|
|
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:03 | |
| - Blizzardstorm schreef:
- Bam, Blizzard heeft een signature gekregen (:
Mooi gedaan =) |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:03 | |
| Ik hoop dat je weer gaat rijden, it's very much fun =) |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:04 | |
| Ik zou echt niet zonder paardrijden kunnen, maar ik heb de luxe van een eigen paard. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:04 | |
| Ja, alleen was mijn manege niet echt van het mensen overzetten naar andere groepen. Dus op een gegeven moment zat ik met allemaal van die babies en leerde ik dus niets meer. Dat was best stupid. |
|
| |
Linn 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:05 | |
| Ik heb ook paardrijles gehad, kreeg altijd hetzelfde paard waardoor ik me er sneller gemakkelijk bij voelde, want dat was het enige paard waar ik me 'veilig' op voelde |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Dat ken ik wel ja, dat had ik op mijn eerste manege ook. Dan is het op een geven moment niet leuk meer... |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Dan zaten die kindjes altijd van; omg jij kan dat goed! En ik: >< duh ik zit er al 5 jaar op... |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:06 | |
| Cato woont toch in Bussum?
IK GA MORGEN NAAR BUSSEM VOOR DE FIETSCROSSWEDSTRIJD VAN ME LITTLE BRO. |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:07 | |
| - Shrewleap schreef:
- Wavecrash schreef:
- Haha, Soof luistert goed naar me :'D
Alleen jij niet zo goed naar mij xD *Cristiano pokes Casillas* Hehehehe xD @Iro; Whut? Ik weet niet wat je met Soof af hebt gesproken maar ik weet van niks :') |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:08 | |
| - Blizzardstorm schreef:
- Shrewleap schreef:
- Wavecrash schreef:
Alleen jij niet zo goed naar mij xD *Cristiano pokes Casillas* Hehehehe xD @Iro; Whut? Ik weet niet wat je met Soof af hebt gesproken maar ik weet van niks :') Yush xD Danii, het is een topic waarop Blizzard nog moet reageren xD |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:09 | |
| xD Het is best wel vreemd: toen ik net op de manege kwam was ik nooit bang voor de pony's, maar een tijdje geleden ineens wel. Spetter bijvoorbeeld doet vaak vervelend in de stal (dat hij gaat (dreigen om te) bijten enzo), maar toen durfde ik een keer, zonder enige aanleiding, hij had nog niks gedaan, zijn stal niet in als er niemand anders eerst ging. Gelukkig is dat nu weer over en ben ik helemaal niet bang meer voor hem, en je ziet: hij doet na een paar bijtpogingen al hartstikke lief. Nu snap ik niet meer dat ik hem eerst zo eng vond xD |
|
| |
Mrs.Malik // Lyra 29
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:10 | |
| |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:11 | |
| - Shrewleap schreef:
- Blizzardstorm schreef:
- Shrewleap schreef:
- Wavecrash schreef:
Alleen jij niet zo goed naar mij xD *Cristiano pokes Casillas* Hehehehe xD @Iro; Whut? Ik weet niet wat je met Soof af hebt gesproken maar ik weet van niks :') Yush xD Danii, het is een topic waarop Blizzard nog moet reageren xD Oh, lol Ik heb 3 jaar op paardrijden gezeten. Ik had daarna 3 verzorgpony's, ben ik mee gestopt. Ny heb ik weer 3 verzorgpony's en rijd ik best vaak op het lease paard van mijn vriendin =3 |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:13 | |
| Ik rijd al 4/5 jaar paard<3
Ik kan niet op het goede been rijden, maar op 3 of 4 pony's kan ik het voelen en dan lukt het wel, onder die 4 zit ook mijn lievelingspony Sunshine<3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:13 | |
| Ik zei gewoon BlizxWhirl omdat ik dat gewoon best evaderxzoon ever vind XD
@Waz Oh, dat is wel heel jammer dan. Bij ons, als je het te makkelijk vind gaan ze bespreken op welke dag waar hoger gereden word je kan rijdenn =] |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:20 | |
| 1. мυѕιcραω 2. ∂ιαмση∂ 3. ѕнєℓℓвєℓℓ 4. вяєєzєραω 5. ρσмєgяαηαтє 6. ωнιяℓкιт 7. мι∂ηιgнтραω 8. ѕнα∂єωнιѕρєя 9. яαzα 10. αzяα 11. ωσσ∂у 12. gσℓ∂тαιℓ 13. яє∂ 14. ѕαкυмα נιяσυ
Iro, eig heb jij besteel veel accs ;S Hoe houd jij dat vol? Heb jij niet veel huiswerk ofss?
Mijn accs; Eigen; 1. ѕυммєякιт 2. ωιѕнкιт. 4. cℓσυ∂ωαℓкєя
Deel; 1. ѕυммєяωιѕн ; ∂єєℓ мєт мєєяz
Moet ik nog krijgen; 1. cαяαмєℓραω ; ναη ∂є ιηαcтιєνє αcc ℓιנѕт
Krijg ik mss; 1. gℓσνєραω
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:22 | |
| - Summerkit schreef:
- 1. мυѕιcραω
2. ∂ιαмση∂ 3. ѕнєℓℓвєℓℓ 4. вяєєzєραω 5. ρσмєgяαηαтє 6. ωнιяℓкιт 7. мι∂ηιgнтραω 8. ѕнα∂єωнιѕρєя 9. яαzα 10. αzяα 11. ωσσ∂у 12. gσℓ∂тαιℓ 13. яє∂ 14. ѕαкυмα נιяσυ 15. ѕєє∂ραω
Iro, eig heb jij besteel veel accs ;S Hoe houd jij dat vol? Heb jij niet veel huiswerk ofss?
Mijn accs; Eigen; 1. ѕυммєякιт 2. ωιѕнкιт. 4. cℓσυ∂ωαℓкєя
Deel; 1. ѕυммєяωιѕн ; ∂єєℓ мєт мєєяz
Moet ik nog krijgen; 1. cαяαмєℓραω ; ναη ∂є ιηαcтιєνє αcc ℓιנѕт
Krijg ik mss; 1. gℓσνєραω
Naja, gewoon in de weekenden posten =) |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:22 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:23 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 okt 2012 - 20:24 | |
| Oeh oeh, Ik ben vandaag naar de AFS bijeenkomst geweest voor uitwisselings informatie. Misschien ga ik volgend jaar wel naar Japan als alles meezit <333 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|