfeye kan wel wat vrienden gebruiken Bekendste account: Wolfeye (mag dat met een RCpoes?) - Just some stuff:
|
|
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family zo 28 okt 2012 - 17:50 | |
| Wat: Grote broer >3 Met welk account: Iyo <3 Waarom: Iyo heeft een Cave Buddy, Tyki, maar het zou eigenlijk een groepje worden >.< Bekendste account: You know!
|
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family zo 28 okt 2012 - 17:57 | |
| @Tara, wat is het karakter dan? Want het zou wel kunnen..
@Ly, you stay on the list ^^ |
|
| |
Tara 176
| |
| |
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family zo 28 okt 2012 - 19:14 | |
| @Tara, prima =) Je staat erbij ^^
Mirror staat er ook bij |
|
| |
Max 47
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family zo 28 okt 2012 - 19:16 | |
| ik ben niet ongeduldig, en ook niet dat je het nu gaat doen, maar ga je morgen kiezen? of overmorgen? of vandaag xD? Accjes; Pumapaw. Spottedclaw. Ashfur. |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family zo 28 okt 2012 - 19:19 | |
| Ik heb nog wat nodig Tan xD Zoals vijanden en vrienden. De familie staat er los van, die word meteen geaccepteerd Btw de vijanden mogen Bloodclanners zijn! En ik zoek nog verre familie! |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family ma 29 okt 2012 - 18:20 | |
| *Dubbelpost >,<*
Wil er nog iemand? ANders gaat dit NIET door! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Friends and family | |
| |
|