|
|
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: [AG] A long time ago... do 25 okt 2012 - 19:45 | |
| A long time ago... The devil was here A long time ago... He ask me to give them away Het is tijd voor een nieuwe AG D=
Blizzard Blizzard is een koude kater, maar hij vermoord niet zomaar katten. Hij irriteert katten het liefst, en dat loopt soms uit tot martelen.
Taylor Taylor vermoord geen kittens, de toekomst, zoals hij het noemt. Hij is graag alleen en leeft eigenlijk als een Rogue. Taylor Lautner.
Gingerpaw Een goede kater, hij helpt graag en heeft een goed gevoel voor romantiek. Zijn mentor is Hawkscream.
Hollyfrost Een account van Amber die ze aan mij heeft gegeven. Ik weet niet precies wat haar karakter is...
Maplekit Een lief poesje, een goed gevoel voor humor. Ze is erg aardig tegenover Warriors en wil later graag kittens gaan verzorgen.
Lakestream Een lieve poes, ze vecht niet graag mee. Ze kan wel pittig zijn, maar van binnen is ze gewoon erg zachtaardig.
Blue Was eerst Bluekit. Ze zou een kitten worden van Spotlight x Scratch. Ze heeft nog geen karakter, maar wel een uiterlijk.
Riverpaw Later Riverstream, geen karakter vorming. Uiterlijk staat al vast.
Switchpaw Een sexy kater <3 Hij wordt de toekomstige partner van Rosepaw. Hij helpt graag en is het liefst de hele dag bezig. Hij gelooft erg in StarClan en maakt ook altijd een bedankje na het doden van prooi. Hij is erg aardig en beleeft ook zeker zijn jeugd. HIJ IS EN WORDT GEEN PLAYER.
Tailstorm Tot slot geef ik één van mijn inspiratie bronnen weg, dit account is al ooit weg gegeven. Ze is belangrijk voor me, houd haar dus goed actief... Ik stuur de rest via PM.
Mvg, Lyan
Laatst aangepast door Zayn op za 27 okt 2012 - 14:25; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
❤ 62 Actief
| |
| |
| |
Daan :3 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... do 25 okt 2012 - 19:57 | |
| I think you already know, intrested in Tailstorm. |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| |
| |
❤ 62 Actief
| |
| |
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... do 25 okt 2012 - 20:10 | |
| Ooooooooh Riverpaw <3 (I want him/her!) |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| |
| |
~Lynn Harries 40
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... do 25 okt 2012 - 21:15 | |
| Kan ik misschien een voorbeeldpost voor Tailstorm van jullie krijgen? *Je mag haar Kader gebruiken* |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... do 25 okt 2012 - 21:16 | |
| Ik heb interesse in Switchpaw. Ik vind het een heel leuk karakter! I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
~Lynn Harries 40
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... do 25 okt 2012 - 21:18 | |
| Ik twijfel nog of ik hem weg geef, maar anders krijg je hem! |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... do 25 okt 2012 - 21:21 | |
| Oké =D ! I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... vr 26 okt 2012 - 17:34 | |
| | Tailstorm
"Everybody want's to be happy, Nobody want's to be in pain But you can't have a rainbow Without any rain."
Een lichte zucht kwam uit haar mond. Het was allemaal zo ingewikkeld. Ze heeft Spotlight een tijdje niet gezien, ze weet eigenlijk niet waar die is, en ze heeft ook nog eens zeven kits waar ze op moest passen. Hun namen dwaalden steeds door haar hoofd heen, samen met Spotlight. "Wingkit, Smallkit, Silverkit, Pinekit, Flowerkit, Violetkit, Bravekit en Spotlight" Eigenlijk zat het net een deuntje in haar hoofd. Maar toch, ze was op een of andere manier niet blij. Ze keek naar haar kits die vrolijk in het rond aan het spelen waren. Ze wist eigenlijk niet eens waarom ze niet blij was. Ze heeft zeven prachtige kittens op aarde gezet die een toch wel mooi leventje leiden.
Sometimes, you need to step outside, Get some air, And remind youreself, of who you are and who you wan't to be
Even werd alles zwart. Ze werd even boos op de wereld, waarom moest het zo ingewikkeld zijn ! Haar nagel staken uit die diep in de grond staken. Ze hoorde niks meer, als zag ze wel een mond bewegen van een kat voor haar. Ze stond op, liet haar kittens achter zonder na te denken en rende weg. Hoe fijn was het, de wind die door haar vacht gleed en alle zorgen die even van haar af vielen. Ze wist niet waar ze heen ging, het enige wat ze wist was dat ze in westelijke richting ging. Maar toch, toch herinnerde ze zich dit niet. Ineens kwam ze erachter waar ze mee bezig was. Ze stopte scherp en knalde tegen de grond. "Waar ben ik mee bezig ? Wat ben ik een idioot !" Eigenlijk schoot het niks op, ze werd alleen maar bozer en bozer. Ze liep terug naar haar kits, al was ze wel heel ver.
As we drive along this roas called life, Occasionaly a girl will find herself a little lost. And when that happens, I guess she has to let go of the coulda, shoulda, woulda, buckle up and just keep going
Na ongeveer vijftien minuten was ze er dan eindelijk. Ze werd overspoeld met vragen en haar kits gingen om haar heen staan. Eigenlijk wou ze dit niet. Waarom ? "Why starclan, why me ? I'm so confused." Langzaam keek ze om zich heen, waarbij ze neer viel op de grond en alles weer zwart werd.
|
|
Omg wat een inspi katje =3 |
|
| |
lili 63
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... vr 26 okt 2012 - 18:16 | |
| Ik ga morgen of zondag een tekst je maken voor tail =)
ik ben niet zo goed in de in de gedicht gedoe, Maar ik ga een poging wagen =) Bondi The best! I love YOU!!! [Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong] |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| |
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... vr 26 okt 2012 - 20:46 | |
| Ik heb ook interesse in Tailstorm, ik vind haar gewoon fantastisch <3 |
|
| |
Tanya 59
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... vr 26 okt 2012 - 20:49 | |
| GINGERPAW INTERESSE HIER! |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| |
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... za 27 okt 2012 - 10:00 | |
| - James schreef:
- Ik heb ook interesse in Tailstorm, ik vind haar gewoon fantastisch <3
Voorbeeldpostje is wel nodig =3 *Er is nog tijd* Tanya, je mag 'm hebben en Blue is ook weg! =D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... za 27 okt 2012 - 10:04 | |
| Heb je al besloten of je Switchpaw weg doet? Of nog niet? I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... za 27 okt 2012 - 10:05 | |
| Nog niet, ik zou graag nog een voorbeeldpost willen =3 *Je mag zijn kader gebruiken*
Je heb grote kans dat je 'm krijgt... |
|
| |
| Onderwerp: Re: [AG] A long time ago... | |
| |
|
| |
|