Someone that i used to know... 40
| |
| Onderwerp: Forbidden love... [GZ] do 25 okt 2012 - 19:58 | |
| haai Gast Ik zoek een verboden liefde voor Pinkie Pie. Ze zit in de Bloodclan, maar ze is echt heel lief. Ze is nooit gemeen tegen clankatten of Kittypett's. Ze heeft respect voor het leven, maar ze dood natuurlijk wel prooi. De crush moet een apprentice zijn! Het moet een Kater zijn! En hij moet in een clan! - Code:
-
[b] RL naam: Acc naam: Innerlijk: Uiterlijk (foto of beschrijving) Clan: bekendste acc: Motivatie: [/b]
The dawn will never raise again... |
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Forbidden love... [GZ] vr 26 okt 2012 - 16:32 | |
| Het lijkt me best raar dat een BloodClan kat, waar je uiteindelijk vrijwillig in komt goed is? |
|
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 256
| |
| Onderwerp: Re: Forbidden love... [GZ] vr 26 okt 2012 - 17:02 | |
| - Moonstripe schreef:
- Het lijkt me best raar dat een BloodClan kat, waar je uiteindelijk vrijwillig in komt goed is?
is zo, ik zal het karakter een beetje aanpassen. |
|
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: Forbidden love... [GZ] vr 26 okt 2012 - 17:06 | |
| |
|
Tanya 59
| |
| Onderwerp: Re: Forbidden love... [GZ] vr 26 okt 2012 - 17:07 | |
| u staat op het lijstje >D |
|
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: Forbidden love... [GZ] vr 26 okt 2012 - 17:14 | |
| |
|
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Forbidden love... [GZ] vr 26 okt 2012 - 17:18 | |
| een ding: Ik deel Amberpaw met Lyan, dus ik moet wachten op zn antwoord of hij het goed vind.
RL naam: Tan, ya know! Acc naam: Amberpaw Innerlijk: Een ShadowClan kater, snel op zijn teentjes getrapt, valt dan ook uit alleen zonder vechten, maar voor sommigen heeft hij een hart Uiterlijk (foto of beschrijving) Een Russian Blue met zeer ambere ogen Clan: ShadowClan bekendste acc: Nightsky (van Lyan weet ik niet ^^) Motivatie: Amber is inactief aan het worden...
|
|
| Onderwerp: Re: Forbidden love... [GZ] | |
| |
|